Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Kod:
08DB: set_panel $Panel column 0 header 'Bronie' data 'Pistol' 'MP5' 'Bronnumer3' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY'

Jeżeli chcesz zrobić jedno pole więcej zmień 'DUMMY' na nazwę broni taką jaką będziesz miał w pliku .fxt następnie
Kod:
0871: init_jump_table $Wybrane total_jumps 2 1 -1 jumps 0 @wybrane1 1 @wybrane2 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1

Zmień na
Kod:
0871: init_jump_table $Wybrane total_jumps 2 1 -1 jumps 0 @wybrane1 1 @wybrane2 2 @wybrane3 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1
Następnie zrób kod do @wybrane3 i już
Jeżeli chcesz kolejne pole to znowu kolejne dummy zmieniasz na nazwę broni i dodajesz przed
Kod:
0 -1 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1 
kolejne 3 @wybrane4 czyli powinno to wyglądać tak
Kod:
0871: init_jump_table $Wybrane total_jumps 2 1 -1 jumps 0 @wybrane1 1 @wybrane2 2 @wybrane3 3 @wybrane4 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1

Wiem że trochę chaotycznie ale jak spędzisz na tym 20 minut i dalej nie będziesz rozumiał to wyjaśnię to wyraźniej xD Albo wal na gg w ostateczności :D

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Kod:
{$CLEO .cs}
0000: NOP
0247: request_model 29
0247: request_model 22
038B: load_requested_models 
:Modzik
wait 10
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @Modzik


:Klawisz
wait 0
if
0AB0:   key_pressed 46 
jf @Klawisz

08D4: $Panel = create_panel_with_title 'FEM_MM' position 29.0 145.0 width 200.0 columns 1 interactive 1 background 1 alignment 1
08DB: set_panel $Panel column 0 header 'Bronie' data 'Pistol' 'MP5' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY'
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = False
:czekaj_na_wybor
wait 0
if
00E1: player $PLAYER_CHAR pressed_key 15
jf @czekaj_na_wybor_test2
:wyjdz
00E1: player $PLAYER_CHAR pressed_key 15
08DA: remove_panel $Panel
03E6: remove_text_box
Marker.Disable($Znaczek)
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
jump @Klawisz
:czekaj_na_wybor_test2
if
00E1: player $PLAYER_CHAR pressed_key 16
jf @czekaj_na_wybor
00E1: player $PLAYER_CHAR pressed_key 15
08D7: $Wybrane = panel $Panel active_row
08DA: remove_panel $Panel
03E6: remove_text_box
0871: init_jump_table $Wybrane total_jumps 2 1 -1 jumps 0 @wybrane1 1 @wybrane2 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1
:wybrane1
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
01B2: give_actor $PLAYER_ACTOR weapon 22 ammo 100

jump @wyjdz

:wybrane2
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
01B2: give_actor $PLAYER_ACTOR weapon 29 ammo 100
jump @wyjdz


To jest tylko przykład resztę spróbuj zrobić sam jeśli będziesz miał jakieś problemy wal śmiało xD

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
HostName: Solair Roleplay v8
Address: 94.23.60.218:7777
Players: 7 / 72
Ping: 88
Mode: Solair RP v7.1
Map: San Andreas
Domena: Solair RP

Solair Roleplay to pierwszy na świecie serwer RP wykorzystujący mapę nie stworzoną przez Rockstar Games. Serwer działa już od 26 marca, utrzymując cały czas pułap 40-60 graczy online. Na SRP nie znajdziecie nudnych, często wykorzystywanych miast i wsi typu LS, SF, LV czy wiosek Fort Carson etc. Serwer wykorzystuje mapę stworzoną przez niemieckiego mappera. I nie - nie ma crashy, ślizgania i innych defektów takich miast. Cała mapa jest dołączona do plików Los Santos, przez co GTA rozpoznaje Solair City jako przedłużenie Los Santos.
Solair City składa się z trzech dzielnic, wzorowanych na Liberty City z GTA 3 - Mars, czyli dzielnica, w której jest sporo domów, klubów, banków, bankomatów i innych typowo "miejskich" budynków. Solaris natomiast jest dzielnicą wielkich korporacji typu Ultor (wszystkie frakcje, jak i gospodarka jest wzorowane na grze Saints Row 2). Jest tutaj też lotnisko, motel oraz hotel, wypożyczalnia skuterów, City Hall, DMV, bankomat. Tu też odbywają się różne uroczystości, typu święta i tak dalej. Natomiast Portland wybudowano 2 tygodnie temu (tym razem nie przez niemieckiego mappera, ale przez naszego użytkownika). Składa się z dwóch części - portowej oraz mieszkalnej. Cywile boją się odwiedzać dzielnicę portową, ponieważ krążą legendy, że w wielu magazynach prowadzą swą działalność mafie. Natomiast w dzielnicy mieszkalnej jest ponad 51 domów oraz znana i lubiana Pączkarnia u Edoarda.
Frakcje na serwerze oraz ich bardzo krótki opis:
SCPD - Policjanci miasta Solair City i okolic,
CTU (Counter Terrorist Unit) - Frakcja wzorowana na serialu 24, zajmująca się rozbijaniem gangów i mafii oraz odpieraniem ataków terrorystycznych. W wolnym czasie pomaga SCPD.
MFD (Medical and Fire Department) - Medycy oraz strażacy miasta Solair City
Roninowie - Organizacja przestępcza wzorowana na grze Saints Row 2. Zajmują się wymuszeniami, porwaniami, okupami, dilerowaniem bronią
Synowie Samedi - jak wyżej, tyle że zamiast dilerowania bronią dilerują drug nazywany Pyłem Loa
Rząd - To u nich możesz zakupić dowód osobisty oraz Visę. To oni zarządzają miastem.
Hitman Agency - Nikt o nich nic nie wie, nawet Ultor i SCPD. Niepotwierdzone plotki mówią, że zabijają za pieniądze.
SCN (Solair City News) - To oni serwują mieszkańcom najnowsze wiadomości z miasta.
Taxi Corporation - Potrzebujesz taksówki? Dzwoń do nich!
DMV - U nich możesz wyrobić potrzebne licencje (na broń, prawo jazdy, na motor i rower, na sterowanie łodzią, pilota, wędkarza).
Ultor Corporation - Najlepsza i największa frakcja na serwerze. To oni wybudowali Solair City z własnej kieszeni. Zajmują się budową domów, budynków, biznesów i tak dalej oraz wydają karty kredytowe i zarządzają energią w całym kraju. Członkowie tej organizacji to największe szychy - mają miliony na kontach bankowych oraz najlepsze samochody. Jednak, są też inne informacje o Ultor - Według niepotwierdzonych plotek, to oni zarządzają wszystkim, co sie dzieje w Solair City. Fałszują wybory, zbierają podatki od rządu i piorą pieniądze. Według niektórych, Ultor współpracuje z mafią Ronins.
Uniwersytet - frakcja, a raczej rodzina istniejąca od 2 dni. Każda osoba, która chce dojść do takich frakcji jak SCN, DMV, MFD, SCPD musi przejść odpowiednie studia oraz otrzymać dyplom magisterski od osoby wykładającej na uniwersytecie. Następnie informacja o tym, jakie studia przeszła dana osoba widać w dowodzie osobistym.
Aspekty skryptu:
-skrypt rowerów
-system broni (/schowajbronie, /doschowka, /zeschowka, /givegun, /wyjmijbron 1-4)
-system aut
