Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Witam chce aby taki ziomek atakował mnie w łodzi. Stworzyłem łódź i umieściłem w niej ziomka oraz dałem komendę aby aktor mnie atakował. Niestety aktor zamiast mnie atakować w pojeździe(chciałem abym mnie atakował w aucie) wysiada i wali się ze mna normalnie.
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Petle znam zrobiłem sam taką co ma za zadanie sprawdzić czy gracz wsiadł na motor. Dzięki.
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Dzięki wam obu, sprawdze.

Edit:eee ale jak zrobic aby strzalka byla niebieska i aby zniknela po wsiasciu do motoru caly czas jest
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
1.Może pomyliłem pliki, kiedy je przenosiłem sprawdze.

2.Czyściłem mapkę
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Witam otóż zacząłem konwertować mapkę z VC do mojego modu. Robię to według:
http://www.gta-mods.pl/forum/topics/view/id/590

Otóż działało świetnie ale miałem crash GTA i musiałem reinstalnąć. Po reinstalacij obiekty nie wyświetlają się poprawnie. Jest tylko kolizja(bo jest materialność) ale zupełnie nie ma modelu ani tekstury. Poprostu jest niewidzialny ale dotknać się da. W Map Editorze je umieszczam.
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Witam tworzę misje do modu(mam pozwolenie) i mam 3 problemu mian owicie:

1.Jak odczytać razem ze współrzędnymi obrót?? Będę też tworzył cutscenke i chciałbym mieć dokładne dane. Jakim programem najlepiej odczytać pozycje kamery??

2.Jak zrobić aby wyświetlał się komunikat np.Take the bike (motor zadeklarowany jako #MOTOR) pojawi się nad nim strzałka i trzeba będzie go wziąć ale po wzięciu go można będzie go opuścić(Nie bedzie komunikatu Get back to your vehicle)

3.Mam taki kod:
Kod:

Marker.Disable($CEL)
Actor.PutAt($PLAYER_ACTOR, -1897.61, -278.8654, 6.469464)


Jak zrobić aby zaciemnił się ekran i aby wóz został dyskretnie zniszczony(próbowałem to zrobic to gracz też ginął) i aby gracza przeniosło i dopiero wtedy zaciemnienie by zniknęło?

Z góry dzięki za pomoc.
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Już działą dzięki za pomoc.
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Witam chciałem napisać misję zgodnie z poradnikiem jednak wywala mi error:
Kod:

set_weather 3
00C0: set_current_time 21 00
01F0: set_max_wanted_level_to 6

$PLAYER_CHAR = Player.Create(#NULL, 0.0, 0.0, 0.0)
$PLAYER_ACTOR = Actor.EmulateFromPlayer($PLAYER_CHAR)

$PLAYER_CHAR.SetClothes("PLAYER_FACE", "HEAD", Head)
$PLAYER_CHAR.SetClothes("JEANSDENIM", "JEANS", Legs)
$PLAYER_CHAR.SetClothes("SNEAKERBINCBLK", "SNEAKER", Shoes)
$PLAYER_CHAR.SetClothes("VEST", "VEST", Torso)
$PLAYER_CHAR.Build
$PLAYER_CHAR.CanMove(True)

016C: restart_if_wasted at -1603,88427734375 -262,970306396484 15,1300001144409 angle 137.0 unknown 0
016D: restart_if_busted at -1716,05236816406 -300,955963134766 14,8776521682739 angle 90.0 unknown 0

fade 1 (out) 0 ms

start_mission 0

end_thread
:MISJA
thread 'MISJA'

0247: request_model #BF400 // BF
038B: load_requested_models
00A5: $MOTOR = create_car #BF400 at -1616,40454101563 -124,182815551758 15,1300001144409
0175: set_car $WOZ z_angle_to 358.2751
0229: set_car $WOZ color_to 2 1

072A: put_actor $PLAYER_ACTOR into_car $WOZ driverseat
02A7: $CEL = create_icon_marker_and_sphere 56 at -1826,08117675781 -747,626831054688 14,8545875549316 radius 3.0
054C: use_GXT_table 'MISJA'
00BC: show_text_highpriority GXT 'TXT1' time 3000 flag 1
:petla1
wait 10
if
0103: actor $PLAYER_ACTOR in_sphere -1826,08117675781 -747,626831054688 14,8545875549316 radius 3.0 3.0 3.0 sphere 0 stopped_in_car
jf @petla1
01E3: show_text_1number_styled GXT 'M_PASS' number 100 time 5000 style 1
0109: player $PLAYER_CHAR money += 100
0394: play_music 1
Marker.Disable($CEL)
end_thread


Trochę ją edytowałem ale tylko proste rzeczy. Jak piszę dokładnie tak jak w poradniku to spoko a jak coś zmieniam zaraz error. Błąd w kodzie 016C.
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
A np chce go dać do swojego modu to już nie moe go chyba użyć.
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Witam chce się zapytać bo już nie wytrzymuje.Chce skonwertować banshee z GTA VC do SA.Prubowałem 2 3ds Maxie zgodnie z naszym poradnikiem(linijka w linijkie) lecz dupa.W ZModku to samo.Kolizje biorę od banshee z GTA SA.Mam 3ds Maxa 9.Co tu zrobic proszę o pomoc.Dodam że dokładnie tak samo skonwertowałem motor Angel na Freewaya i śmiga a to nei chce działać.kiedyś działało tym sposobem a teraz dupa.Mój system jakby co to Windows 7.
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Takiej animacij nie da się zrobić.Animacij w GTA SA nie da się odwrócić.Pzoatym spadochron nie ma animacij tylko CJ macha ręką jest dżwięk i nagle się pojawia spadochron.
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
W postawieniu auta zapomniałeś o kierunku w jaki am być skierowany pojazd.Nie wiem czy to ważne bo się dopiero uczę ale w misjach tak się robi.
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Dopiero się uczysz?? Ja też.Co do tematu w czym robiłeś te bramy w cleo czy scm?? Daj nam tu swój kod.
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Witam postanowiłem poduczyć się budowy misij w Sanny Builderze 3.Misję robię w scm.Otóż chce zrobić abyśmy mieli dojechać na miejsce swoim autem a następnie żeby gośc w innym aucie zaczął nas atakować swoim autem.Mamy go zniszczyć a po tym będzie mission passed.Udało mi się zrobić tyle.Proszę o pomoc i poprawienie błędów ja się uczę dopiero:
Kod:
DEFINE OBJECTS 0
DEFINE MISSIONS 1
DEFINE MISSION 0 AT @MISJA
DEFINE EXTERNAL_SCRIPTS -1
DEFINE UNKNOWN_EMPTY_SEGMENT 0
DEFINE UNKNOWN_THREADS_MEMORY 0

thread 'MAIN'

var
$PLAYER_CHAR : Player
end

set_weather 3
00C0: set_current_time 21 00
01F0: set_max_wanted_level_to 6

$PLAYER_CHAR = Player.Create(#NULL, 0.0, 0.0, 0.0)
$PLAYER_ACTOR = Actor.EmulateFromPlayer($PLAYER_CHAR)

$PLAYER_CHAR.SetClothes("PLAYER_FACE", "HEAD", Head)
$PLAYER_CHAR.SetClothes("JEANSDENIM", "JEANS", Legs)
$PLAYER_CHAR.SetClothes("SNEAKERBINCBLK", "SNEAKER", Shoes)
$PLAYER_CHAR.SetClothes("VEST", "VEST", Torso)
$PLAYER_CHAR.Build
$PLAYER_CHAR.CanMove(True)

016C: restart_if_wasted at 2027.77 -1420.52 15.99 angle 137.0 unknown 0
016D: restart_if_busted at 1550.68 -1675.49 14.51 angle 90.0 unknown 0

fade 1 (out) 0 ms

start_mission 0

end_thread

:MISJA
thread 'MISJA'

0247: request_model 230 // Kierowca
0247: request_model #GREENWOO // Samochód Greenwood
0247: request_model #BFINJECT // Samochód gracza
038B: load_requested_models

00A5: $WOZ = create_car #GREENWOO at 1073,29052734375 2272,83666992188 10,656042098999
0175: set_car $WOZ z_angle_to 358.2751
0229: set_car $WOZ color_to 2 1
00A5: $WOZ2 = create_car #BFINJECT at 429,882263183594 2497,40795898438 16,484375
0175: set_car $WOZ z_angle_to 358.2751
0229: set_car $WOZ color_to 2 1

072A: put_actor $Kierowca into_car $WOZ driverseat
072A: put_actor $PLAYER_ACTOR into_car $WOZ2 driverseat

02A7: $CEL = create_icon_marker_and_sphere 56 at 1072,29052734375 2270,83666992188 10,656042098999 radius 3.0
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Macie mapkę.Z góry dzięki za pomoc postaram się jakoś odwdzięczyć.

http://img839.imageshack.us/img839/8407/2py5l46
Created & Powered by MakG