Temat:
Menu CLEO
|
Napisano dnia: 2011-07-26 21:15:59
Pierwszy błąd jaki widzę, to brak zastosowania pętli
:NONAME
0000: NOP
0AB0: key_pressed 46
0512: show_permanent_text_box 'CLOTHA' // Use ~k~~GO_FORWARD~ and ~k~~GO_BACK~ to select area.~N~~k~~PED_SPRINT~ Select~N~~k~~VEHICLE_ENTER_EXIT~ Quit
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = False
08D4: $PANEL = create_panel_with_title 'FEM_MM' position 29.0 145.0 width 50.0 columns 6 interactive 1 background 1 alignment 1 // Main Menu
08DB: set_panel $PANEL column 0 header 'MTOR02C' data '1000' '100K' '500K' '1MLN' '10MLN' '100MLN' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' // ~z~And I mean everything.
w tym oto miejscu.
Powinno tutaj być coś bardziej w stylu
:Klawisz
0AB0: key_pressed 46
jf @Klawisz
plus reszta kodu.
Co do ruszającej się postaci, spróbuj tym opcodem
Kod:
:NONAME
0000: NOP
0AB0: key_pressed 46
0512: show_permanent_text_box 'CLOTHA' // Use ~k~~GO_FORWARD~ and ~k~~GO_BACK~ to select area.~N~~k~~PED_SPRINT~ Select~N~~k~~VEHICLE_ENTER_EXIT~ Quit
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = False
08D4: $PANEL = create_panel_with_title 'FEM_MM' position 29.0 145.0 width 50.0 columns 6 interactive 1 background 1 alignment 1 // Main Menu
08DB: set_panel $PANEL column 0 header 'MTOR02C' data '1000' '100K' '500K' '1MLN' '10MLN' '100MLN' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' 'DUMMY' // ~z~And I mean everything.
w tym oto miejscu.
Powinno tutaj być coś bardziej w stylu
Kod:
:Klawisz
0AB0: key_pressed 46
jf @Klawisz
plus reszta kodu.
Co do ruszającej się postaci, spróbuj tym opcodem
Kod:
$PLAYER_CHAR.CanMove(False)
___________________