Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Tworzenie plików .col
|
Napisano dnia:
2012-07-03 16:04:07
Podaj nazwę tego obiektu co ci tworzy źle kolizje to sprawdzę co może być nie tak i napiszę jeżeli się da jak to poprawić.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Tworzenie plików .col
|
Napisano dnia:
2012-06-29 12:04:19
Mniej więcej się w tym orientuje jak to robić i właśnie najlepiej jak byś podał ich nazwy bo nie które mają kolizje a nie które nie a nie chce mi się szukać które mają a które nie.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Tworzenie plików .col
|
Napisano dnia:
2012-06-24 23:40:36
Podaj nazwę tego interioru co chcesz żeby miał kolizje.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Medal of Honor Allied Assault
|
Napisano dnia:
2012-05-13 22:41:34
Z tego co się orientuje to gra jest płata i linka do pełnej wersji gry nie dostaniesz. Czytaj regulamin zanim napiszesz tego typu temat.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
problem z zapisywaniem w mapeditor v0.21b
|
Napisano dnia:
2012-05-11 18:07:42
We właściwościach pliku odznacz pliki "tylko do odczytu".
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Pewnie twój model ma za dużo poligonów. Jak jest za dużo poligonów to właśnie takie bugi się robią. Podziel model na mniejsze kawałki i problem powinien zniknąć. Choć może być to wina tego że do tej części można dodać nie więcej niż np. jeden model. Choć i tego że oba modele mają takie same nazwy.
Po za tym trawę można dodać za pomocą colleditor2 po przez edycję kolizji.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
2 grafiki w kompie
|
Napisano dnia:
2012-05-03 01:16:20
Tyle że to ma jedną wadę. Jak ci siądzie, któraś z kart, a nie będzie na rynku takiej samej to będziesz musiał wymienić obie karty. Ponoć nie można instalować dwóch różnych karty do tej samej płyty.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Tanie latanie
|
Napisano dnia:
2012-04-09 19:34:57
Ciężko powiedzieć. Głównie to zależy od ilości osób chętnych na dany lot. Jeżeli osób jest mało to do danego kraju możesz polecieć nawet za nie całe 10zł, a jeżeli jest dużo chętnych to ten sam bilet na ten sam samolot do tego samego kraju może nawet 300zł kosztować.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Spawn pojazdów i postaci
|
Napisano dnia:
2012-04-05 15:47:01
W folderze cleo(główny katalog gta sa) jest plik z końcówką nazwa_twojego_pliku_cleo.txt. Weź go otwórz przez dowolny notatnik i wklej kod z tego plik tutaj. To jest ten sam kod co podałeś tylko nie rozkodowany. Taki kod po po prostu łatwiej się czyta.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Aktualizacja opcode
|
Napisano dnia:
2012-04-02 20:32:33
Prawdopodobnie wystarczy że pobierze aktualizacje zwaną "cleo 4".
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Widzialność obiektów?
|
Napisano dnia:
2012-03-30 14:51:44
Bo musisz dać różne nazwy jeżeli tworzysz dwa takie same modele. Jeżeli dasz dwie takie same nazwy dla obu modeli to pierwszy model jest zastępowany tym drugim. Np. oryginalny model nazywa się np. "dom_1.dff" to plik lod powinien mieć nazwę "lod_dom_1.dff". To samo tyczy się kolizji i pliku z teksturami.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Widzialność obiektów?
|
Napisano dnia:
2012-03-29 20:58:37
Jednym że sposobów jest stworzenie pliku lod obiektu. Czyli zrobienie drugiego takiego samego obiektu i w stawienie go w to samo miejsce. Potem wystarczy zmienić jego widoczność np. na 500 i powinno działać.