Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Konwertuje miasto z VC i stworzyłem nowy main. Jednak po teleportacij i ładowaniu crash. Obiekty są dobre:
Kod:
DEFINE OBJECTS 0
DEFINE MISSIONS 1
DEFINE MISSION 0 AT @MISJA
DEFINE EXTERNAL_SCRIPTS -1
DEFINE UNKNOWN_EMPTY_SEGMENT 0
DEFINE UNKNOWN_THREADS_MEMORY 0

thread 'MAIN'

var
$PLAYER_CHAR : Player
end

set_weather 3
00C0: set_current_time 21 00
01F0: set_max_wanted_level_to 6

$PLAYER_CHAR = Player.Create(#NULL, 0.0, 0.0, 0.0)
$PLAYER_ACTOR = Actor.EmulateFromPlayer($PLAYER_CHAR)

$PLAYER_CHAR.SetClothes("PLAYER_FACE", "HEAD", Head)
$PLAYER_CHAR.SetClothes("JEANSDENIM", "JEANS", Legs)
$PLAYER_CHAR.SetClothes("SNEAKERBINCBLK", "SNEAKER", Shoes)
$PLAYER_CHAR.SetClothes("VEST", "VEST", Torso)
$PLAYER_CHAR.Build
$PLAYER_CHAR.CanMove(True)

016C: restart_if_wasted at 2027.77 -1420.52 15.99 angle 137.0 unknown 0
016D: restart_if_busted at 1550.68 -1675.49 14.51 angle 90.0 unknown 0

fade 1 (out) 0 ms

start_mission 0

end_thread

:MISJA
thread 'MISJA'

00A1: put_actor $PLAYER_ACTOR at -1004.8105 -855.9518 9.0452 

:petla
wait 5000
jump @petla

end_thread
Postów: 205 Dołączył: 2010-11-23
#
Właściwie nie zbyt umiem jeszcze pisać cutscenki i nie wiem czy moja rada będzie dobra ale jak mnie uczono wątek " MAIN " lepiej zakańczać pętlą czyli zamiast
Kod:
end_thread
daj
Kod:
while true
wait 250
end


Ale nie jestem pewien
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
U mnie działa wszystko w porządku, prawdopodobnie crash powoduje jakiś skrypt CLEO lub zły model/tekstura.

Tak przy okazji:
Kod:
fade 1 (out) 0 ms


to można skrócić do zwykłego:
Kod:
fade 1 0


Widzę, że tak było w tutorialu "MAIN", już poprawiłem.

___________________
Administrator
Postów: 123 Dołączył: 2010-03-31
#
Dzięki śmiga ten main juz. Już się bałem że źle obiekty przekonwertowałem ale po wprowadzeniu waszych poprawek śmiga. Temat do skasowania.
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG