Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 31 Dołączył: 2009-02-02
#
Mam troche dziwne pytanie...Jak ustawic aby gracz sterowal np. Cezarem (ten Meksykanin)bo gdy gralem w YouAreHere to z tamim czyms sie spotkalem ale nie moglem wygrzebac upcode ktory za to odpowiada.
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
Kod:
09C7: change_actor $PLAYER_ACTOR skin_to #WMYBU

Ten opcode powoduje zmianę modelu gracza na ten, który podasz. W tym przypadku #WMYBU. Użyj programu Ped Editor, żeby znaleźć nazwę modelu Cezara.

Oczywiście model, którego chcesz użyć musi być wcześniej załadowany.

___________________
Administrator
Postów: 63 Dołączył: 2009-01-21
#
A propos. Dobrze że jest taki temat bo niedawno chciałem sobie zmienić skin CJ'a na tego Drug Dealer'a w białej bluzie z kapturem.
Postów: 31 Dołączył: 2009-02-02
#
Mam taki maly klopot , a dokladnie w ktorej czesci umiescic ten upcode w Main czy w kodzie misji?
Postów: 878 Dołączył: 2009-01-20
#
W tej części, w której chcesz, aby zmienił się model gracza. Jeśli chcesz to mieć tylko w jednej misji, to umieść ten kod na początku kodu misji po załadowaniu modeli.
Jeśli chcesz mieć ten skin cały czas to:

a) dajesz to w sekcji "MAIN".
b) robisz to jako External Script. Tutaj jest tutorial.

Podałem dwa warianty, bo nie jestem pewien, czy w MAIN można ładować modele. Musisz spróbować.

___________________
Administrator
Postów: 31 Dołączył: 2009-02-02
#
Kod:
//-------------Mission 0---------------
// Originally: Initial 1

:MISJA
thread 'MISJA' 
$ONMISSION = 1 
Model.Load(#SPECIAL03)
Model.Load(#WMYBMX)
Model.Load(#WMYDRUG)
Model.Load(#WMYCLOT)
Model.Load(#WMYJG)
Model.Load(#BMX)
Model.Load(#BAT)
038B: load_requested_models 
09C7: change_actor $PLAYER_ACTOR skin_to #SPECIAL03


Gdy tak ustawie Upcode to gra sie wczytuje normalnie ale po wczytaniu zostaje czarny ekran , sprobuje w znienawidzonym przezemnie External Script zrobic to.
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG