Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Chyba najlepszym rozwiązaniem będzie utworzenie dwóch grup:
[LIST=1]
  • Grupa gracza
  • Grupa przeciwników
  • [/LIST]

    Kod:
    062F: $PLAYER_GROUP = create_group_type 0
    062F: $ENEMIES_GROUP = create_group_type 0


    Następnie przydziel aktorów do odpowiednich dla nich grup:
    Kod:
    0631: put_actor $FRIEND1 in_group $PLAYER_GROUP
    0631: put_actor $FRIEND2 in_group $PLAYER_GROUP
    0631: put_actor $FRIEND3 in_group $PLAYER_GROUP

    0631: put_actor $ENEMY1 in_group $ENEMY_GROUP
    0631: put_actor $ENEMY2 in_group $ENEMY_GROUP
    0631: put_actor $ENEMY3 in_group $ENEMY_GROUP

    ___________________
    Administrator
    Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
    #
    Jakos czarno to teraz widze.

    1. Nowe serwery RP nie sa teraz dobrze przyjmowane.
    2. Mimo wszystko wydaje mi sie, ze popularnosc SA caly czas sie zmniejsza.
    3. Lepiej by bylo zainwestowac czas w modyfikacje MP do GTA IV.

    ___________________
    Administrator
    Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
    #

    ___________________
    Administrator
    Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
    #
    Gra moze sie nie wlaczac, gdy zmodyfikowales jej pliki. Sa narzedzia, ktore zdejmuja te blokady, ale niektore z nich korzystaja wlasnie z xlive.dll i byc moze po jego usunieciu taki 'unlocker' przestal dzialac.

    Co do samego xlive: blokuje on mozliwosc gry przez siec, aby uniemozliwic cheaterom korzystania z jakichs ulatwien.

    Wgraj te dwa pliki:
    File Check Fix
    Alice Loader
    To powinno rozwiazac problem nieuruchamiajacej sie gry.

    // Przepraszam za brak polskich znakow, ale w tej chwili nie moge ich uzyc.

    ___________________
    Administrator
    Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
    #
    Akurat Slax'a można wrzucić na pendriva i odpalić na nim odpowiedni plik (boot.bat, czy coś takiego). Wystarczy przeczytać instrukcję na oficjalnej stronie projektu:
    http://www.slax.org/documentation_install_slax.php
    http://www.slax.org/documentation_usb_troubleshoot.php
    Jak wolisz po PL to po prostu przełącz na polski.

    Od siebie dodam, że Slax opiera się na modułach, a więc instalacja aplikacji sprowadza się po prostu do uruchomienia modułu, co można zrobić nawet z poziomu przeglądarki, jeśli masz już uruchomionego slaxa.

    ___________________
    Administrator
    Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
    #
    To nie program tylko system operacyjny.

    Jak nie chcesz go ściągać to skorzystaj z drugiej, podanej przeze mnie, opcji.

    ___________________
    Administrator
    Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
    #
    Błędy CRC często wynikają nie z wadliwej płyty, bądź CD/DVD romu, ale z winy zabugowanego Windowsa. Miałem dokładnie taki sam problem jak Ty podczas drugiej instalacji GTA IV (za pierwszym razem wszystko było dobrze, ale później musiałem zrobić reisntall gry). Na szczęście jako pierwszego systemu używam Linuksa i przy pomocy programu "Wine" zainstalowałem GTA IV na partycji z Windowsem.

    Możesz zrobić to samo korzystając z LiveCD jakiejś dystrybucji Linuksa, która będzie miała od razu wine i sterownik ntfs-3g. Np. Slax. Jak będziesz chciał dokładną instrukcję, to załóż oddzielny temat w kategorii "Free for all".

    Możesz też podłączyć dysk do komputera kolegi i zainstalować na nim GTA IV poprzez jego system operacyjny.

    ___________________
    Administrator
    Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
    #
    Na Naszej stronie znajduje się poradnik o obsłudze programu IMG Tool.
    http://www.gta-mods.pl/articles/view/id/17

    Ciebie interesuje tylko sekcja "Podmiana plików".
    Jeśli chodzi o nazwy plików do podmiany, to są one zależne od danej modyfikacji. Wszystko powinieneś mieć napisane w pliku ReadMe.

    ___________________
    Administrator
    Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
    #
    Nie zadawaj pytań nie związanych z tematem, wtedy robi się bałagan. Jeśli masz nowy problem (niepowiązany z poprzednim), to załóż nowy temat.

    2. Możesz to zrobić za pomocą programu SAAT.
    http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=225049

    3. Zajrzyj do katalogu models/txd. Pliki, których szukasz to introX.txd, splashY.txd, gdzie X, Y to liczby od 1-3.

    ___________________
    Administrator
    Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
    #
    [LIST]
  • Możesz dostarczać auta dla Steviego (odblokowuje się po ostatniej misji u Bruciego). Będzie Ci wysyłał zdjęcia samochodów SMSem i musisz je znaleźć.
  • Możesz dostarczać auta dla Bruciego. Wystarczy, że odpowiesz pozytywnie na jego e-mail z ofertą.
  • Możesz obrabowywać sklepy. Podchodzisz do kasy i dalej rób to, co pojawi się w okienku.
  • Możesz wykonywać misje dla Jacoba, dostarczanie broni.
  • [/LIST]

    Więcej rzeczy mi teraz nie przychodzi do głowy, ale niedługo pewnie założysz temat "Wydawanie kasy", bo pieniędzy na koncie w tej grze nie brakuje. Gorzej jest z możliwościami jej wydawania :D

    ___________________
    Administrator
    Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
    #
    To jest modyfikacja CLEO, więc działa i w multiplayerze i w normalnej grze.

    ___________________
    Administrator
    Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
    #
    Od siebie dodam tylko, że nieco ładniejszym licznikiem prędkości jest ten wytwór:
    http://www.gta-mods.pl/download/file/id/324

    ___________________
    Administrator
    Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
    #
    W pliku
    Kod:
    data/carcols.dat

    masz spis wszystkich dostępnych kolorów.

    ___________________
    Administrator
    Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
    #
    Witam Was.
    Poszukujemy osób, które znają przynajmniej podstawy programowania w C++.

    Zaczęliśmy tworzyć modyfikację do GTA IV w oparciu o Script Hooka. Szczegóły mogę podać indywidualnie osobom zainteresowanym pomocą.

    Kontakt:
    - Email: makg@makg.eu

    ___________________
    Administrator
    Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
    #
    Pętle stosuje się wtedy, gdy chcesz wykonywać coś z określoną częstotliwością. Przy tworzeniu modów do GTA, warunek 'if' często trzeba zapętlać, bo sytuacja w grze zmienia się cały czas. Przykładowo, jeśli chcesz sprawdzić, czy gracz wszedł do samochodu, to musisz to sprawdzać cały czas, gdyż gracz może wejść do pojazdu po 5, 5.5 sekundach lub nawet po godzinie. A więc, jeśli chcesz to zdarzenie odpowiednio obsłużyć, musisz wykonywać sprawdzenie tego warunku cały czas. Do tego służą pętle.

    A co do samego wait:
    Jeśli wykonywałbyś daną czynność non-stop, bez jakiejkolwiek przerwy, to program po prostu się zawiesi, bo nie nadąży wykonywać tyle zadań naraz. Dlatego w przypadku zapętlania warunku 'if', bądź jakiejkolwiek innej funkcji musisz zastosować wait na początku lub na końcu pętli.

    Inaczej sytuacja wygląda, jeśli stosujesz warunek 'if' jednorazowo (tj. nie zapętlasz go). Wtedy nie musisz poprzedzać instrukcji funkcją wait.

    Ahh, rozpisałem się :) Jeśli coś, co napisałem jest nie jasne, to pytaj.

    ___________________
    Administrator
    Created & Powered by MakG