Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Tworzenie garazy, mod cleo.
|
Napisano dnia:
2013-03-27 12:06:51
Kiedyś na youtube widziałem mod cleo, który umożliwiał tworzenie garaży. Dokładnie to potrafił wygenerować współrzędne gdzie ten garaż miała się znajdować. Takie gotowe współrzędne można było potem przenieść do pliku IPL i miało się ustawiony garaż gdzie chciało.
Ktoś może ma linka do tego modu albo chociaż kojarzy jak on się nazywa?
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
kilka problemów z kompem
|
Napisano dnia:
2013-03-26 22:32:33
Start>Uruchom w oknie wpisujesz msconfig. Potem dajesz na zakładkę uruchamiane i tam masz podane jakie programu startują podczas startu systemu. A zdjęcie możesz zrobić klawiszem o nazwie "PrtSca".
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
kilka problemów z kompem
|
Napisano dnia:
2013-03-26 18:35:11
Zrób zdjęcie z msconfig i w staw na jakiś hosting zdjęć.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
kilka problemów z kompem
|
Napisano dnia:
2013-03-26 13:09:24
Spróbuj wyłączyć programy, które startują przy włączaniu systemu.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Problem z plikiem .img
|
Napisano dnia:
2013-03-18 19:41:31
O tym programie to ci nic nie powiem. Raz mi tylko udało się zmienić w nim że można było dodać 12 obiektów i to przez edycje pliku .exe, a później jak chciałem zrobić to znowu to nie działało. I z tym można zrobić tak jak pisałem, czyli spróbować podczepić owe modele pod inne modele w grze.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Problem z plikiem .img
|
Napisano dnia:
2013-03-18 19:26:32
Przyczyną może być zbyt duża ilość obiektów. Do standardowego GTA SA można dać maksymalnie 4 nowe modele, a u ciebie widzę 7. Jeżeli naprawdę działała ci gra z taką ilością obiektów i to bez używania Limit Adjustera to ja nie wiem jak to zrobiłeś bo nie powinna.
Najlepszą opcją to by było każdy modele podczepić pod już istniejący model i w tedy nie powinno być problemu z byt dużą ilością modeli.
Możesz jeszcze powiedzieć co dodawałeś do plików vegasE.IPL i vegasW.IPL?
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Problem z plikiem .img
|
Napisano dnia:
2013-03-18 17:31:33
Możesz podać link do tego moda?
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Polish DayZ MTA
|
Napisano dnia:
2013-03-17 20:57:16
Pograłem w to trochę dłużej i powiem że nawet ten skrypt nie przeszkadza jak myślałem, a sama gra jest wciągająca. Tylko jak dal mnie przydało by się żebyś chociaż przetłumaczył nazwy broni, i innych rzeczy, który się zbiera bo czasem trudno poznać co jest co.
edit//do czego służy radio?
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Polish DayZ MTA
|
Napisano dnia:
2013-03-17 13:14:16
Ten skrypt ma poważny błąd. Nawet jak zostanę zraniony przez zobiaka, czy choćby skocze z małego urwiska to skrypt traktuje mnie jakbym uciekł z pola walki i po ponownym wejściu na serwer zostaje zabity. Przez co gra jest nie grywalna. Po za tym przetłumacz resztę skrytpu i zrób jakiegoś triala bo zupełnie nie wiem jak tam np. użyć jakieś broni.
Postów:
1004
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Polish DayZ MTA
|
Napisano dnia:
2013-03-16 23:31:54
Możliwe że coś źle zrozumiałem. Jednak ile razy bym to nie czytał jest to trochę bez sensu. Rozumiem to tak. Np, idę sobie drogą i spotykam innego gracza, który do mnie zaczyna strzelać. Nie mam ochoty z nim walczyć bo mój cel jest inny, więc daje nogę. Jeżeli gościa nie mogę zgubić to wychodzę z serwera. Wtedy dostaje bana bo system wykrył że stchórzyłem. Więc wniosek z tego taki, że czy mi się podoba to czy nie muszę z nim walczyć nawet jak bym miał tylko zwykły nóż, a on jakieś uzi z 5000 naboi.
Jeżeli to źle zrozumiałem to mnie popraw.