Kod:
Aktor ten, szybciej celuje w gangstera i chciałbym żeby strzelił w danym momencie. Kiedy używam opcji - kill actor, albo actor_attack_using_weapon czy jakoś tak, aktor ten raz strzela poprawnie tak jak chcę, raz chce przykucnąć i odejść na jakąś odległość. Chciałbym, żeby strzelał od razu. Blokowanie gracza w danej pozycji nie pomaga.
Tak jest już stworzony silnik GTA, wątpie by dało się coś z tym zrobić. Rozwiązaniem może być ustawienie Aktora dalej od ofiary, lub pobawienie się opcodem
Kod:
06BC: create_M4_shoot_from 2193.268 -1165.441 1031.124 target $TEMPVAR_X_COORD $TEMPVAR_Y_COORD $TEMPVAR_Z_COORD energy 1
Cytat:
Drugim problemem jest obecność PED'ów w miejscu tego zdarzenia. Jako że jest późna godzina, a cała sytuacja ma miejsce za pewnym blokiem, w którym niestety chodzą ludzie, nie chciałbym żeby mi się tam pakowali. Jest jakaś możliwość na usunięcie ich z danego miejsca na nieokreśloną ilość czasu? Ta komenda z traffic działa tylko i wyłącznie na samochody.
Kod:
03DE: set_pedestrians_density_multiplier_to 0.0
Cytat:
Trzecim problemem jest ustawianie pedów, a właściwie ich kreowanie. Kiedy chcę stworzyć daną postać, na niektórych obszarach nie da się ich stworzyć, po prostu teleportują się gdzieś indziej. Tak samo jest z samochodami. Jeśli zablokuję pojazd, będzie tam, gdzie chciałem, jedynie musze go obniżyć, ponieważ "wisi" w powietrzu. Lecz kiedy go odblokuje, teleportuje się zupełnie do innego miejsca (przeważnie jest to środek ulicy).
Niezbyt rozumiem, ale chyba nie powinno się tak dziać.
Cytat:
a nie chcę sprawdzać każdej
Niestety musisz, nikt nie wykona tego za ciebie.
Kod:
Wiem jak można otworzyć bagażnik w wozie...ale jak go zamknąć?
Jeśli otwierasz go opcodem w którym występuje zmienna 1, zmień ją po prostu na 0. A jeśli nie, to wątpie żeby zadziałało ale spróbuj tego
Kod:
0508: car 35@ close_all_doors