Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Następny
Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#

Pomysł na ten skrypt jest genialny jak byś mógł dodać spadochron po wyskoku Parę samolotów i helikopterów z których szło by wyskoczyć
Naprawdę nieźle by to wyszło

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Jeśli chcesz aby szlo go włączyć potem od nowa to zmnien to
Kod:
0A93: end_custom_thread 
jump @NONAME_93 


na takie jak miałeś wczesniej

Mój błąd :D

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Najlepiej zwalić swoja robotę na kogoś innego.Dobra lecimy z tym w ładowaniu modeli wkradł ci się błąd w ładowani modeli masz tam

Kod:
Model.Load(#VWMYCR)

zmień to na

Kod:
Model.Load(#WMYCR)


zmień tam jeszcze z

Kod:
jump @NONAME_93 
0A93: end_custom_thread



na


Kod:
0A93: end_custom_thread 
jump @NONAME_93

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
1.Jak zrobić gościa który będzie za nami chodził i jak będzie za daleko przegramy misje
2.Jak zrobić płomienie
3.Jak włączyć czas jaki mamy na zrobienie misji
4.Jak zrobić pick up , i jak mogę się dowiedzieć jak się nazywają modele pick upów
takich jak np dom do kupienia , worek z kasa, teczka,
5.Jak zrobić aby dana postać lub auto przed nami uciekało


___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Udało sie zmieniłem troche skrypt teraz wyglada tak
Kod:
// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007

{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
0000: NOP 
thread 'Huligan' 
Model.Load(#BMYTATT)
Model.Load(#BALLAS3)
Model.Load(#BALLAS1)
Model.Load(#VHFYPRO)
Model.Load(#GUN_PARA)
038B: load_requested_models 

:NONAME_27
wait 10 
if 
   Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @NONAME_27 
$PRZECHODZIEN = Actor.Create(CivMale, #BMYTATT, 2432.808, -1673.986, 13.64767)

:NONAME_72
wait 10 
if 
0104:   actor $PLAYER_ACTOR near_actor $PRZECHODZIEN radius 1.0 1.0 1.0 sphere 0 
jf @NONAME_72 
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = False
02A3: enable_widescreen 1 
0639: AS_actor $PRZECHODZIEN rotate_to_actor $PLAYER_ACTOR 
054C: use_GXT_table 'HULIGAN' 
0605: actor $PRZECHODZIEN perform_animation_sequence "IDLE_CHAT" IFP_file "PED" 4.0 loop 1 0 0 0 time 2000 // versionA 
00BC: show_text_highpriority GXT 'TXT1' time 2000 flag 1 
wait 2000 
0605: actor $PLAYER_ACTOR perform_animation_sequence "IDLE_CHAT" IFP_file "PED" 4.0 loop 1 0 0 0 time 2000 // versionA 
00BC: show_text_highpriority GXT 'TXT2' time 2000 flag 1 
wait 2000 
0605: actor $PRZECHODZIEN perform_animation_sequence "IDLE_CHAT" IFP_file "PED" 4.0 loop 1 0 0 0 time 5000 // versionA 
00BC: show_text_highpriority GXT 'TXT3' time 5000 flag 1 
wait 5000 
00BC: show_text_highpriority GXT 'TXT4' time 5000 flag 1 
wait 1500 

:NONAME_337
wait 10 
if 
00E1:   player 0 pressed_key 11 
jf @NONAME_429 
0605: actor $PLAYER_ACTOR perform_animation_sequence "IDLE_CHAT" IFP_file "PED" 4.0 loop 1 0 0 0 time 3500 // versionA 
00BC: show_text_highpriority GXT 'TXT5' time 3500 flag 1 
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
02A3: enable_widescreen 0 
jump @NONAME_484 

:NONAME_429
wait 10 
if 
00E1:   player 0 pressed_key 10 
jf @NONAME_337 
00BC: show_text_highpriority GXT 'TXT6' time 3500 flag 1 
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
02A3: enable_widescreen 0 
jump @NONAME_484 

:NONAME_484
wait 10000 
jump @NONAME_72 
jump @NONAME_27 

Dziękuje wszystkim za pomoc

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Niewiem jak to sprawdzic

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Cleo instalowałem już 3 różne wersje nic nie pomaga.
Ale ogólnie to pliki cleo mi czyta tylko nie te moje

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Zrobiłem wszystko ale nic nie pomogło widocznie mam pecha.
Dzieki za pomoc

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Napisałem dziś skrypt cleo 3 ale gdy odpalam gta pokazuje mi sie raport o błedach czy coś zrobiłem nie tak.
Kod:

// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007

{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
thread 'HULIGAN' 
Model.Load(#BMYTATT)
038B: load_requested_models 
$PRZECHODZIEN = Actor.Create(CivMale, #BMYTATT, 2432.808, -1673.986, 13.64767)

:HULIGAN_56
wait 10 
if 
0104:   actor $PLAYER_ACTOR near_actor $PRZECHODZIEN radius 1.0 1.0 1.0 sphere 0 
jf @HULIGAN_56 
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = False
02A3: enable_widescreen 1 
0639: AS_actor $PRZECHODZIEN rotate_to_actor $PLAYER_ACTOR 
054C: use_GXT_table 'HULIGAN' 
0605: actor $PRZECHODZIEN perform_animation_sequence "IDLE_CHAT" IFP_file "PED" 4.0 loop 1 0 0 0 time 2000 // versionA 
00BC: show_text_highpriority GXT 'TXT1' time 2000 flag 1 
0605: actor $PLAYER_ACTOR perform_animation_sequence "IDLE_CHAT" IFP_file "PED" 4.0 loop 1 0 0 0 time 2000 // versionA 
00BC: show_text_highpriority GXT 'TXT2' time 2000 flag 1 
0605: actor $PRZECHODZIEN perform_animation_sequence "IDLE_CHAT" IFP_file "PED" 4.0 loop 1 0 0 0 time 5000 // versionA 
00BC: show_text_highpriority GXT 'TXT3' time 5000 flag 1 
00BC: show_text_highpriority GXT 'TXT4' time 5000 flag 1 

:HULIGAN_301
wait 10 
if 
00E1:   player 0 pressed_key 11 
jf @HULIGAN_393 
0605: actor $PLAYER_ACTOR perform_animation_sequence "IDLE_CHAT" IFP_file "PED" 4.0 loop 1 0 0 0 time 3500 // versionA 
00BC: show_text_highpriority GXT 'TXT3' time 3500 flag 1 
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
02A3: enable_widescreen 0 
jump @HULIGAN_425 

:HULIGAN_393
wait 10 
if 
00E1:   player 0 pressed_key 10 
jf @HULIGAN_301 
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
02A3: enable_widescreen 0 

:HULIGAN_425
0A93: end_custom_thread 

___________________

Poprzedni 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Następny
Created & Powered by MakG