Strona główna
Witaj, nieznajomy!

Aktualności - Strona 21

OpenIV - nowa wersja

W przeciągu ostatnich dni pojawiła się nowa wersja OpenIV, narzędzia, które umożliwia edycję plików GTA IV. Od wersji 0.8 build 169 trochę się zmieniło:


  • Możliwość odtwarzania i eksportowania plików dźwiękowych.
  • Poprawiona kompatybilność z Windows 7 beta 1.
  • Ulepszony interfejs w Windows XP
  • Naprawiono kilka innych, mniejszych błędów.
  • Poprawki w interfejsie.


/public/images/news/mini_2009-02-03-17-29-37


Tutaj możecie pobrać nową wersję programu.
Dodane przez MakG dnia 2009-02-03 o godzinie 17:29:51

Aktualizacja

W ostatnich dniach, na naszej stronie doszło trochę nowych artykułów i modyfikacji.
Od dnia 2009-01-19 napisano 21 tutoriali oraz dodano 65 plików.

Tutoriale:
- Gta2 Tworzenie map - Podstawy (GTA II)
- Podstawy (GTA IV)
- Podmiana textur w GTA Vice City (GTA Vice City)
- SparkIV - edycja tekstur (GTA IV)
- IMG Tool 2.0 (Narzędzia)
- Tworzenie skinów (GTA III)
- Call Homies CLEO (GTA San Andreas)
- Spray Car CLEO (GTA San Andreas)
- Instalacja i podstawy CLEO (GTA San Andreas)
- Pętle (GTA San Andreas)
- Unique Jumps (GTA San Andreas)
- Tekstury (GTA San Andreas)
- External Scripts (GTA San Andreas)
- SaveGame (GTA San Andreas)
- Menu (GTA San Andreas)
- Obiekty (GTA San Andreas)
Więcej

/public/images/download/mini_2009-01-25-0-53-13
Mody:
- GTA IV Magic Patcher (GTA IV)
- Alice Loader Patched (GTA IV)
- Patch GTA Vice City (GTA Vice City)
- Lantyz MapPack (GTA II)
- RC Arena (GTA II)
- Race Adventures 2 (GTA II)
- Race Adventures (GTA II)/public/images/download/mini_2009-01-21-13-21-16
- Diabeł (GTA III)
- Wampir (GTA III)
- Elvis Presley (GTA III)
- Zombie 2 (GTA III)
- Zombie (GTA III)
- Bandyta 2 (GTA III)
- Bandyta (GTA III)
- Policja S.W.A.T. (GTA III)
- Lekarz (GTA III)
- Więzień (GTA III)
- Żołnierz (GTA III)
- Żołnierz (GTA III)
- Policjant (GTA III)
- TXD Builder 1.1 (GTA Vice City)
- TXD Viewer (GTA Vice City)
- Water Editor 1.0 (GTA III)
- Menu Editor 1.0 (GTA Vice City)
- Adidas Skin (GTA III)
- Skin Editor (GTA III)
- GTA 3 Map Editor (GTA III)
- Zmodeller 1.6 (GTA III)
- FXT-Editor 0.1 (GTA San Andreas)
- GXT Editor (GTA San Andreas)
- Ambulans (GTA II)
Więcej
Dodane przez MakG dnia 2009-01-26 o godzinie 11:35:04

Kolejne nominacje czwórki

Modding do GTA IV się rozwija, "piraci" ściągają z torentów kolejne pliki z GTA IV, a nasza kochana, a przez niektórych (w tym mnie) znienawidzona za tragiczną konwersje na PC "czwórka", znowu zbiera nominacje do kolejnych konkursów. Tym razem to organizacja Academy of Interactive Arts & Sciences wyłoni wśród wszystkich gier minionego roku te jedyne w swoim rodzaju, a zarazem najlepsze. Przedstawiciel serii "Wielkich Kradzieży Aut": Grand Theft Auto IV, jest ku naszej radości nominowany do nagród, aż w czterech kategoriach! A są to:

