Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 17 Następny
Postów: 6 Dołączył: 2012-03-09
#
to tak. chciałem sobie dodać trawę do gta vice city. dodałem malutki model, i działało:

http://img252.imageshack.us/img252/1179/enb20125371636



gdy je połączę w 3ds max funkcją attach, i wrzucę wszystko ok do gry, gra po prostu crashuje. Wie ktoś może czego zapomniałem zrobić.

-napewno nie brak pliku kolizyjnego .col oraz tekstur jak i modeli i linijki w generic.ide!

tak wygląda połączony model w 3ds max:

http://img404.imageshack.us/img404/2509/beztytuuhcb

Dodatkowo chciał bym dopisać, że od wczoraj udało mi się dodać 1 model ;p
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Pewnie twój model ma za dużo poligonów. Jak jest za dużo poligonów to właśnie takie bugi się robią. Podziel model na mniejsze kawałki i problem powinien zniknąć. Choć może być to wina tego że do tej części można dodać nie więcej niż np. jeden model. Choć i tego że oba modele mają takie same nazwy.

Po za tym trawę można dodać za pomocą colleditor2 po przez edycję kolizji.
#
Smart thninikg - a clever way of looking at it.
#
Your post has <a href="http://ouzxgvahutf.com">lifetd</a> the level of debate
#
I actually found this more entritaening than James Joyce. http://jiipyahtal.com fssnnbczng boyvduorp
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
Poprzedni 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 17 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG