Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 19 Dołączył: 2009-02-06
#
Witam serdecznie mam tutaj oto taki skrypt
Kod:
009A: $TERRO = create_actor_pedtype 20 model 46 at 2317.749 2369.3965 10.8203                                       
00A5: $WOZ = create_car #banshee at 2315.749 2369.3965 10.8203
0175: set_car $WOZ z_angle_to 264.1425
036A: put_actor $TERRO in_car $WOZ
01B2: give_actor $PLAYER_ACTOR weapon 30 ammo 60 
0667: AS_actor $PLAYER_ACTOR aim_at 2317.749 2369.3965 10.8203 ms 100000
Camera.SetAtPos(2316.2856, 2394.9204, 10.8203)
067C: put_camera_on_actor $PLAYER_ACTOR with_offset 0.0 0.0 0.0 rotation 0.0 0.0 0.0 0.0 0
0936: set_camera 2316.2856 2394.9204 10.8203 position_to 2316.0896 2381.8477 10.8203 time 10000 drop_mode 1 
wait 10000
Camera.OnPed($TERRO, 15, 2)

Do czasu gdy jest wait 10000 jest wszystko ok ale gdy przechodzi do opcodu Camera.OnPed($TERRO, 15, 2) jest coś takiego że kamera jest jakby pod ziemią i nic nie widac. Myśle że trzeba zakończyc opcod kamery na playera ale nie wiem jak to zrobic. Z góry dziekuje za pomoc.
Postów: 63 Dołączył: 2009-01-21
#
wydaje mi się że trzeba zmienić wartości tam gdzie masz

Kod:
Camera.OnPed($TERRO, 15, 2)
(pogrubiłem)

Lepiej użyj tego, sprawdzone i na dodatek ustawisz kamerkę dokładniej

Kod:
067C: put_camera_on_actor $PIERWSZY2 with_offset 0.0 5.0 2.0 rotation 0.0 0.0 0.0 0.0 2 


Wpisujesz tylko odpowiednie koordynaty (które mają na celu oddalenie kamery od celu), ewentualnie obracasz i gotowe :]
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
W opcode "set_camera", który dajesz przed "wait 10000" jest parametr time 10000, który zawiera ilość czasu funkcjonowania kamery. Innymi słowy, w kodzie ustawiłeś, aby to ustawienie kamery było tylko przez 10 sekund. Po tym czasie kamera jest pod ziemią, dlatego, że nie jest nigdzie ustawiona i przekierowała się na współrzędne 0.0 0.0 0.0.

Rozwiązanie: zmień "time 10000" na "time -1" (nieograniczony czas).

___________________
Administrator
Postów: 19 Dołączył: 2009-02-06
#
Problem w tym że jak daje -1 to od razu jest tak kamera pod powierzchnią.
Postów: 63 Dołączył: 2009-01-21
#
A sprawdzałeś z tym?

Kod:
067C: put_camera_on_actor $PIERWSZY2 with_offset 0.0 5.0 2.0 rotation 0.0 0.0 0.0 0.0 2 
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Ohhh... Przepraszam, źle spojrzałem na funkcję i mi się pomyliło. To co zastosowałeś do płynne przeniesienie kamery z jednego punktu do drugiego. Przed

Kod:
Camera.OnPed($TERRO, 15, 2)


Musisz ustawić kamerę w odpowiednim punkcie funkcją:

Kod:
015F: set_camera_position 2316.0896 2381.8477 10.8203 rotation 0.0 0.0 0.0

___________________
Administrator
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG