Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 21 Dołączył: 2013-01-01
#
GTA SA wywala podczas ladowania pliku .img z mojego modu (Metro w Las Venturas) po tym jak je zreinstalowalem. Wczesniej wszystko bylo w porzadku. Nawet Limit Adjuster nie pomaga. Robilem wszystko z tym .img, nawet stworzylem nowy a i tak gra sie wykrzacza.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Na początek sprawdź czy w pliku gta.dat jest dodane to twoje archiwum. Powinno być coś takiego.

http://img708.imageshack.us/img708/7666/sdasdw

Pisałeś że stworzyłeś nowe archiwum. Jeżeli tak nie zapomnij je przebudować.

Następnie sprawdź czy w tym samym pliku jest dodany pliki IDE

http://img827.imageshack.us/img827/1306/sadadsc

oraz plik IPL

http://img837.imageshack.us/img837/756/ssads

Jeżeli wszystko jest okej, napisz a spróbuje jeszcze coś wymyślić na tą przypadłość.
Postów: 21 Dołączył: 2013-01-01
#
Wszystkie wpisy w pliku gta.dat sa poprawne, a archiwum przebudowywalem z n-razy.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Możesz podać link do tego moda?
Postów: 21 Dołączył: 2013-01-01
#
www.gta-mods.pl/pliki/679/metro-w-las-venturas
Wyglada jakby to jeden z plikow zawartych w .img powodowal crash, ale niczego w nim nie edytowalem od czasu opublikowania modu.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Przyczyną może być zbyt duża ilość obiektów. Do standardowego GTA SA można dać maksymalnie 4 nowe modele, a u ciebie widzę 7. Jeżeli naprawdę działała ci gra z taką ilością obiektów i to bez używania Limit Adjustera to ja nie wiem jak to zrobiłeś bo nie powinna.

Najlepszą opcją to by było każdy modele podczepić pod już istniejący model i w tedy nie powinno być problemu z byt dużą ilością modeli.

Możesz jeszcze powiedzieć co dodawałeś do plików vegasE.IPL i vegasW.IPL?
Postów: 21 Dołączył: 2013-01-01
#
Jakos wtedy te 7 obiektow smigalo z Limit Adjusterem. A w tych plikach vegasW.ipl i vegasE.ipl przesunalem domy pod ziemie aby zrobic dziure na wejscie do stacji.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
O tym programie to ci nic nie powiem. Raz mi tylko udało się zmienić w nim że można było dodać 12 obiektów i to przez edycje pliku .exe, a później jak chciałem zrobić to znowu to nie działało. I z tym można zrobić tak jak pisałem, czyli spróbować podczepić owe modele pod inne modele w grze.
Postów: 21 Dołączył: 2013-01-01
#
DOSC DZIWNE: Samo z siebie zaczelo dzialac. Nie wywala, ale troszke tnie.
#EDIT: Kilka razy crasha pokazalo, ale nadal dziala.
Postów: 37 Dołączył: 2012-12-25
#
Może zmniejsz liczbę obiektów do 4, jak będzie działać to zwiększ limit adjusterem żeby działało co najmniej 7 nowych obiektów. Można też od razu zwiększyć limit bez zmniejszenia liczby obiektów do 4

___________________
GTA Big Day - największy polski mod do Vice City
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG