Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
"zapalnik" ?? Ludzie normalna misja cleo idziesz wchodzisz w znacznik rozpoczyna się misja wykonujesz ją i dostajesz kasę.... Po co screeny w misji Dealer nie było screenów i wszyscy ściągali

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Co byście chcieli ujrzeć w GTA V jeśli takowe powstanie, kim chcecie aby się grało gdzie ma rozgrywać się akcja, jaka mniej więcej ma być fabuła, w jakich latach by się od bywałą rozgrywka ??

Ja bym chciał aby grało się znowu w Vice City według mnie żadne inne miasto nie miało tego klimatu oczywiście było by bardziej rozbudowane ale nie mogło by stracić swoich wyjątkowych miejsc takich jak Willa Tommy?ego, Little haiti, Wysypisko Phila, a nie tak jak to miało miejsce w Gta 4 że wszystko pozmieniali. Chciałbym aby grało się kimś nowym najlepiej synem Tommy?ego albo jakimś 20-latkiem który dla niego pracuje. Rozgrywka odbywała się w jakieś 20 lat po zakończeniu rozgrywki z Vice City gdy Tommy byłby już stary.
Cała gra kreciła by się w okół terenów miasta. Gdy Tommy umiera powierza nam opiekę nad mafią, niestety dla niektórych staję się to okazją aby zniszczyć lub przejąć Mafie Vercetti, naszym zadaniem było by utrzymanie naszej Mafi na szczycie. Stawiało by się czoła gangom Haitańczyków, Kubańczyków, Street Wannabes, motocyklistów czy też "najlepszym przyjaciołom" naszego bohatera.

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Może zainstalujesz i sprawdzisz ?? xD

Nie opłaca się robić filmiku bo to nie jest żadna modyfikacja która zapewnia 4 godziny gry :P

Ale jeżeli nikomu się nie chce sprawdzać to w ostateczności mogę zrobić

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Oto modzik który zrobiłem nie dawno

Wymyśliłem go gdy oglądałem teledysk Sidneya Sidney - Skuter

W misji musimy ukraść Suzuki Burgmana Sidneyowi kiedy zaczyna kręcić swój teledysk. W Misji można wybrać czy zabić daną osobe czy zostawić ją w spokoju, czy sprzedać skuter czy go zostawić.

Oczywiście Sidneya nie idzie zabić, on po paru tygodniach wychodzi z szpitala i kończy swój teledysk :P

Misji została zrobiona z nudy ale warto zobaczyć :D

Znane Bugi :
Jest ich tak dużo że nawet nie chce mi się pisać

Komentowanie mile widziane

Download Suzuki Mission Cleo

Ogólnie to mi się ta piosenka nawet podoba xD


Przez tworzenie tego modu nie chciałem nikogo urazić ani nic w tym stylu.

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Ja Hip hop and Rap:

Firma
Tede
Peja
Don Guralesko
Doniu itd.

No i jeszcze Pop

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Ten kod skojarzył się mi z innym który widziałem w pewnym modzie

Kod:
Actor.SetImmunities($PLAYER_ACTOR, 1, 1, 1, 1, 1)


I na podstawie niego myślę że
Kod:
02AC: set_car 0@ immunities BP 1 FP 1 EP 1 CP 1 MP 1


Spowoduje że auto 0@ będzie nie zniszczalne a te
Kod:
BP 1 FP 1 EP 1 CP 1 MP 1
oznaczają chyba odporność na dane czynniki

BP - Bullet Prof - Nie reaguje na pociski
FP - Fire Prof - Nie reaguje na ogień
EP Nie Wiem
CP - Colision Prof - Nie reaguje na zderzenia (chyba)
MP Nie Wiem



___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Nie pokazał by się już żaden nowy news

Co By Było Gdyby Nie Szło by modować GTA ??

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Saper

Sony Ericsson czy Nokia

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
W tym temacie będziemy dawać wszystkie nasze misje zrobione w DYOM`ie

Powinno to wyglądać tak:

Kod:

Nazwa misji :
Opis Misji :
Poziom :
Link : 


Dla tych co nie wiedzą co to Dyom = Dyom Opis po Angielsku I Download

Radzę ściągnąć V4.1 ponieważ V5 to tylko beta i nie ma na razie wszystkich funkcji.
------------------------------------------------------------------------------
Więc ja jako pierwszy pochwale się swoją pracą :

Nazwa Misji : Infekcja 1 : Ucieczka
Opis Misji : Postać którą kierujemy nazywa się Dave który nie wiele pamięta ze swojego życia jego ostatnimi wspomnieniami są wiadomości o chorobie która pochłonęła wiele ludzi z jego osiedla. Gdy nagle główne drzwi zostają zniszczone przez odział Rządowych Żołnierzy, Naukowców, oraz ludzi z FBI porywają go. Po 5 godzinach Dave budzi się w dziwnym pomieszczeniu.......

W Misji Będziemy stawiać czoła Zombi, i żołnierzom naszym jedynym zadaniem będzie ucieczka z Bazy wioskowej a jakie to poniesie za sobą skutki zobaczycie.
Poziom : Łatwy
Link : Infekcja 1 : Ucieczka
---------------------------------------------------------------------------------------
Nazwa misji : Infekcja 2 : Miasto Umarłych
Opis Misji : Kontynuacja pierwszej części gry.
Teraz naszym zadaniem będzie uwolnienie miasto z rąk zainfekowanych....
W tej części spotkamy także dziwnego mężczyznę który najprawdopodobniej dowodzi Zombi...
Poziom : łatwy
Link : Infekjca 2
----------------------------------------------------------------------------------------
Komentowanie mile widziane

Kod:

Nazwa misji :
Komentarz : 


Proszę trzymać się wzorów bo inaczej zrobi nam się burdel

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Jesteś w jakimś folderze i u góry na pasku masz zakładkę
Narzędzia -> Opcje folderów -> Widok Zjeżdżasz trochę w dół i masz tam Ukryte Pliki i Foldery i zaznaczasz Pokaż ukryte....

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Kod:
C:Documents and SettingsNazwa UżytkownikaUstawienia lokalneDane aplikacjiRockstar GamesGTA IVsavegamesuser_e00000611846ae3f 


Żeby zobaczyć folder Ustawienia lokalne musisz włączyć podgląd ukrytych folderów

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
No to przecież nadajesz ino nagłówek cleo i pętle sprawdzającą czy Gracz jest stworzony a potem ten tekst xD Jak byś miał problem ewentualnie mogę ci go zrobić

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Kod:
:infiteammo
wait 0
if
00EC:   actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 1812.369 -1929.922 radius 80.0 80.0 
jf @infiteammo

01B2: give_actor $PLAYER_ACTOR weapon 38 ammo 1 // Load the weapon model before using this 
0470: $CURRGUN = actor $PLAYER_ACTOR current_weapon
01B2: give_actor $PLAYER_ACTOR weapon $CURRGUN ammo 100000

:infiteammo2
wait 0
if
00EC: not   actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 1812.369 -1929.922 radius 80.0 80.0 
jf @infiteammo2

01B2: give_actor $PLAYER_ACTOR weapon $CURRGUN ammo 0

jump @infiteammo


chyba o to ci chodzi

Nie testowane

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
To jest mapa z gta 3 ale też Liberty City :D

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
To zapisuje szybkość poruszania się gracza do zmiennej 11@ ale tylko mi się tak wydaje

___________________

Created & Powered by MakG