Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 11 Następny
Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Pierwszy błąd jaki widzę, to brak zastosowania pętli
Kod:

:NONAME
0000: NOP 
0AB0:   key_pressed 46 
0512: show_permanent_text_box 'CLOTHA'  // Use ~k~~GO_FORWARD~ and ~k~~GO_BACK~ to select area.~N~~k~~PED_SPRINT~ Select~N~~k~~VEHICLE_ENTER_EXIT~ Quit
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = False
08D4: $PANEL = create_panel_with_title 'FEM_MM' position 29.0 145.0 width 50.0 columns 6 interactive 1 background 1 alignment 1  // Main Menu
08DB: set_panel $PANEL column 0 header 'MTOR02C' data '1000' '100K' '500K' '1MLN' '10MLN' '100MLN' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY'  // ~z~And I mean everything.

w tym oto miejscu.

Powinno tutaj być coś bardziej w stylu
Kod:

:Klawisz
0AB0:   key_pressed 46 
jf @Klawisz

plus reszta kodu.

Co do ruszającej się postaci, spróbuj tym opcodem
Kod:
$PLAYER_CHAR.CanMove(False)


___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Jak dla mnie to stanowczo Vice City, był tam najlepszy klimat Miami, plaże, drinki, gangsterka o tak! Najlepsza część, pod względem fabuły. Zaraz potem jest The Ballad of Gay Tony gdzie spodobało mi się motyw nocnego życia, imprezy i tego typu sprawy. Ostatecznie Lost and Damned, GTA IV, GTA 3 i na końcu San Andreas ponieważ nie przekonał mnie motyw gangstera który staje się wielkim mafiozom, ale to tylko moje zdanie.

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
No to skoro zmiana tego jest taka trudna, to może istnieje jakaś możliwość "namalowania" takiego kwadracika w grze na tej mapce? Oczywiście nie chodzi mi tutaj, o zmianę całej mapki. Może ma ktoś jakieś pomysły?

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Mam pytanie związane z wojną gangów w GTA SA, wiem że w skrypcie można ułożyć gdzie jaki gang ma stacjonować i za obfituje to kolorem danego gangu na mapie, lecz jeśli ja chciałbym by na przykład Ganton nie mieli koloru zielonego, lecz brązowy, czy niebieski? Da się to jakoś ustawić, osobiście przeszukiwałem folder z grą w poszukiwaniu odpowiedzi, niestety bez efektów. Dlatego, może ktoś z was wie gdzie można pozmieniać te kolory?

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
No muszę przyznać że zapowiada się naprawdę ciekawie ;) Gdybyś mógł się podzielić techniką, czyli gdzie nabyć cały ekwipunek do tego potrzebny byłbym wdzięczny, bo zawsze interesowało mnie takie Domowe Motion Capture.

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Przestudiowanie tego mod'a, powinno wam dużo wyjaśnić.

Kod:
http://www.gtagaming.com/downloads/gta-san-andreas/cleo-mods/1722

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Kod:
02AB: set_actor 2@ immunities BP 1 FP 1 EP 1 CP 1 MP 1 


Zgaduje że chodzi ci o to.

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Najprawdopodobniej błędem jest brak jakichkolwiek pętli. Skrypt powinien wyglądać(najprawdopodobniej) tak:

Kod:
{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}
0000: NOP
thread 'DEMO' <- do czego to się odwołuje-plik CELO musi się tak samo nazywać?

:Petla1
wait 10
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @Petla1

:Petla2
wait 10
if and
0AB0: key_pressed 49
8449: not actor $PLAYER_ACTOR in_a_car
847A: not actor $PLAYER_ACTOR driving_bike
84A7: not actor $PLAYER_ACTOR driving_boat
84C8: not actor $PLAYER_ACTOR driving_flying_vehicle
84A9: not actor $PLAYER_ACTOR driving_heli
jf @Petla2

04ED: load_animation "TEST" <- to jest nazwa pliku z animacjami IFP(gdzie ma być umieszczona)
0605: actor $player perform_animation_sequence "SKACZ" from_file "TEST" 4.0 loop 1 1 1 0 time -1
wait 1000

jump @Petla2

0A93: end_custom_thread 


Poczytaj trochę o pętlach, a i jeszcze jest możliwość że źle załadowałeś animacje pobierz jakiś podobny Mod, chyba w tym Parkour Mod jest to zrobione.

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
"sposÓb", eh.

Wujek google naprawdę nie gryzie, znajdź stronę o nim, poczytaj. Wszystko mamy ci podsuwać pod nos?

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Kod:
http://www.speedyshare.com/settings.php?id=207362778&idh=3aa9a34fa5419806ebcd28a3bbdc1170

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
No to zrób to w main.scm, po prostu mi się pomyliło to ma być w main.

//Zamykam.

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Kod:
0650: destroy_particle 177@ 
Po raz ostatni powtarzam,masz to w "Szukaj opcodów" Wystarczyło wpisać "particle".

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
No tak jak normalnie 1@=X 2@=Y 3@=Z, a
Kod:
13@ 16@ 19@
To szybkość przemieszania, chyba dla poszczególnych osi X Y Z.

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Nie, nie ma takiego programu.
6. Wyższa szkoła jazdy, sam chciałem zrobić coś podobnego ale nie chciało mi się w to zagłębiać, widziałem kiedyś moda w którym trzeba było właśnie wpisać coś, żeby skrypt się w ogóle uruchomił.
Oto i on
Kod:
http://www.gtagaming.com/downloads/gta-san-andreas/cleo-mods/1702
, postudiuj go, może uda ci się to znaleźć.
7.
Kod:
034E: move_object 0@ to 1@ 2@ 3@ speed 13@ 16@ 19@ flag 1 

Znowu "Szukaj opcodów" się kłania.

___________________

Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
1. Sanny Builder -> Narzędzia -> Narzędzia IDE -> Szukaj Opcodów. -> Wpisz: "Particle" i wyszukaj odpowiedni skrypt. Ja swój tak znalazłem:
Kod:
066E: create_particle "COKE_TRAIL" attached_to_object 22@ with_offset 0.0 -0.2 -0.1 rotation 0.0 0.0 -1.0 flag 1 handle_as 20@

Wymagania:
-Minimalna znajomość języka angielskiego :P
2.
Kod:
070A: unknown_action_sequence $PLAYER_ACTOR $obiekt2 0.0 0.0 0.0 6 16 "NULL" "NULL" 0

No a teraz kombinuj, kombinuj pod wielu próbach w końcu ci się uda.
3.
Kod:
0611:   actor 2@ performing_animation "LRGIRL_IDLE_TO_L0" 
Nie próbowałem ale chyba to będzie działać, także znalazłem to w opcji "Szukaj opcodów"
4. No tutaj to masz nieco pracy, nieco dużo pracy. - Musisz sam to wykombinować, ponieważ nikt nie zrobi całego skryptu za ciebie. Poszukaj w opcodach, tam na pewno coś znajdziesz.
5. Poszukaj.

___________________

Poprzedni 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 11 Następny
Created & Powered by MakG