Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
W opcode "set_camera", który dajesz przed "wait 10000" jest parametr time 10000, który zawiera ilość czasu funkcjonowania kamery. Innymi słowy, w kodzie ustawiłeś, aby to ustawienie kamery było tylko przez 10 sekund. Po tym czasie kamera jest pod ziemią, dlatego, że nie jest nigdzie ustawiona i przekierowała się na współrzędne 0.0 0.0 0.0.

Rozwiązanie: zmień "time 10000" na "time -1" (nieograniczony czas).

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Cytat:
A tak ogółem filmik ma pokazywać wyspę, a nie nowe ubranie CJ i piruety Monsterem?

Jeździł przecież po wyspie całej ;) Ale przydałby się też zrzut z góry na dół, żeby mieć ogólne spojrzenie na wyspę.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Nie ma niestety takich narzędzi. Jeśli chcesz zmienić coś takiego, to trzeba dekompilować kod i szukać linijki odpowiedzialnej na wykrywanie naciśnięcia klawisza i zmienić na inny.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Po pierwsze: używaj opcji "edytuj", jeśli chcesz coś zmienić/dodać w poście (poprawiłem).
Po drugie: pisz porządnie, bo to co napisałeś, ciężko jest zrozumieć.

W Twoim przypadku chodzi o ID obiektu, który możesz znaleźć w Map Editor, jak sam słusznie zauważyłeś. Znalezionym ID musisz po prostu zastąpić nazwę obiektu #PICKUPSAVE.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Pliki *.col odpowiadają za kolizję z obiektami.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Obawiam się, że nie ma takiego opcoda. Chyba pozostaje tylko polepszenie celności aktora:
Kod:
02E2: set_actor $AKTOR weapon_accuracy_to 100

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Nie podałeś najpierw punktu, w którym kamera ma się znajdować:

Kod:
015F: set_camera_position 664.9277 -479.6112 16.1668 rotation 0.0 0.0 0.0

daj to przed ustawieniem kamery na PEDa.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Nie ma takiego opcodu, ale w osiągnięciu takiego efektu pomoże Ci funkcja:
Kod:
0159: camera_on_ped $PED 15 2

która zwraca kamerę na podanego peda i podąża za nim. Wyobraź sobie to tak:
wokół peda jest kwadrat, którego wierzchołki będą stanowiły punkty, do których kamera ma się przemieszczać:

Kod:
0936: set_camera 2358.656 -1246.348 28.7884 position_to 2358.656 -1246.348 28.7884 time 7000 drop_mode 1

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Ja też mam pytanie. Co cię podkusiło, żeby napisać swoją wypowiedź w taki sposób (każde zdanie/pół zdania w oddzielnej linijce). Na przyszłość też nie pisz czegoś w stylu "proszę pomóżcie mi". Po to założyłeś temat na forum, żebyś tą pomoc uzyskał. Nie musisz tego pisać. I też nie proś o odpowiedź na GG, bo od u nas od rozwiązywania problemów jest forum.

Instalować nowe samochody można jeszcze za pomocą programu "GTA Parking".

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Tutaj masz mapę w najwyższej rozdzielczości, jaka jest dostępna:
http://servcontent.wyrihaximus.net/wyrihaximus.net/blog/customgooglemaptiles/gtasa_aerial_map.jpg

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Tu masz jeden program:
http://denis-malina.narod.ru/tools/sa_path_tool.zip
Niestety nigdy z niego nie korzystałem, więc na obsłudze się nie znam.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Kod:
:petla1
wait 10
if
0100:   actor $PLAYER_ACTOR in_sphere 2413.1838 1213.1718 7.9992 radius 3.0 3.0 3.0 sphere 0 in_car
jf @petla1
020B: explode_car $WOZ


Zmieniłem funkcję sprawdzającą na taką, aby zwracała prawdę, gdy gracz po prostu przejeżdża przez dany punkt.
Następnie dałem funkcję samą mówiącą za siebie - samochód eksploduje.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
To napisałem w poprzednim temacie wyjaśnienie tego parametru ;)

Cytat:
3000 ms - Tu określasz ile czasu aktor ma na przejście do danego punktu. Po upłynięciu tego czasu, aktor po prostu zostanie przeniesiony do punktu przeznaczenia. Ustaw -1, jeśli chcesz ustawić nieograniczony czas.

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Nie widać tylko ikonki na radarze, czy może sfera też się nie pojawia? Widzę, że tworzysz dwa razy to samo, o tej samej nazwie, co jest błędem. Chodzi mi o "$CEL". Usuń jeden z tych opcodów i spróbuj zobaczyć jeszcze raz.

btw. "opcode" to pojedyncza funkcja, a całość, którą podałeś to kod ;)

___________________
Administrator
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
W przypadku, gdy chcesz umieścić gracza w innym interiorze niż 0 (czytaj: w budynku), to musisz najpierw go tam przenieść:

Kod:
04BB: select_interior 1
0860: link_actor $PLAYER_ACTOR to_interior 1


Oczywiście parametr 1 jest przykładowy. Spis numerów ID interiorów znajdziesz w pomocy Sanny Builder.

___________________
Administrator
Created & Powered by MakG