Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 63 Dołączył: 2009-01-21
#
Siemka wszystkim Mam problem z poruszaniem gracza podczas cutscenek. Znaczy się... Chcę nakazac pedowi w tym przypadku graczowi, żeby POBIEGŁ we wskazane miejsce. Używałem takiego opcode'u:

Kod:
05D3: AS_actor $PLAYER_ACTOR goto_point 2476.0273 -1685.4226 13.4582 mode ight: bold\">4 6000 ms // versionA

wait 
6000


I mam taki problem, że kiedy użyję tego opcode'u, to gracz zamiast biec, to po prostu idzie do wskazanego celu :/. A to troche śmiesznie wygląda kiedy chcę żeby Gracz uciekał, a on sobie idzie ^^. Próbowałem z innymi wartościami niż 4 ale kiedy używałem innych to gracz w ogóle się nie ruszał.

Potrzebne to do mojego modu z dealerem :]

Oto cała ścieżka biegu:

Kod:
05D3: AS_actor $PLAYER_ACTOR goto_point 2476.0273 -1685.4226 13.4582 mode 4 6000 ms // versionA

wait 
6000
05D3: AS_actor $PLAYER_ACTOR goto_point 2475.6382 -1690.0024 13.514 mode 4 2000 ms // versionA

wait 
2000
05D3: AS_actor $PLAYER_ACTOR goto_point 2477.729 -1691.0941 13.511 mode 4 2000 ms // versionA

wait 
2000


No i jak teraz zmienic żeby gracz biegł a nie szedł?
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Zmień mode 4 na mode 6. Chodzi o tą wartość:
4 - chód
6 - bieg

btw. Kody SCM dawaj w [code].

___________________
Administrator
Postów: 63 Dołączył: 2009-01-21
#
Ok sory i dzięki :]
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG