Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Nie korzystałem z tego programu i teraz nie mam za bardzo jak, ale w ReadMe jest napisane:
Cytat:
When the program is running, you can access the game maps by pressing F1 to F4.

co znaczy
Cytat:
Kiedy program jest uruchomiony, możesz uzyskać dostęp do map z gry poprzez wciśnięcie klawiszy od F1 do F4


Spróbuj wcisnąć któryś z tych klawiszy, może wtedy mapa się załaduje.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Przecież sprzęt ma dobry, sam mam podobny i wszystko działa jak należy.
Wydaje mi się, że przesadziłeś z ilością pamięci dla karty graficznej. Wywal tą komendę, którą dodałeś, albo zmień parametr na mniejszy:
Kod:
-DX9 -availablevidmem=1.5


Jeśli problem będzie nadal występował to pogrzeb w ustawieniach grafiki, pozmniejszaj niektóre wartości, być może przesadziłeś z ustawieniami detali.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Najlepsze rozwiązanie jakie mi przychodzi do głowy to zastosowanie tego opcodu:
Kod:
02DD: 88@ = get_random_ped_in_zone 'SAN_AND' with_pedtype_civilian 1 gang 0 criminal/prostitute 1


i ponawianie go po określonym czasie, albo gdy wylosowany ped zostanie zabity. Wtedy losujesz następnego itd.

Kod:
02DD: $AKTOR = get_random_ped_in_zone 'SAN_AND' with_pedtype_civilian 1 gang 0 criminal/prostitute 1
05E2: AS_actor $VAGOS1 kill_actor $AKTOR
05E2: AS_actor $VAGOS2 kill_actor $AKTOR
:petla
wait 10
if
 0118:   actor $AKTOR dead 
then
 02DD: $AKTOR = get_random_ped_in_zone 'SAN_AND' with_pedtype_civilian 1 gang 0 criminal/prostitute 1
05E2: AS_actor $VAGOS1 kill_actor $AKTOR
05E2: AS_actor $VAGOS2 kill_actor $AKTOR
end
jump @petla


Powyższa pętla jest nieskończona, więc najlepiej dodaj sobie warunek wyjścia z pętli, gdy np. Vagosi zginą.
Co do utrzymywania pozycji aktora to wydaję mi się, że trzeba użyć tego:
Kod:
0575: set_actor 67@ pinned_position 0

Jeśli nie zadziała to zmień 0 na 1.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Ostatnio mój dysk postanowił się zepsuć i wszystkie dane mi przepadły, ale download starego GZ cały czas jest FTP. Wrzuciłem Twojego sava na stronę:
http://www.gta-mods.pl/download/file/id/216

Co do tego spolszczenia, to autorem był yano ale w opisie jest napisane, że polonizacja nie jest skończona, więc nie jestem pewien czy wrzucać.

PS Miło Cię tutaj widzieć ;)

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
1. Staraj pisać się poprawnie i zrozumiałym językiem.
2. Nazywaj odpowiednio tematy.
3. Podaj nam jak najwięcej informacji, które pomogą nam rozwiązać problem (nikt tu nie jest jasnowidzem):
[list]
  • Który to jest multiplayer? (MTA: SA, SA: MP)
  • Podaj wersję multiplayera.
  • [*] Jakie błędy wyskakują i w którym miejscu?

    ___________________
    Administrator
    Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
    #
    eurphie napisał(a):
    Układ oświetlenia w grze?.

    W GTA San Andreas nie ma takiego zaawansowanego oświetlenia ;)

    ___________________
    Administrator
    Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
    #
    Assassin's Creed 2
    Jestem ciekaw Waszych opinii na temat tej gry na podstawie ujawnionego trailera, gameplaya i informacji od producenta.
    Osobiście uważam, że szykuje się kawał niezłej gry. Sposób rozgrywki będzie bardzo podobny do pierwszej części, co jest bardzo dużym plusem. Myślę, że nie będziemy się nudzić z uwagi na to, że producent zapowiedział 100 misji w głównym wątku + zadania poboczne.

    Trailer
    Gameplay
    Wywiad z producentem

    ___________________
    Administrator
    Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
    #

    ___________________
    Administrator
    Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
    #
    Wystawiłem poradnik na stronę. Good work.
    Było tylko trochę błędów językowych to poprawiłem. Mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko.

    ___________________
    Administrator
    Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
    #
    Nie jestem pewien czy dokładnie o to chodzi, ale tutaj Kusior udostępnił tutorial na temat tworzenia animacji w 3Ds Maxie.
    http://www.gta-mods.pl/forum/topics/view/id/172

    ___________________
    Administrator
    Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
    #
    Na początek pewnie będzie to aktywowane po wejściu w marker, może później dorobię do tego tło w postaci jakiejś misji.

    ___________________
    Administrator
    Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
    #
    Przesłuchania
    Modyfikacja wprowadza do gry możliwość przesłuchiwania ludzi w celu zdobycia określonej informacji.

    Przebieg
    Gracz będzie musiał siłą wydobyć informacje od osoby, która je posiada. W celu osiągnięcia celu, będzie trzeba zadać tej osobie tyle bólu, aby się złamała.

    Ilość zadanego bólu będzie zależała od tego, gdzie gracz uderzy. Przykładowo, postrzał w kolano będzie bardziej bolesne niż uderzenie w twarz. Planuję też dodać więcej czynników, takie jak odstępy pomiędzy kolejnymi strzałami (jeśli gracz strzeli raz i po 10 sekundach drugi raz to będzie to bardziej bolesne niż dwa strzały oddane pod rząd).

    Generalnie trudność polega na tym, żeby tak pokierować przesłuchaniem, aby osoba złamała się zanim zginie. Być może dodam też limit czasowy.


    Modyfikacja jest w budowie, ale dokończenie jej nie powinno zająć dużo czasu. Możliwe, że jeszcze dziś udostępnię pierwszą wersję, albo chociaż screeny i filmiki.

    Postęp można śledzić w tym temacie lub w projektach drużyn:
    http://www.gta-mods.pl/teams/viewproject/id/8

    ___________________
    Administrator
    Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
    #
    Ludzie, nie widzicie, że to prowokacja? Temat zamykam bo ręce opadają.

    ___________________
    Administrator
    Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
    #
    Wydaje mi się, że jest przystępnie napisane. Pozostanie odpowiednio to sformatować, żeby było czytelnie i będzie w porządku.

    ___________________
    Administrator
    Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
    #
    Temat zamykam. Propozycje co do zmian w serwisie piszcie w oddzielnych tematach.

    ___________________
    Administrator
    Created & Powered by MakG