Napisano dnia: 2009-01-30 10:35:17
Chodzi mi tutaj o to, jakich opcode'ów użyć żeby gracz otrzymał 3 gwiazdki i jeżeli zgubi pościg (lub wiedzie do garażów naprawczych) i gwiazdki spadną do 0 to wtedy mission complete. Używałem bodajże czegoś takiego:
set_wanted_level 3 (oczywiście to nie są pełne kody)
:petla12
wait 10
if
wanted_level > 0 (przed tym było coś z playerem tak samo w pierwszym opcode'zie)
jf @petla 12
show.... (tu opcode na pokazywanie tego napisu mission complete
No i teraz tak. Gwiazdki wbiły, ale po chwili było mission complete mimo iż gracz nadal miał 3 gwiazdki. ;F Wydaję mi się że użyłem jakiegoś złego opcode'a (tego w pętli) ale możliwe że wszystkie z wanted są złe.
Proszę o pomoc. (głównie tyczy się tego mój zapowiadany skrypt z misją, no i w ogóle podczas późniejszych to może się przydać ;])
Kod:
set_wanted_level 3 (oczywiście to nie są pełne kody)
:petla12
wait 10
if
wanted_level > 0 (przed tym było coś z playerem tak samo w pierwszym opcode'zie)
jf @petla 12
show.... (tu opcode na pokazywanie tego napisu mission complete
No i teraz tak. Gwiazdki wbiły, ale po chwili było mission complete mimo iż gracz nadal miał 3 gwiazdki. ;F Wydaję mi się że użyłem jakiegoś złego opcode'a (tego w pętli) ale możliwe że wszystkie z wanted są złe.
Proszę o pomoc. (głównie tyczy się tego mój zapowiadany skrypt z misją, no i w ogóle podczas późniejszych to może się przydać ;])