Temat:
Złe położenie aktorów
|
Napisano dnia: 2012-03-06 16:40:12
zamiast tak:
zrób tak:
Postacie dopiero się z respawnują jak wejdziesz do czekponta. Po za tym wydaje mi się że te pętle można zapisać też w ten sposób.
Kod:
:Sprawdzenie_Modeli
wait 0
if
0248: model 24 available
0248: model 25 available
jf @Sprawdzenie_Modeli
009A: 0@ = create_actor_pedtype 24 model 24 at 2263.5703 -1241.5696 23.9766
009A: 1@ = create_actor_pedtype 24 model 25 at 2263.2964 -1242.64 23.9766
03BC: 2@ = create_sphere_at 2264.2297 -1241.8505 23.9766 radius 1.0
018A: 3@ = create_checkpoint_at 2264.2297 -1241.8505 23.9766
:sprawdzanie_gracza
wait 0
if
00ED: actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 2264.2297 -1241.8505 radius 1.0 1.0 on_foot
jf @sprawdzanie_gracza
03BD: destroy_sphere 2@ // sfera
0164: disable_marker 3@ // kwadracik na radarze
wait 0
if
0248: model 24 available
0248: model 25 available
jf @Sprawdzenie_Modeli
009A: 0@ = create_actor_pedtype 24 model 24 at 2263.5703 -1241.5696 23.9766
009A: 1@ = create_actor_pedtype 24 model 25 at 2263.2964 -1242.64 23.9766
03BC: 2@ = create_sphere_at 2264.2297 -1241.8505 23.9766 radius 1.0
018A: 3@ = create_checkpoint_at 2264.2297 -1241.8505 23.9766
:sprawdzanie_gracza
wait 0
if
00ED: actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 2264.2297 -1241.8505 radius 1.0 1.0 on_foot
jf @sprawdzanie_gracza
03BD: destroy_sphere 2@ // sfera
0164: disable_marker 3@ // kwadracik na radarze
zrób tak:
Kod:
:Sprawdzenie_Modeli
wait 0
if
0248: model 24 available
0248: model 25 available
jf @Sprawdzenie_Modeli
:sprawdzanie_gracza
wait 0
if
00ED: actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 2264.2297 -1241.8505 radius 1.0 1.0 on_foot
jf @sprawdzanie_gracza
009A: 0@ = create_actor_pedtype 24 model 24 at 2263.5703 -1241.5696 23.9766
009A: 1@ = create_actor_pedtype 24 model 25 at 2263.2964 -1242.64 23.9766
03BC: 2@ = create_sphere_at 2264.2297 -1241.8505 23.9766 radius 1.0
018A: 3@ = create_checkpoint_at 2264.2297 -1241.8505 23.9766
03BD: destroy_sphere 2@ // sfera
0164: disable_marker 3@ // kwadracik na radarze
wait 0
if
0248: model 24 available
0248: model 25 available
jf @Sprawdzenie_Modeli
:sprawdzanie_gracza
wait 0
if
00ED: actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 2264.2297 -1241.8505 radius 1.0 1.0 on_foot
jf @sprawdzanie_gracza
009A: 0@ = create_actor_pedtype 24 model 24 at 2263.5703 -1241.5696 23.9766
009A: 1@ = create_actor_pedtype 24 model 25 at 2263.2964 -1242.64 23.9766
03BC: 2@ = create_sphere_at 2264.2297 -1241.8505 23.9766 radius 1.0
018A: 3@ = create_checkpoint_at 2264.2297 -1241.8505 23.9766
03BD: destroy_sphere 2@ // sfera
0164: disable_marker 3@ // kwadracik na radarze
Postacie dopiero się z respawnują jak wejdziesz do czekponta. Po za tym wydaje mi się że te pętle można zapisać też w ten sposób.
Kod:
:sprawdzanie_gracza_modeli
wait 0
if and
016B: fading
0248: model 24 available
0248: model 25 available
00ED: actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 2264.2297 -1241.8505 radius 1.0 1.0 on_foot
jf @sprawdzanie_gracza_modeli
wait 0
if and
016B: fading
0248: model 24 available
0248: model 25 available
00ED: actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 2264.2297 -1241.8505 radius 1.0 1.0 on_foot
jf @sprawdzanie_gracza_modeli












