Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 19 Dołączył: 2009-02-06
#
Witam. W poradniku na stronie znajduje się taki oto kod.
Kod:
:petla1
wait 10
if
0103: actor $PLAYER_ACTOR in_sphere 2413.1838 1213.1718 7.9992 radius 3.0 3.0 3.0 sphere 0 stopped_in_car
jf @petla1


Ja przerobiłem go na taki:
Kod:
:petla1
wait 10
if
0103: actor $PLAYER_ACTOR in_sphere 2485.9736 -1670.7662 13.0223 radius 3.0 3.0 3.0 sphere 0
jf @petla1
Car.Health($WOZ) = 0


W zwiąku z tym mam 2 pytania.
1. Co trzeba zrobic abym nie musiał zatrzymac się w wyznaczonym miejscu żeby auto zaczeło się palic tylko że wystarczyłoby abym przez to miejsce przejechał.
2. Co trzeba zrobic aby auto natychmiast eksplodowało a nie paliło się a później dopiero wybuchło.

Pozdrawiam.
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Kod:
:petla1
wait 10
if
0100:   actor $PLAYER_ACTOR in_sphere 2413.1838 1213.1718 7.9992 radius 3.0 3.0 3.0 sphere 0 in_car
jf @petla1
020B: explode_car $WOZ


Zmieniłem funkcję sprawdzającą na taką, aby zwracała prawdę, gdy gracz po prostu przejeżdża przez dany punkt.
Następnie dałem funkcję samą mówiącą za siebie - samochód eksploduje.

___________________
Administrator
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG