Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Ten "Cleo" to samo co robisz w pliku script.scm, jeżeli uda ci się już to zrozumieć, stanie się to dla ciebie naprawdę proste. - A zrobienie tylko głupiego markera plus teleporta do interioru, jest możliwe że jedną z najprostszy rzeczy, jednak gdybyś miał jakieś problemy z tym, to wal śmiało na forum, lub pw.

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Kod:
014B: $PARKED_RHINO = init_parked_car_generator #RHINO color -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 2435.302 -1671.848 12.8007 angle 90.0 


Kod:
$PARKED_RHINO

Nazwa auta
Kod:
#RHINO

Model wozu, możesz wstawić jaki chcesz.
Kod:
color -1 -1 1

No tutaj kolor wozu.
Kod:
alarm 0 door_lock 0

Czy ma być alarm i czy drzwi mają być otwarte.
Kod:
at 2435.302 -1671.848 12.8007 angle 90.0

Gdzie ma stać i z jakim obrotem.

Możesz stworzyć skrypt Cleo, lub wpisać to do odpowiedniej sekcji w script.scm


___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Kod:
Aktor ten, szybciej celuje w gangstera i chciałbym żeby strzelił w danym momencie. Kiedy używam opcji - kill actor, albo actor_attack_using_weapon czy jakoś tak, aktor ten raz strzela poprawnie tak jak chcę, raz chce przykucnąć i odejść na jakąś odległość. Chciałbym, żeby strzelał od razu. Blokowanie gracza w danej pozycji nie pomaga.


Tak jest już stworzony silnik GTA, wątpie by dało się coś z tym zrobić. Rozwiązaniem może być ustawienie Aktora dalej od ofiary, lub pobawienie się opcodem
Kod:
06BC: create_M4_shoot_from 2193.268 -1165.441 1031.124 target $TEMPVAR_X_COORD $TEMPVAR_Y_COORD $TEMPVAR_Z_COORD energy 1 


Cytat:
Drugim problemem jest obecność PED'ów w miejscu tego zdarzenia. Jako że jest późna godzina, a cała sytuacja ma miejsce za pewnym blokiem, w którym niestety chodzą ludzie, nie chciałbym żeby mi się tam pakowali. Jest jakaś możliwość na usunięcie ich z danego miejsca na nieokreśloną ilość czasu? Ta komenda z traffic działa tylko i wyłącznie na samochody.


Kod:
03DE: set_pedestrians_density_multiplier_to 0.0 


Cytat:
Trzecim problemem jest ustawianie pedów, a właściwie ich kreowanie. Kiedy chcę stworzyć daną postać, na niektórych obszarach nie da się ich stworzyć, po prostu teleportują się gdzieś indziej. Tak samo jest z samochodami. Jeśli zablokuję pojazd, będzie tam, gdzie chciałem, jedynie musze go obniżyć, ponieważ "wisi" w powietrzu. Lecz kiedy go odblokuje, teleportuje się zupełnie do innego miejsca (przeważnie jest to środek ulicy).


Niezbyt rozumiem, ale chyba nie powinno się tak dziać.

Cytat:
a nie chcę sprawdzać każdej


Niestety musisz, nikt nie wykona tego za ciebie.

Kod:
Wiem jak można otworzyć bagażnik w wozie...ale jak go zamknąć?


Jeśli otwierasz go opcodem w którym występuje zmienna 1, zmień ją po prostu na 0. A jeśli nie, to wątpie żeby zadziałało ale spróbuj tego
Kod:
0508: car 35@ close_all_doors 

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
No to jest całkiem dobry pomysł, tylko nie zamierzam płacić za niego, a wątpię żeby MakG miał też taką ochotę, o! xD Jeśli byśmy hajs zebrali, to ja jestem zupełnie za tym pomysłem.

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Zamykam ;]

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Mam jedno pytanie, ale ty też coś będziesz robił, prawda ? Bo chyba nie chcesz aby ktoś odwalił za ciebie całą brudną robotę, a ty się wpiszesz w Creditsach.

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Czy Gta jest odpalone gdy chcesz otworzyć plik ? Lub czy jakakolwiek aplikacja która otwiera pliki związane z gta jest odpalona ? Jeśli tak to wyłącz i spróbuj jeszcze raz.

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Na forum jest naprawdę dużo poradników to że nie jest dokładnie na ten temat, nie znaczy że nie ma w nim zawartej odpowiedzi wystarczy tylko poczytać! Niech ludzie w końcu zrozumieją że na tym forum nie składa się próśb co do modów, tylko uczy się modować... Następnym razem bardziej sprecyzuj prośbę w nazwie tematu.

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
...co je ukradli od...

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
...z łóżka na stojącego...

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
...ale na szczęście było....

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
....wydawało mu się że....

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
...poszedł po słoik miodu...

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Poszukaj w Menadżerze Opcodów widziałem taki nawet się z nim bawiłem to był chyba save_clothes i load_clothes coś w tym stylu xD

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Cytat:
o prostu zadaje się temat i kto chce to bierze udział w konkursie
Tak właśnie o taki temat mi chodziło może źle to ująłem xD

Cytat:
Natomiast co do oceny to ja bym zrobił tak że po prostu najlepiej było by wystawić ankietę i każdy by mógł głosować. No ale to moje zdanie. Wszystko zależy od organizatorów.
Można i tak ale myślę że jakieś Jurii było by bardziej praktyczne


Cytat:
//Edit. I ci co są odpowiedzialni lub oceniają prace za dany konkurs nie mogli by w nim brać udziału. Chyba że głosowanie odbywało by się po przez ankietę udostępnioną dla wszystkich zarejestrowanych.

No to oczywiste :P

No mógłbyś napisać czy brałbyś udział i w jakim najchętniej ??

___________________

Created & Powered by MakG