Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 63 Dołączył: 2009-01-21
#
Chodzi mi tutaj o to, jakich opcode'ów użyć żeby gracz otrzymał 3 gwiazdki i jeżeli zgubi pościg (lub wiedzie do garażów naprawczych) i gwiazdki spadną do 0 to wtedy mission complete. Używałem bodajże czegoś takiego:

Kod:

set_wanted_level 3 (oczywiście to nie są pełne kody)

:petla12
wait 10
if
wanted_level > 0 (przed tym było coś z playerem tak samo w pierwszym opcode'zie)
jf @petla 12

show.... (tu opcode na pokazywanie tego napisu mission complete


No i teraz tak. Gwiazdki wbiły, ale po chwili było mission complete mimo iż gracz nadal miał 3 gwiazdki. ;F Wydaję mi się że użyłem jakiegoś złego opcode'a (tego w pętli) ale możliwe że wszystkie z wanted są złe.

Proszę o pomoc. (głównie tyczy się tego mój zapowiadany skrypt z misją, no i w ogóle podczas późniejszych to może się przydać ;])
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Użyj tego:
Kod:
010F:   player $PLAYER_CHAR wanted_level == 0

Nie jestem pewny czy znak nierówności można zmienić na znak równości, sprawdź. Jeśli nie zadziała to:

Kod:
:petla12
wait 10
if
01C0: $PLAYER_WANTED_LEVEL = player $PLAYER_CHAR wanted_level
003A:   $PLAYER_WANTED_LEVEL == 0
jf @petla12


W pętli najpierw przekazujesz aktualny poziom Wanted Level do zmiennej $PLAYER_WANTED_LEVEL, a następnie sprawdzasz czy ta zmienna jest równa 0 (tj. gracz zgubił policję).

___________________
Administrator
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG