Postów:
66
Dołączył:
2012-02-12
Napisano dnia: 2012-02-13 18:46:26
1.Witam was serdecznie. Właśnie mam plan zrobić skrypt CLEO. A mianowicie czy można ustawić np. , że kolo do mnie mówi a ty możesz odpowiedzieć lub nie czyli na Y odpowiadasz a na N nie odpowiadasz.
2.I czy można jeszcze gdy kolo ci spyta na wybór auta i kamera pokazuje na jedno auto a jak naciśniesz Y lub N to kamera płynnie zjeżdża na drugi samochód. Czy jest taki skrypt.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2012-02-13 19:47:06
Czy skrypt jest to nie wiem.
Cytat:
1.Witam was serdecznie. Właśnie mam plan zrobić skrypt CLEO. A mianowicie czy można ustawić np. , że kolo do mnie mówi a ty możesz odpowiedzieć lub nie czyli na Y odpowiadasz a na N nie odpowiadasz.
Do tego możesz wykorzystać triala pod tytułem
tworzenie wewnętrznego menu.
np.
ped wymawia takie zdanie "czy chcesz skorzystać z któregoś pojazdu" i w tedy pojawia się menu gdzie masz możliwość wybory odwiedzi tak lub nie i dalej toczy się akcja.
Postów:
66
Dołączył:
2012-02-12
Napisano dnia: 2012-02-13 20:04:38
ok dzięki i chciałbym jeszcze znależć jakiegoś opcoda na te zmianę auta jak w ogóle jest. Dzięki za propozycje. :)
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2012-02-14 17:25:29
Proszę, pisz zgodnie z zasadami języka polskiego, bo twoje wypowiedzi czyta się naprawdę topornie...
1. Można to zrobić prościej:
Kod:
0512: show_permanent_text_box
'PYT_TN'
:tak
wait 0
if
00E1: player 0 pressed_key 11
jf @nie
@dalej
:nie
wait 0
if
00E1: player 0 pressed_key 10
jf @tak
@dalej
:dalej
03E6: remove_text_box
2. Ustawienie akcji dla wciśnięcia danych klawiszy robisz analogicznie do punktu 1. Operowanie kamerą jest wyjaśnione w poradniku
"Operowanie kamerą".
___________________
Administrator
Postów:
66
Dołączył:
2012-02-12
Napisano dnia: 2012-02-14 18:38:42
Na razie mam coś takiego
Kod:
{$CLEO .cs}
0000: NOP
:CZLOWIEK
009A: 2@ = create_actor_pedtype 28 model $WMYDRUG at 2343.031 -1245.534 22.5
00A5: 0@ = create_car #INFERNUS at 2327.504 -1233.386 22.5
0175: set_car 0@ z_angle_to 280.5
00A5: 0@ = create_car #SABRE at 2327.02 -1244.36 22.5
0175: set_car 0@ z_angle_to 280.5
:petla1
wait 0 ms
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = False
067C: put_camera_on_actor $PLAYER_CHAR with_offset 0.0 2.0 -2.0 rotation 0.0 0.0 0.0 tilt 0.0 mode 2
05BA: AS_actor $CZLOWIEK move_mouth 3000 ms
054C: use_GXT_table "SKRYPT"
033E: set_draw_text_position 7 336.0 GXT 'ROZMOWA1'
:tak
wait 0
if
00E1: player 0 pressed_key 11
jf @nie
// kod do wykonania po wciśnięciu "Y"
jump @dalej
:nie
wait 0
if
00E1: player 0 pressed_key 10
jf @tak
// kod do wykonania po wciśnięciu "N"
jump @dalej
:dalej
03E6: remove_text_box // usunięcie pytania
end_thread
I nie wchodzi. To jeszcze nie koniec ale chce, by już działało żebym mógł sprawdzić. Pomóżcie trochę. A jak możecie to podajcie opcody których brakuje.