-system kart kredytowych (Sprzedawca, lub osoba dla której chcesz zapłacić musi mieć specjalny przenośny terminal, który można kupić za $6000 w 24/7. Następnie (przypuśćmy) chcesz kupić batona od gracza o ID 3 za $4000. Nie masz jak narazie karty kredytowej. Możesz ją wyrobić u każdego członka Ultor Corporation (/wydaj kartakredytowa). Po zakupieniu, podchodzisz do sprzedawcy i wpisujesz komendę /kartakredytowa ID kwota, w naszym przykładzie to będzie /kartakredytowa 3 4000. Pieniądze wędrują na konto sprzedawcy. Włączany jest timer odliczający 15 minut, przez które nie będziesz mógł ponownie wziąć kredytu (takie zabezpieczenie), donatorzy nie mają takich ograniczeń. Co PayDay będzie zabierane tobie z konta bankowego 25% kwoty kredytu + 5% odsetek. I to wszystko.)
-strona IC oraz strony IC organizacji
-akcja nie dzieje się w 1990 roku, lecz w czasach realnych, przez co występują czasem takie sprawy, jak kryzys gospodarczy i tak dalej
-system numerów domów (komenda /dom [nrdomu]. Może jej używać każdy, i policja, i cywile oraz mafie. W liście graczy online w panelu gracza po updacie dojdzie też tekst ?Numer domu?. Działa to tak jak ulice w prawdziwym świecie - każda osoba z domem ma swój indywidualny adres, dzięki któremu można ją namierzyć. Policja wykorzysta to na pewno do schwytywania przestępców, a mafie, jeśli mają wtykę w policji, wiadomo do czego?)
-cztery granice, jedna otwierana przez komende /kupbilet używaną przez cywilów, reszta prowadząca do LS i SF, otwierana przez SCPD)
-system szpitala (komenda /przyjmij używana przez lekarza oraz /wypiszsie, używna przez pacjenta)
-system Donator Coinów (każda złotówka przeznaczona na serwer to 1 donator coin. Jest kilka komend typu /donatorpieniadze, /donatorkarta, /donatorphone, /donatorunwarn, /donatorunjail, /buycar2 , /donatorranki tak dalej)
-system GPS'u (/gpshelp, /gps szpital, /gps hotel, /gps urzad, /gps bank, /gps dmv, /gps stacja, /gps scpd)
-komenda /woda i /woda2 w DMV oraz na posterunku SCPD.
-komendy typu /scpds, /ctus i tak dalej pokazujące członków online danych frakcji
-tarcze dla SCPD
-dwa rodzaje telefonów komórkowych - Whiz i Sprint: Sprint jest tym gorszym, ma standardowe opcje GF'owe. Natomiast Whiz ma dodatkowo komendę /przelej, działającą wszędzie. Nie musisz biegać do banku, aby wykonać przelew!
-autorski panel zarządzania swoim kontem (podstawa zrobiona przez Chudego, zmiana skina oraz gracze online przez Brayana oraz podania o unbana przez Joła, który jest moderatorem gtasite'u oraz bardzo znanym programistą PHP).
Czas na statystyki:
523 kont na forum
Ponad 12500 scriptfiles (każde konto składa się z trzech plików, .car, .kar oraz .ini, więc tą liczbę trzeba podzielić przez 3 = 4166 kont. Odjąć jakieś 500 kont typu "Odbyt_Sraka" = 3666 kont)
Ponad 150 stałych graczy, liczone poprzez sprawdzenie osób zalogowanych na forum w przeciągu ostatnich trzech dni (można to potwierdzić tutaj
Dokładnie 325 osób zalogowanych na serwerze od dnia 19 czerwca.
Nie stoimy na gtahost.pl czy innych hostingach, lecz na moim serwerze RPS z procesorem Dual Intel Atom 1,6GHz i 1GB pamięci. Serwer nie jest "niewypałem", jak wróżyli gracze, bo stoimy już ponad 3 miesiące, a ilość graczy jest zadowalająca (70 graczy nie może być, bo miasto nie jest wielkie, a nawet przy 30 osobach online przy granicy jest 10-15 osób :P ). Dodam jeszcze też jedną rzecz: nie mamy, a nawet nie chcemy mieć graczy typu "prawdziwy hardkor z ls-rp z 300 godzinami online, który nosi bryle 3cm". Większość naszych graczy grają "na luzie" i tak właśnie chcemy, aby pozostało. A i jeszcze krótkie info: na forum mamy ponad 515 kont (na starym za czasów SMF 762), 11786 postów i 1129 tematów. Poziom RP jest jaki jest, jednak jak mówiłem - to jest "serwer na luzie", na którym nie trzeba wklepać 100 /me, /do, /spróbuj na minute...

