Strona główna
Witaj, nieznajomy!

Aktualności - Strona 9

GTA IV - Dodatkowe misje płatnego zabójcy

Na naszej stronie pojawiła się nowa modyfikacja do GTA IV dodająca misje poboczne płatnego zabójcy. Zadania są generowane losowo i nie ma limitu misji, więc można grać aż do znudzenia.



Dodane przez MakG dnia 2011-12-04 o godzinie 20:23:53

Przenoszenie modeli z innych gier do GTA

Na naszej stronie pojawił się nowy poradnik do GTA San Andreas autorstwa użytkownika SabaruPL.

Tekst dotyczy konwertowania modeli z innych gier do GTA. Okazuje się, że ten proces jest bardzo prosty do przeprowadzenia wyciągając modele 3D z dowolnej gry.

Dodane przez MakG dnia 2011-12-02 o godzinie 15:11:55

GTA SA: It Never Ends wydane!

http://www.gta-mods.pl/public/layout/gzmods/projects/1Wreszcie, po długich miesiącach oczekiwania światło dzienne ujrzał zestaw misji do GTA San Andreas - "It Never Ends".

Modyfikacja dodaje 8 misji razem z głosami postaci. Oprócz tego są zadania poboczne w postaci 8 nowych unikalnych skoków i 8 toreb z pieniędzmi do zebrania rozmieszczonych po Los Santos. Całość jest wykonana w CLEO, co oznacza, że w nowe misje można zagrać na swoich starych zapisach gry.

Wgrywanie moda jest banalnie proste, wystarczy uruchomić instalator. Będziemy wdzięczni, jeśli podzielicie się Waszymi opiniami nt. tej modyfikacji na naszym forum. Tam możecie też zgłaszać napotkane błędy, postaramy się je poprawić jak najszybciej.


Jeżeli nie posiadasz żadnych zapisów gry do GTA SA, to możesz pobrać je z naszej strony:
- Save na początku gry
- Save 100%
Dodane przez MakG dnia 2011-11-19 o godzinie 06:40:23

Tworzenie Misji - tutorial o ścieżkach RRR

Nasz zbiór poradników na temat tworzenia misji do GTA San Andreas wzbogacił się o kolejną pozycję.

Najnowszy tutorial dotyczy ścieżek RRR dla pojazdów w grze. Mogą one posłużyć do stworzenia efektownych pościgów i precyzyjnej automatycznej jazdy. Ta technika została użyta w jednej z oryginalnych misji GTA SA - Just Bussiness.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o tworzeniu misji w GTA, zajrzyj do sekcji "Tworzenie Misji" po lewej stronie. Oferujemy swoją pomoc na naszym forum w razie jakbyście utknęli na jakimś etapie modowania.



Dop. Silent: Do poradnika dodaliśmy sekcję "Dla zaawansowanych", jak zwykle będącą swego rodzaju ciekawostką, którą można wykorzystać bez wielkiego nakładu pracy.
Dodane przez MakG dnia 2011-11-18 o godzinie 16:05:44

Spray 'N' Escape - CLEO mod

Pojawiła się druga wersja popularnej modyfikacji CLEO umożliwiająca malowanie samochodów sprayem.

Tym razem powróciła z nową funkcją - możliwość zgubienia policji po przemalowaniu swojego samochodu w miejscu, gdzie policjanci nie będą widzieć całej akcji. Coś jak własnoręczny Pay 'N' Spray znany z serii GTA.



Dodane przez MakG dnia 2011-11-17 o godzinie 18:07:23

It Never Ends - data premiery

http://www.gta-mods.pl/public/layout/gzmods/projects/1 Podczas dokładnych testów zestawu misji "It Never Ends" napotkaliśmy pewne problemy, z którymi uporaliśmy dopiero dzisiaj. Kilka elementów wciąż wymaga doszlifowania, ale nie ma tego dużo. Niestety wciąż czeka nas trochę pracy związanej z publikacją modyfikacji, dlatego premiera moda odbędzie się 18 listopada 2011 roku.

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych do wejścia na stronę tego dnia. Informacja o publikacji razem z linkiem do pobrania pojawi się na stronie głównej.

Dla niewtajemniczonych, podaję link do informacji o projekcie:
Dodane przez MakG dnia 2011-11-13 o godzinie 19:31:32

Tutorial CLEO - zmiana modelu gracza

Na naszej stronie pojawił się nowy tutorial nt. tworzenia skryptów SCM i CLEO. Dotyczy on zmiany modelu (skina) gracza. Chcesz grać policjantem, czy żołnierzem? A może postacią, którą sam stworzyłeś? Nie ma problemu.

W tutorialu znajduje się też sekcja dla zaawansowanych, która przedstawia ciekawą metodę alternatywną.

Dodane przez MakG dnia 2011-11-12 o godzinie 16:31:36

Porcja świeżych plotek o GTA V

Dziś mam dla Was kolejną porcję świeżych plotek prosto z Internetu. Tym razem za sprawą przecieku stoi użytkownik GTAForums: OnlySurvivor, który miałby być beta testerem najnowszego dzieła Rockstar Games. Oto lista możliwości, jakie według niego ma nam oferować GTA V:

  • Pasma górskie nie są możliwe do przekroczenia, jednak można się wspiąć niemal na sam ich szczyt.
  • Los Santos jest jedynym głównym miastem w grze. Nie oznacza to jednak, że nie ma nic innego do zwiedzenia. Los Santos jest o około 50% większe niż Liberty City, do tego na terenach wiejskich znajduje się sporo mniejszych miasteczek.
  • Miasto Los Santos jest większe niż całe GTA IV. Jest ono największym i najważniejszym miastem w grze. W przeciwieństwie do San Andreas, nie będziemy podróżować między miastami w celu wykonania misji ograniczonej do danej lokacji.
  • Miasta w V będą miały strukturę inną niż jakiekolwiek GTA do tej pory.
  • Poza Los Santos znajdują się przynajmniej 2 miasta, które są rozmiaru Alderney z GTA IV. Nie są one położone blisko siebie, ani blisko Los Santos.
  • Tym razem w grze zabraknie włoskiej mafii.
  • Wysokość gór przekracza maksymalną wysokość na jaką mogą wznieść się samoloty, co powoduje, że nie ma możliwości ich przekroczenia.
  • W samym Los Santos znajdą się 3 lotniska, więcej pojawi się ich poza miastem. Świat gry będzie ponad 2-krotnie większy niż ten znany z Red Dead Redemption.
  • Powrócą sklepy AmmuNation, jednak będą one niedostępne dla gracza. Podobnie jak w IV, w broń będziemy zaopatrywać się w "podziemiu". Ponownie będziemy mieli okazję skorzystać ze strzelnic, a związane z tym mini gry zostały poprawione i sprawiają jeszcze więcej frajdy.
  • Każdy samolot, jaki został pokazany w trailerze (poza samolotami pasażerskimi komercjalnych linii lotniczych), jest dostępny dla gracza. Zabraknie jednak jumbo jetów pokroju AT-400.
  • Wspomniane wyżej samoloty pasażerskie potrafią osiągnąć większy pułap niż samoloty, za których sterami zasiadamy my.
  • W grze znajdzie się 5 hrabstw, z których największym jest Los Santos. Los Santos zajmuje 1/3 mapy, której rozmiar, jak już wyżej było wspomniane, wynosi jakieś 2 razy więcej niż mapa z RDR.
  • Powróci gra w kręgle. Będzie ona wykorzystana przy kilku misjach.
  • "ENEMA" jest występująca w grze marką odzieżową, której odpowiednikiem w realnym świecie jest "MANGO".
  • Występują pory roku. Główny wątek będzie trwał dłużej niż rok.
  • Kryjówki nie będą konfigurowalne, jednak będą zdolne przechowywać różne auta, helikoptery, łodzie i samoloty.
  • Bronie i samochody będą miały możliwość konfiguracji.
  • Istnieje możliwość zmiany ubioru bohatera, ale nie można modyfikować jego wyglądu.
  • Mount Slippery jest jednym z najwyższych szczytów w grze. Nie będzie powrotu Mount Chiliad znanej z San Andreas.
  • Jedna z broni jest uzbrojona w materiały wybuchowe, zdalnie sterowana ciężarówka, która została nazwana "RC Tour".
  • W grze pojawią się tereny wiejskie, pustynie i szczyty górskie. W grze nie pojawi się ani San Fierro, ani Las Venturas.
  • Północna część mapy jest ograniczona przez pasmo górskie Tetas Grandes, które bazuje na Los Padres National Forest.
  • Pojawią się dzieci głównego bohatera, jednak nie będzie możliwości zabicia ich, nie wiadomo, czy pojawią się poza samymi cutscenkami.
  • Główny bohater ma dwójkę dzieci, chłopca Daniela i dziewczynkę Skyler. Mają oni około 10-ciu lat i są za małe, aby zrozumieć kryminalną przeszłość swojego ojca.
  • Nasz bohater jest rozwiedziony, żona sprawuje pełną opiekę nad dziećmi.
  • Gra będzie zawierała osiągnięcie "Desert Bus".


Wszystkie powyższe informacje należy traktować z przymrużeniem oka, żadna z informacji nie jest potwierdzona przez Rockstar Games.
Dodane przez TheLaughingMan dnia 2011-11-11 o godzinie 21:32:38
Created & Powered by MakG
Wszelkie prawa zastrzeżone