Napisano dnia: 2009-01-28 10:50:33
Siemka wszystkim Mam problem z poruszaniem gracza podczas cutscenek. Znaczy się... Chcę nakazac pedowi w tym przypadku graczowi, żeby POBIEGŁ we wskazane miejsce. Używałem takiego opcode'u:
I mam taki problem, że kiedy użyję tego opcode'u, to gracz zamiast biec, to po prostu idzie do wskazanego celu :/. A to troche śmiesznie wygląda kiedy chcę żeby Gracz uciekał, a on sobie idzie ^^. Próbowałem z innymi wartościami niż 4 ale kiedy używałem innych to gracz w ogóle się nie ruszał.
Potrzebne to do mojego modu z dealerem :]
Oto cała ścieżka biegu:
No i jak teraz zmienic żeby gracz biegł a nie szedł?
Kod:
05D3: AS_actor $PLAYER_ACTOR goto_point 2476.0273 -1685.4226 13.4582 mode ight: bold\">4 6000 ms // versionA
wait 6000
wait 6000
I mam taki problem, że kiedy użyję tego opcode'u, to gracz zamiast biec, to po prostu idzie do wskazanego celu :/. A to troche śmiesznie wygląda kiedy chcę żeby Gracz uciekał, a on sobie idzie ^^. Próbowałem z innymi wartościami niż 4 ale kiedy używałem innych to gracz w ogóle się nie ruszał.
Potrzebne to do mojego modu z dealerem :]
Oto cała ścieżka biegu:
Kod:
05D3: AS_actor $PLAYER_ACTOR goto_point 2476.0273 -1685.4226 13.4582 mode 4 6000 ms // versionA
wait 6000
05D3: AS_actor $PLAYER_ACTOR goto_point 2475.6382 -1690.0024 13.514 mode 4 2000 ms // versionA
wait 2000
05D3: AS_actor $PLAYER_ACTOR goto_point 2477.729 -1691.0941 13.511 mode 4 2000 ms // versionA
wait 2000
wait 6000
05D3: AS_actor $PLAYER_ACTOR goto_point 2475.6382 -1690.0024 13.514 mode 4 2000 ms // versionA
wait 2000
05D3: AS_actor $PLAYER_ACTOR goto_point 2477.729 -1691.0941 13.511 mode 4 2000 ms // versionA
wait 2000
No i jak teraz zmienic żeby gracz biegł a nie szedł?