Postów:
31
Dołączył:
2009-02-02
Napisano dnia: 2009-02-02 15:22:32
Mam troche dziwne pytanie...Jak ustawic aby gracz sterowal np. Cezarem (ten Meksykanin)bo gdy gralem w YouAreHere to z tamim czyms sie spotkalem ale nie moglem wygrzebac upcode ktory za to odpowiada.
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2009-02-02 15:34:08
Kod:
09C7: change_actor $PLAYER_ACTOR skin_to #WMYBU
Ten opcode powoduje zmianę modelu gracza na ten, który podasz. W tym przypadku
#WMYBU. Użyj programu
Ped Editor, żeby znaleźć nazwę modelu Cezara.
Oczywiście model, którego chcesz użyć musi być wcześniej załadowany.
___________________
Administrator
Postów:
63
Dołączył:
2009-01-21
Napisano dnia: 2009-02-02 19:05:22
A propos. Dobrze że jest taki temat bo niedawno chciałem sobie zmienić skin CJ'a na tego Drug Dealer'a w białej bluzie z kapturem.
Postów:
31
Dołączył:
2009-02-02
Napisano dnia: 2009-02-02 21:04:53
Mam taki maly klopot , a dokladnie w ktorej czesci umiescic ten upcode w Main czy w kodzie misji?
Postów:
878
Dołączył:
2009-01-20
Napisano dnia: 2009-02-02 21:55:44
W tej części, w której chcesz, aby zmienił się model gracza. Jeśli chcesz to mieć tylko w jednej misji, to umieść ten kod na początku kodu misji po załadowaniu modeli.
Jeśli chcesz mieć ten skin cały czas to:
a) dajesz to w sekcji "MAIN".
b) robisz to jako External Script. Tutaj jest
tutorial.
Podałem dwa warianty, bo nie jestem pewien, czy w MAIN można ładować modele. Musisz spróbować.
___________________
Administrator
Postów:
31
Dołączył:
2009-02-02
Napisano dnia: 2009-02-02 22:31:59
Kod:
//-------------Mission 0---------------
// Originally: Initial 1
:MISJA
thread 'MISJA'
$ONMISSION = 1
Model.Load(#SPECIAL03)
Model.Load(#WMYBMX)
Model.Load(#WMYDRUG)
Model.Load(#WMYCLOT)
Model.Load(#WMYJG)
Model.Load(#BMX)
Model.Load(#BAT)
038B: load_requested_models
09C7: change_actor $PLAYER_ACTOR skin_to #SPECIAL03
Gdy tak ustawie Upcode to gra sie wczytuje normalnie ale po wczytaniu zostaje czarny ekran , sprobuje w znienawidzonym przezemnie External Script zrobic to.