Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Z tego co pamiętam cienie można było dodawać po przez program CollEditor2. Niestety za nic sobie nie mogę przypomnieć jakie opcje należało wybrać żeby taki efekt uzyskać, a było to raptem kilka kliknięć.

edit// luknij do tego tematu. Piąty post od góry. User jak się nie mylę pisze jak dodać cienie właśnie za pomocą tego programu.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Np. coś takiego jak na tym filmiku https://www.youtube.com/watch?v=385Nc0q9Gnc gdzie wszystko zostało zmienione Czyli nie ma nic z oryginalnych modeli.

edit// grałem już na tym serwerze i dwie rzeczy mnie na tym nie pasowały. Zbyt pogiętej trasy. Ja lubię jak są bardziej proste i nie zbyt skomplikowane. Dwa, to zbyt długi czas respawnu. Czasem jak się zaliczało zgona to nawet musiało się czekać 15 sekund do odrodzenia.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Czy może ktoś się spotkał z serwerem w MTA w trybie RACE gdzie są dodane zupełnie nowe trasy?
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
W menu będziesz miał do wyboru czy chcesz grać w ten dodatek czy w tamten. Po za tym te dodatki są osobną grą i nie potrzebują podstawowej wersji gry.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Pytałem jeszcze o to na forum mta i tam mi napisali że jest do tego odpowiedni opcod czy jak to się zwie w tym całym LUA i że ponoć wystarczy napisać kilka linijek kodu w skrypcie żeby usunąć całą mapę. Jednak to całe programowanie to nie dla mnie. XD.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Czy w mta da się wyczyścić całe mapę z wszystkich obiektów tak żeby została sama woda?
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Wymodelowałem sobie nowy dom, który ma zastępować stary dom CJ i dodałem go do gry. Chciałem jeszcze zmienić położenie wejścia do budynku. Jak mi się dobrze wydaje służą do tego tak zwane eneksy, które można znaleźć w plikach ipl i jak mi się wydaje od budynku CJ(tego pierwszego domu) jest ten eneks
Kod:
2499.95, -1688.52, 12.5192, 0.0, 1.4, 1.4, 8, 2499.3857 -1680.3657 13.3619, 0.0, 0, 4, "CARLS", 0, 2, 0, 24
No więc zmieniłem współdłużne(te pierwsze) i tam gdzie chciałem checkpoint się pojawił. Wchodzę w niego i zamiast do domu cj teleportuje mnie całkiem w innym budynku. Żeby było tego mało to żeby checkpoint pojawił się przed budynkiem to musi być ustawiany drugi taki sam eneks pod spodem,czyli np. coś takiego
Kod:
2499.95, -1688.52, 12.5192, 0.0, 1.4, 1.4, 8, 2499.3857 -1680.3657 13.3619, 0.0, 0, 4, "CARLS", 0, 2, 0, 24
2499.95, -1688.52, 12.5192, 0.0, 1.4, 1.4, 8, 2499.3857 -1680.3657 13.3619, 0.0, 0, 4, "CARLS", 0, 2, 0, 24

Więc jak się poprawnie tworzy,ustawia owe eneksy?
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Co by to nie było to i tak kupie GTA V tylko po to żeby zobaczy jak został zrobiony świat w tej grze. Wszelkie misje mnie nie obchodzą. W każdej części misje się sprowadzały do tego że trzeba było jechać tam albo tu i zastrzelić tego albo tamtego. Jakoś nie wieże żeby w tej części misje się jakoś wyróżniały.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Jednak wolałbym żebyś zrobił zdjęcie budynku. Po tytułach to ja za bardzo nie kojarzę co jest z czym związane.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Mógł byś podać miejcie, w którym ten hotel jest?
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
1. Nie które obiekty ustawione czy to w map edytorze od mta czy normalnym edytorze i po przeniesieniu ich do cleo nie zawsze się znajdują w tym samym miejscu. Z tego co zauważyłem cleo nie zawsze je potrafi odpowiednio skompilować. Po prostu je skraca, np. współdłużne z edytora są takie 3434.343433 3434.7776. 231.23232, a po dodaniu do cleo one są skracane do np. takiego stanu 343.343 34.76. 21.232. Dlatego moim zdaniem najlepiej jak by można było obiekty z mta przekonwertować do pliku ipl.
2. Dodanie możliwości konwersji kolorów i paintjobów
3. Możliwość konwersji wszelkich checkpointów
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
W przypadku tworzenia modeli do gta każda wersja programu jest dobra. I tak w przypadku 3ds max 80% możliwosci tego programu się nie wykorzystuje bo po prostu nie są one potrzebne jeżeli chodzi o tworzenie modeli do gta. Po za tym jeżeli jakiejś opcji nie ma w danej wersji programu to z reguły uzupełniają to skrypty, pluginy itd. Sam korzystam z wersji 3ds max 2009 i mi spokojnie starcza. Więc spokojnie możesz ściągnąć wersje 2008.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Cytat:
czy wszystkie drzewa znajdują się w jednym pliku?
99% tak
Cytat:
w jakim dokładnie pliku/ach znajdują się wszystkie drzewa w grze? Czy są w plikach mapy w models, czy w gta3.img?
gta3.img

Zresztą, można łatwo podejrzeć w jakach plikach się znajdują i ile ich jest, itd. w map edytorze.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Wystarczy że podmienisz z tego sam plik main.scm. Tam, w którymś folderze był.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Albo ściągnij sobie program o nazwie map cleaner. Tam jest dodany skrypt bez żadnych misji.
Created & Powered by MakG