Serwer ma chwilowy postój z powodu częstych lostów w najbliższym czasie powinien być on

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Zapowiada się zarąbiście, ale zobaczymy jak się będzie grało :D

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
M4

Snikers czy Mars

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Parkour

DM czy GF

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
GSF

Niko czy CJ

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Stawiasz nas pod murem wymyśl coś innego bo wątpię że ktoś odpowie

Mc Donald czy KFC

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Ostatnio powiało nudą więc postanowiłem was znowu rozruszać XD

Gra polega na tym że jeden user pisze np. PC czy konsola
a drugi odpowiada PC i zadaje swoje pytanie Zrozumiałe ??

Zaczynamy

Gta czy Mafia

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Dodatki do GTA wychodziły by na PC !!JUPI!!

Co by było gdyby ufo przyleciało do Polski ??

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
No niezłe. Najbardziej dobiły mnie opisy wydarzeń i emocji postaci

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Kod:
0247: load_model #SBFYRI
038B: load_requested_models

009A: $aktor1 = create_actor_pedtype 5 model #SBFYRI at 2499.342 -1660.9523 13.3577
Actor.Angle($aktor1) = 180.0

009A: $aktor2 = create_actor_pedtype 5 model #SBFYRI at 2504.3118 -1663.839 13.3905
Actor.Angle($aktor2) = 153.3174

009A: $aktor3 = create_actor_pedtype 5 model #SBFYRI at 2507.3723 -1668.0754 13.3787
Actor.Angle($aktor3) = 107.8602


0187: $CEL1 = create_marker_above_actor $aktor1
0187: $CEL2 = create_marker_above_actor $aktor2
0187: $CEL3 = create_marker_above_actor $aktor3




:petla1
wait 0
if
0118: actor $aktor1 dead
jf @petla2

jump @kod1

:petla2
wait 0
if
0118: actor $aktor2 dead
jf @petla3

jump @kod2

:petla3
wait 0
if
0118: actor $aktor3 dead
jf @petla1

jump @kod3

:kod1
Marker.Disable($CEL1)
jump @petla2
:kod2
Marker.Disable($CEL2)
jump @petla3
:kod3
Marker.Disable($CEL3)
jump @petla1


Pętle i External Scripts są najtrudniejsze.

Śledź pętle co ?? Bo tam miałeś takie coś że jak zabiłeś jedną to ci się to zapętlało i nie przeskakiwało do kolejnej funkcji czyli zabiłeś pierwsza to przeskoczyło do @kod1
i tam było
:kod1
Marker.Disable($CEL1)
jump @petla1
I przeskoczyło do petla1 i znów sprawdziło czy ona nie żyje i znów przeskok do @kod1
a potem znowu
:kod1
Marker.Disable($CEL1)
jump @petla1
I tak w kółko.Chyba Rozumiesz XD
Mam nadzieje że pomogłem

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Gra polega na tym że jeden z userów pyta się np.
Co by było gdyby nie było GtaMods a drugi odpowiada i zadaje zaraz swoje pytanie np.

Nie umiał bym modować XD

Co by było gdyby Porwało mnie ufo

Kolejna osoba :

Było by jednego Spamera mniej

Co by było gdyby nie było gta itd.

Zapraszam do gry

Wiec zaczynamy :

Co by było gdyby nie było GTA !!

