Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Pytania odnoście pisania cutscenek
|
Napisano dnia:
2010-11-25 18:11:55
Crash na 99% jest spowodowany błędem w Twoim kodzie. Kod, który podał Silent był tylko wskazaniem, gdzie masz błąd - próbowałeś uruchomić misję "0", kiedy już byłeś w procedurze tej misji (nie możesz uruchomić tej samej misji w misji).
___________________
Administrator
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Pytania odnoście pisania cutscenek
|
Napisano dnia:
2010-11-24 22:50:11
Ten kod sfery do uruchamiania misji powinien być w sekcji MAIN. Tam umieszczasz wszystkie rzeczy, które muszą być uruchomione już na starcie, m.in. sfery do uruchamiania misji.
A więc, dajesz to przed "start_mission 0", co chyba chciałeś zrobić, ale wolałem wszystko rozjaśnić :)
___________________
Administrator
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Menadżer koordynatorów, złe współrzędne.
|
Napisano dnia:
2010-11-22 14:52:42
Jaką masz wersję GTA? W tym narzędziu masz do zaznaczanie opcję "v. 1.1", którą musisz włączyć, jeśli grasz z patchem 1.1.
___________________
Administrator
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Temat:
Usunięcie działania po śmierci
|
Napisano dnia:
2010-11-20 15:49:21
To pytanie już nie było związane z tamtym tematem, więc przeniosłem posta do nowego.
Możesz sprawdzać w swoim skrypcie, czy gracz zginął. Jeśli tak, to zaciemnij ekran, odczekaj kilka sekund i znów rozjaśnij.
___________________
Administrator