Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Kod:
09C7: change_actor $PLAYER_ACTOR skin_to #WMYBU

Ten opcode powoduje zmianę modelu gracza na ten, który podasz. W tym przypadku #WMYBU. Użyj programu Ped Editor, żeby znaleźć nazwę modelu Cezara.

Oczywiście model, którego chcesz użyć musi być wcześniej załadowany.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Użyj tego:
Kod:
010F:   player $PLAYER_CHAR wanted_level == 0

Nie jestem pewny czy znak nierówności można zmienić na znak równości, sprawdź. Jeśli nie zadziała to:

Kod:
:petla12
wait 10
if
01C0: $PLAYER_WANTED_LEVEL = player $PLAYER_CHAR wanted_level
003A:   $PLAYER_WANTED_LEVEL == 0
jf @petla12


W pętli najpierw przekazujesz aktualny poziom Wanted Level do zmiennej $PLAYER_WANTED_LEVEL, a następnie sprawdzasz czy ta zmienna jest równa 0 (tj. gracz zgubił policję).

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
A problem występuje za każdą próbą podmiany tekstury, czy tylko jak zmienisz rozdzielczość z listy w prawym dolnym rogu?

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Ostatnio też miałem ten błąd, wystarczyło uaktualnienie do wersji 0.6.1.
Wrzuciłem do downloadu:
SparkIV 0.6.1

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Po ukończeniu 100%? Możesz chyba robić tylko to, co oferuje każde GTA. Bierzesz samochód, jeździsz po mieście albo bierzesz bronie i się bawisz ;).
Można jeszcze doinstalować jakieś modyfikacje. W końcu to one tak przedłużyły żywot San Andreas.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Zmień mode 4 na mode 6. Chodzi o tą wartość:
4 - chód
6 - bieg

btw. Kody SCM dawaj w [code].

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Otwórz instrukcję do gry, na końcu powinien być numer telefonu pomocy technicznej. Może oni coś poradzą.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Ja już miałem okazję przetestować 2 pierwsze etapy. Zapowiada się nieźle i myślę, że zostanie dobrze przyjęty ;)

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Jeszcze dorzucę coś od siebie. Na GOLu mówili, że CoD: World at War jest strasznie podobne do CoD4 i właściwie zmienione zostały tylko czasy, w których odbywa się rozgrywka.
Co do Far Cry 2, sam kupiłem i nie żałuję, choć muszę powiedzieć, że gra dużo traci przez beznadziejne rozwiązanie z dojazdem do misji i zdobywaniem posterunków.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
eurphie napisał(a):
Można jeszcze raz, nic nie zrozumiałem...

Chodziło mu o to, żeby dodać przy nazwach tematu autora ostatniego posta.
Chyba po prostu dam, żeby wyświetlało listę tematów, w których napisano ostatnie 5 postów.

Razor napisał(a):
5) w artykułach można by dodać opcje komentowania.

Tak jak napisał wyżej eurphie, posypałby się bezsensowne komentarze, żeby nabić punkty albo jeszcze w innym celu. Opcja komentowania artykułów była dostępna jeszcze przed premierą, ale ją wycofałem.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Wygrzebałem to na gtaforums: klik. Tu masz opisane jak poprawnie wstawić nowy model do GTA. Olo dał wyżej screena z okienkiem, gdzie musisz koniecznie zaznaczyć opcję "VC".

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Powiem tak. Jeśli masz dużo cierpliwości, to wybierz GTA IV. Ja musiałem sporo się napracować, zanim w końcu odpaliłem tą grę, ale jak w końcu zacząłem grać, to nie mogłem się oderwać. Ogólnie gra jest świetna, ale konwersja skopana. GTA IV chodzi mi na wysokich ustawieniach w rozdzielczości 1280x1024. Jeśli chcesz porównania, to oto mój sprzęt:

- 4 GB ramu
- Procesor Intel Core2duo 2,5 GHz
- GeForce 9600 GT
- Do grania w GTA IV użyłem Windows XP SP3

Co do Mirror's Edge... Nie grałem, ale słyszałem niepochlebne opinie, jeśli chodzi o długość gry.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Na początku cutscenki, np. po "enable_widescreen 1" daj:
Kod:
0707: start_scene_skip_to @cos

Gdzie cos to nazwa procedury, do której ma przejść po naciśnięciu klawisza pomijającego cutscenkę.
Na końcu cutscenki musisz dać tylko:
Kod:
0701: end_scene_skip

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
eurphie: przeczytaj opis tego działu, a dowiesz się dlaczego został wrzucony najpierw tu.
Co do samego tutoriala, jest świetny i wstawię go na stronę główną jak tylko znajdę chwilę czasu.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
A na pewno zainstalowałeś poprawnie loader Alice? Jeszcze sprawdzę dokładnie ten kod u siebie i zeedytuję posta.

// Mod dziala jak powinien. Musiales zle zainstalowac Alice.

___________________
Administrator
Created & Powered by MakG