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Kod:
:kod1
04BB: select_interior 6
0860: link_actor $PLAYER_ACTOR to_interior 6
08C7: put_actor $PLAYER_ACTOR at 345.8381 305.038 999.1484 //
Actor.Angle($PLAYER_ACTOR) = 268.4333
jump @petla1

:kod2
04BB: select_interior 3
0860: link_actor $PLAYER_ACTOR to_interior 3
08C7: put_actor $PLAYER_ACTOR at 1038.531372 0.111030 1001.284484 //
Actor.Angle($PLAYER_ACTOR) = 48.8805
Jump @petla1
:kod3
04BB: select_interior 1
0860: link_actor $PLAYER_ACTOR to_interior 1
08C7: put_actor $PLAYER_ACTOR at 2169.461181 1618.798339 999.976562 //
Actor.Angle($PLAYER_ACTOR) = 48.8805
Jump @petla1
0A93: end_custom_thread


To powinno zadziałać XD

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Kod:
{$CLEO .cs}
0000: NOP

:WEJSCIA
wait 10
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @WEJSCIA

0A40: $marker1 = create_entrance_marker_at 2514.1125 -1691.3422 14.046 color 14
0A40: $marker2 = create_entrance_marker_at 344.793 305.033 999.1484 color 14
0A40: $marker2 = create_entrance_marker_at 2522.7515 -1679.4083 15.497 color 14
0A40: $marker2 = create_entrance_marker_at -22.227 -174.359 1003.5469 color 14

:wejscie1
wait 10
if
00FE: actor $PLAYER_ACTOR sphere 0 in_sphere 2514.1125 -1691.3422 14.046 radius 1.0 1.0 1.0
jf @wyjscie1
04BB: select_interior 6
0860: link_actor $PLAYER_ACTOR to_interior 6
08C7: put_actor $PLAYER_ACTOR at 345.8381 305.038 999.1484 //
Actor.Angle($PLAYER_ACTOR) = 268.4333
jump @wejscie1

:wyjscie1
wait 10
if
00FE: actor $PLAYER_ACTOR sphere 0 in_sphere 344.793 305.033 999.1484 radius 1.0 1.0 1.0
jf @wejscie2
04BB: select_interior 0
0860: link_actor $PLAYER_ACTOR to_interior 0
08C7: put_actor $PLAYER_ACTOR at 2512.9912 -1690.1498 13.5394 //
Actor.Angle($PLAYER_ACTOR) = 48.8805
jump @wejscie1

:wejscie2
wait 10
if
00FE: actor $PLAYER_ACTOR sphere 0 in_sphere 2522.7515 -1679.4083 15.497 radius 1.0 1.0 1.0
jf @wyjscie2
04BB: select_interior 17
0860: link_actor $PLAYER_ACTOR to_interior 17
08C7: put_actor $PLAYER_ACTOR at -18.5238 -176.2833 1003.5469 //
Actor.Angle($PLAYER_ACTOR) = 9.4
jump @wejscie1

:wyjscie2
wait 10
if
00FE: actor $PLAYER_ACTOR sphere 0 in_sphere -22.227 -174.359 1003.5469 radius 1.0 1.0 1.0
jf @wejscie1
04BB: select_interior 0
0860: link_actor $PLAYER_ACTOR to_interior 0
08C7: put_actor $PLAYER_ACTOR at 2519.958 -1679.0699 14.8929 //
Actor.Angle($PLAYER_ACTOR) = -277.2792
jump @wejscie1

0A93: end_custom_thread



Tu masz cały swój skrypt w cleo, przeanalizuj go to się dowiesz jak jest zrobiony XD Wykryłem mały błąd nie chce zrobić markera przy drugim domu ale idzie wejść do tych domów w byle jakiej kolejności oto ci chyba chodziło XD
Jak miałbyś jeszcze jakieś pytania to wal na pw.

___________________

Created & Powered by MakG