Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 4 Dołączył: 2009-02-05
#
Compiled file has no header, so the model name #PICKUPSAVE can not be used. Use number ID instead.

współzedne gdzie ma sie znajdowac dyskietka : 863.192, -2583.4, 9.5234

Mianwicie wyskakuje mi taki komunikat. Wie może ktoś gdzie znależć id save pointu bo robie to w cleo .W parkowaniu samochodów wszystkie id modeli znajdują w sie w pliku vehicle.ide w folderze data. Natomiast w tym przypadku chce dodać aby dysketka wyswietlała mi sie na nowe stworzonej wyspie którą ukończyłem tzw zrobiłem ją od strony graficznej,powstawiałem samochody i inne pojazdy w cleo ,został mi tylko zrobic save point . Mam pytanie czy czeba zrobić nowe id save pointu czy można gdzię je znależć w plikach gta san andreas,a może id to jest model dyskietki w map editor. I ostatnie gdzie sie wstawia id save pointu .Jak ktoś miał by taką wiedze prosze o pomoc.

edit:
dodam ze jest to skrypt zapisywania stanu gry w cleo z waszej strony,zmieniłem współżedne i brakuje mi tylko wstawić id save pointu.

dodam że id dyskietki to 1277
a dff-file to pickupsave ale to nie ma znaczenia
TERAZ SKRYPT

zmienione współzedne : 863.192, -2583.4, 9.5234


Kod:
// Skrypt zapisywania gry (www.gta-zone.pl)

{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

0000: NOP  

:Save_Check_1
wait 10
if and
 Player.Defined($PLAYER_CHAR)
 $ONMISSION == 0
jf @Save_Check_1 

 $SavePickup = Pickup.  Create (#PICKUPSAVE,3, 863.192, -2583.4, 9.5234)
                
:Save_Check_2
wait 10
if
 $ONMISSION == 1 
jf @Save_Check_3

Pickup.Destroy($SavePickup)
jump @Save_Check_1

:Save_Check_3
wait 10
if and
 not Actor.Driving($PLAYER_ACTOR)
 Pickup.Picked_up($SavePickup)
jf @Save_Check_2

Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = False

fade 0 500

:Save_Fade_Check_1
wait 10
if
816B:   not fading 
jf @Save_Fade_Check_1

0395: clear_area 1 at 863.192 -2583.4 9.5234 radius 2.0 

Actor.PutAt($PLAYER_ACTOR, 863.192, -2583.4, 9.5234)
Actor.Angle($PLAYER_ACTOR) = 90.0

wait 1000

03D8: show_save_screen

:Save_Check_4
wait 10
if
 83D9:   not save_done 
jf @Save_Check_5
jump @Save_Check_4  

:Save_Check_5
fade 1 1500

Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True

jump @Save_Check_1
0A93: end_custom_thread 



niestety zmianna id w #PICKUPSAVE nie pomogła wiec zastanawiam w czym lezy problem, skrypt ten orginalny miał stworzyc save point koło domku sweeta niestety w czsie kompilowania w cleo wyskakuje ten sam komunikat "Compiled file has no header, so the model name #PICKUPSAVE can not be used. Use number ID instead. " Czy w tym skrypcie czegoś brakuje dlatego nie można go skąpilować
bo w orginale. jak by ten skrypt działal w wystarczyło by tylko zmienić współżedne i powino działać tu natomiast tu jest ciągle tak samo może skrypt jest nie kompletny . Dodam że dyskietka ma model standardowy takie jak inne wszystkie w grze .
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Po pierwsze: używaj opcji "edytuj", jeśli chcesz coś zmienić/dodać w poście (poprawiłem).
Po drugie: pisz porządnie, bo to co napisałeś, ciężko jest zrozumieć.

W Twoim przypadku chodzi o ID obiektu, który możesz znaleźć w Map Editor, jak sam słusznie zauważyłeś. Znalezionym ID musisz po prostu zastąpić nazwę obiektu #PICKUPSAVE.

___________________
Administrator
Postów: 74 Dołączył: 2009-01-20
#
ID #PICKUPSAVE to 1277----Źle Cię zrozumiałem i nie ma pojęcia w czym masz problem.


PS. Jeżeli o to chodzi to ten w/w nr wstawiasz w miejsce

Kod:
$SavePickup = Pickup. Create (1277,3, 863.192, -2583.4, 9.5234)

___________________
Postów: 4 Dołączył: 2009-02-05
#
Problem rozwiązany dziekuje za pomoc ,temat można zamknąć.

Temat zamknięty.
Poprzedni 1 Następny
Created & Powered by MakG