Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 36 Dołączył: 2010-10-25
#
Stworzyłem sobie skrypt, żeby brama się otwierała i zamykała kiedy gracz $PLAYER_ACTOR znajdzie się w określonym zasięgu. Wszystko ok, ale chciałbym zapytać o jedną rzecz.

Chciałbym żeby brama reagowała również na dany typ pojazdu, dajmy na przykład że jeśli pojazd o nazwie Infernus podjedzie to brama ma się otwierać. Przypuszczam, że tutaj musi być jakiś opcode co będzie czytał dane ID modelu.
Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
Kod:
00EC:   actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 1812.369 -1929.922 radius 80.0 80.0 

Użyj tego opcoda powyżej do sprawdzania. On sprawdza jednocześnie czy postać albo pojazd znajdują się w wyznaczonej strefie.

/edit chyba źle zrozumiałem pytanie. Takie coś to niestety nie wiem jak zrobić. Sory za kłopot
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Kod:
00DD:   actor $PLAYER_ACTOR driving_car_with_model #AMBULAN 

Jak chcesz dać warunek dla kilku modeli samochodu, to po prostu powiel ten kod i wsadź w warunku "if or".

Jeśli chcesz wykluczyć jakiś model, to:
Kod:
80DD:   not actor $PLAYER_ACTOR driving_car_with_model #AMBULAN 

___________________
Administrator
Postów: 36 Dołączył: 2010-10-25
#
Dzięki wielkie :)
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG