Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Człowieku zobacz datę tematu O_o Już dawno po problemie po co odkopujesz tematy ??

P.S Działał a to
Kod:
//-------------MAIN---------------
to tylko komentarz a nie cała sekcja

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Więc :

Kod:
:petla
wait 0
if
010A: player $PLAYER_CHAR money > 1000
jf @niemasztyle

[dalszy kod]

Sprawdza czy gracz ma więcej pieniędzy niż 1000 a jeśli nie ma przechodzi do pętli która mówi że nie ma dość pieniędzy

Jeżeli ma to :

Kod:
Player.Money($PLAYER_CHAR) -= 1000
01B2: give_actor $PLAYER_ACTOR weapon 28 ammo 60


Jeżeli nie to :

Kod:
:niemasztyle
00BC: show_text_highpriority GXT 'Tekst' time 1000 flag 1


P.S Na forum masz wszystko wystarczy poszukać

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Kod:
{$CLEO .cs}
0000: NOP
038B: load_requested_models 987

:Definicja
wait 10
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @Definicja


Object.Create($Brama,987,2480.3884, -1688.8771, 12.5166)
Object.Angle($Brama) = 346.8398


:czyblisko
wait 0
if
00EC:   actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 2480.3884 -1688.8771 radius 10.0 10.0
jf @czyblisko
:rusz2
0392: make_object $Brama moveable 1 
034E: move_object $Brama to 2487.9797 -1688.6104 12.5117 speed 0.1 0.1 0.1 flag 1 

:czybramajuzniejedzie
wait 0
if
04E6:   object $Brama near_point 2487.9797 -1688.6104 12.5117 radius 0.1 0.1 0.1 flag 0 
jf @rusz2

:czyjuzodszedles
wait 0
if
00EC: actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 2480.3884 -1688.8771 radius 10.0 10.0
jf @rusz
jump @czyjuzodszedles

:rusz
034E: move_object $Brama to 2480.3884 -1688.8771 12.5166 speed 0.1 0.1 0.1 flag 1 
:czybramajuzniejedzie2
wait 0
if
04E6:   object $Brama near_point 2480.3884 -1688.8771 12.5166 radius 0.1 0.1 0.1 flag 0 
jf @rusz
jump @czyblisko

Kod na brame enjoy

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Co mam rozumieć przez słowo Sobeit ?? Mam go dołączyć do paczki z modem i napisać aby sobie odpalali kody ?? Trochę to bez sensu !!

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Mam mod Hacock ale za nic nie umiem znaleść tego opcoda na szybkość godzinę go szukałem myślałem że może ktoś z was zna albo znajdzie.
Link do Moda w którym jest super szybkość
Link
Ja nie dałem rady go rozgryźć (proszę o pomoc bo fabuła wymaga tego xD)

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Jest taki mod Cleo a niektóre są scm w ogóle jest ich pełno SuperCJ Hancock i Superman

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
1 Czy ktoś zna opcod dzięki któremu moja postać będzie szybsza jak w modzie SuperCJ ??

2 Czy istnieje jakiś opcod który pozwoli mojej postaci silniej bić chodzi mi o efekt jaki jest po wpisaniu kodu IAVENJQ - Mocne Uderzenie

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Cytrus napisał(a):
co znaczy "ładnie wykonany"?


Jakoś tak mi się napisało

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Według mnie ten mod może się przydać niektórym osobą w ogóle został ładnie wykonany wielki szacun dla autora


P.S Mi się wydaje że to jednak dobry dział ponieważ to jest
Warsztat "Zrobiłeś jakąś modyfikację/program do GTA San Andreas? Tutaj możesz to opublikować!"

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Można robić bez pętli wręcz pętla tutaj jest zbędna ponieważ to tworzy marker a nie sprawdza czy marker został utworzony :P

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Masz rację xD
---------------------------------------------------------
Kod:
07FF: set_car 69@ hydraulics 1 

Daje autu 69 hydraulikę
Kod:
0729: AS_actor $1 hold_cellphone 1 

Aktor 1 wyciąga telefon i rozmawia przez niego
Kod:
0122:   player $PLAYER_CHAR pressing_horn 

Sprawdza czy Gracz wciska klakson (chyba)
Kod:
015D: set_gamespeed 0.9 

ustawia szybkość gry na 0.9
Kod:
0818:   actor $PLAYER_ACTOR in_air 

Sprawdza czy gracz jest w powietrzy (chyba)
Kod:
01F3:   car $HJ_PLAYER_CAR in_air 

Sprawdza czy auto jest w powietrzu (też chyba :P)

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
No masz racje możliwe że to są te opcody dzięki ;)

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Nie wiem bo opcod nie wypróbowany :P Ale chyba nie

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Dynamit to model numer 1654

A jeśli chodzi o GxtHook to ściągnij z forum moda Dealer i tam masz GxtHook ja też mam z stamtąd XD

---------------------A tu parę nowych opcodów----------------------
Kod:
04EB: AS_actor 65@ crouch 1 

Aktor 65 kuca
Kod:
05BB: AS_actor $1 fall_down 0 time_on_ground 500 

Aktor 1 upada na ziemie na czas 500 (czy jakoś tak)
Kod:
05C2: AS_actor 98@ show_the_finger 

Aktor pokazuje środkowy palec
Kod:
01EC: make_car 34@ very_heavy 1 

Auto 34 staję się bardzo ciężkie
Kod:
05C4: AS_actor $PLAYER_ACTOR hands_up 15000 ms 

Aktor podnosi ręce do góry na czas 15000 ms

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Tylko że w pliku main.scm nie mam takiej sekcji to właśnie jest najdziwniejsze

___________________

Created & Powered by MakG