Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Szybka jazda i rozmazywanie obrazu
|
Napisano dnia:
2012-08-13 11:01:48
Czy jest może jakiś mod albo jakiś sposób żeby wyłączyć efekt rozmazywania się obrazu pod czasz szybkiej jazdy samochodem?
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Modowalna gra wyścigowa.
|
Napisano dnia:
2012-08-13 10:48:19
Znacie jakieś gry wyścigowe, do których można dodawać własne modele, np. trasy wyścigowe jak np. do gta sa?
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Pokrywanie modelu teksturą
|
Napisano dnia:
2012-08-08 14:58:48
To są podstawy(z podkreśleniem na podstawy) obsługi 3ds max. W necie masz pełno triali na ten temat(za równo tekstowych jak i filmików wideo) więc tłumaczenie po raz enty tego samego nie ma trochę sensu. Jak nie wiesz jakich słów wpisać żeby ci znalazło odpowiedni trial to wpisz sobie "3ds max teksturowanie" albo po angielsku "3ds max texturing". Ja się z owych poradników uczyłem i nie wieże że i ty byś nie mógł się nauczyć.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Stykające się obiekty (opcod)
|
Napisano dnia:
2012-08-05 00:12:37
Czy jest może jakiś opcod, który sprawdza czy zetknęły się że sobą dwa obiekty?
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Drive-By i powracają kamera
|
Napisano dnia:
2012-08-04 23:19:51
Zrobiłem sobie skrypt który umożliwia używania Drive-By w pojeździe. Wszystko ładnie pięknie działa tyle że jak się obróci kamera np. w prawo to ona zaraz wraca z powrotem za postać. Czy da się zrobić tak żeby kamera nie wracała za postać tylko żeby zawsze była skierowana tam gdzie ja ją ustawie?
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Kamera w Doherty
|
Napisano dnia:
2012-07-29 12:21:13
Ten garaż(wnętrze garażu) został przeniesiony z innego miejsca. Tak samo został zrobiony tuning od nowa.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Współrzędne interiorów
|
Napisano dnia:
2012-07-10 11:13:24
To spróbuj odnaleźć te interiory po przez map edytor. Jak je znajdziesz to wstaw jakiś mały obiekt do środka budynku i spisz z okienka współrzędne.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Tworzenie plików .col
|
Napisano dnia:
2012-07-09 16:10:29
A spróbuj zrobić tak. Wczytaj model jeszcze raz i zrób z niego nowy plik dff. Potem net stary usuń i wczytaj ten nowy i od niego zrób kolizje.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Tworzenie plików .col
|
Napisano dnia:
2012-07-04 18:06:19
Żeby owa opcja była dostępna musisz model przekonwertować do "editable poly". Potem wybierasz z "panelu komend" opcje vertex i będziesz miała tą opcje dostępną również w "panelu komend". A żeby opcja działała musisz zaznaczyć co najmniej dwa vertexy na modelu.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Tworzenie plików .col
|
Napisano dnia:
2012-07-03 21:32:00
Mogłeś od razu tak mówić. Nie zrozumiałem cię przedtem. To są tak zwane niewidzialne ściany. Powstają między innymi wtedy jak są ze sobą niepołączone vertexy. Żebyj to naprawić wystarczy je połączyć za pomocą opcji "Weld" w 3ds max. Chociaż to nie zawsze pomaga.