- Gra roku
- Konsolowa gra roku
- Najoryginalniejsza fabuła
- Gra akcji

Wyłonienie zwycięzców odbędzie się 19 lutego br. w Las Vegas na konferencji D.I.C.E.
Dodane przez Genesis dnia 2009-01-26 o godzinie 09:40:37

Modding vs Patch

Nowy patch do Grand Theft Auto IV musiał pociągnąć za sobą pewne problemy. Bynajmniej nie chodzi mi tu o sprawy techniczne związane z grą, lecz o możliwość jej modowania. Poprzednie sztuczki umożliwiające modding GTA IV przestały być skuteczne. Dlatego zaktualizowano wszystkie ważne narzędzia, które umożliwiały modyfikowanie gry.

Jeśli chcesz mieć jednocześnie mody i patcha 1.0.2.0, musisz ściągnąć uaktualnienia:

- GTA IV Magic Patcher
- Alice Loader

Jeśli posiadałeś tylko modyfikacje tekstur, plików .dat itp. to nie potrzebujesz "Alice Loader".
Jeśli natomiast korzystałeś wyłącznie ze skryptów LUA to nie ma potrzeby, byś ściągał pierwszy wymieniony program.
Dodane przez MakG dnia 2009-01-25 o godzinie 21:53:52

20 godzin zabawy z dodatkiem "The Lost and Damned"

Do tej pory wszelakiej maści dodatki do gier z serii Grand Theft Auto były tworzone tylko i wyłącznie przez zagorzałych fanów "Wielkich Kradzieży Aut". Z tą tendencją zrywa jednak GTA IV. Co prawda modding do "czwórki" rozwija się z coraz to szybszym tempie jednak tym razem postarali się nawet panowie z R*. Wszyscy bowiem wiemy, że na konsole Xbox 360 szykuje się ekskluzywny dodatek o nazwie "The Lost and Damned".

Posiadacze "trzystasześćdziesiątki" są wniebowzięci faktem, iż to tylko i wyłącznie na ich kochaną konsole ukaże się "TLaD". Jednakże to nie koniec radości zwolenników maszynki Microsoftu. Bowiem jak można przeczytać w internecie czas jaki będzie potrzebny na całkowite ukończenie fabuły "The Lost and Damned" ma wynosić około 20 godzin! Jest to o tyle niezwykłe, że w dzisiejszych czasach większość nowo powstałych gier (nawet tych wysoko budżetowych) zapewnia nam o dużo mniej czasu zabawy, a nie mówiąc już o pojedynczych dodatkach DLC.
Dodane przez Genesis dnia 2009-01-24 o godzinie 22:20:26

Tworzenie skryptów - GTA IV

Na Naszej stronie pojawił się pierwszy Polski poradnik na temat tworzenia skryptów w GTA IV. Pierwsza część zawiera podstawowe informacje i przykład.
Jeśli to Wam nie wystarczy to w ciągu najbliższych kilku dni możecie się spodziewać kontynuacji, która będzie szerzej przedstawiała możliwości pisania własnych skryptów.

Dodane przez MakG dnia 2009-01-23 o godzinie 14:25:24

Dawka tutoriali

Jak może już wiecie, GTA Mods ZONE powstało zamiast serwisu GTA ZONE. Dlatego przenieśliśmy tutoriale ze starego serwisu na nowy.
Artykuły dotyczą generalnie tworzenia misji w SCM i skryptów w CLEO.
W download już możecie zobaczyć kilka modyfikacji CLEO i niezbędne programy (np. IMG Tool).
Myślę, że jeszcze dzisiaj będziecie mogli przeczytać pierwsze tutoriale na temat modowania GTA IV.
Dodane przez MakG dnia 2009-01-21 o godzinie 15:38:34
Poprzedni 17 18 19 20 21 Następny
Created & Powered by MakG
Wszelkie prawa zastrzeżone