Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
Dodanie wpisu do pliku gta.dat
|
Napisano dnia:
2013-07-07 16:40:59
Mam pytanie, otóż dodałem sobie pewien obiekt na mapie, dodałem do niego marker w sekcji enex, i jeszcze w interiorze dodałem sobie jeden mały obiekt i to wszystko w jednym, nowym pliku mapy. I mam pytanie w którym dokładnie miejscu, sekcji pliku gta.dat byłoby najlepiej dodać linijkę wczytującą taki plik IPL w którym jest zarówno zwykły obiekt na mapie (interior 0), jak i konkretny interior? Czy dodać go na końcu, czy w którejś ze wcześniejszych sekcji?
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
Mipmapping, jak aktywować.
|
Napisano dnia:
2013-07-03 08:09:27
Przecież masz to w ustawieniach, tylko musisz chyba zmienić to jeszcze przed rozpoczęciem gry, bo w trakcie się chyba nie da.
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Witam, mam mały problem, otóż mam nowy timecyc ze zwiększonym dystansem rysowania, różnie w zależności od pory dnia. I problem polega na tym, że jeżeli dodatkowo dam w ustawieniach dystans rysowania na max to po ustawieniu kamery w dół, wszystko zaczyna migać i tekstury zanikają tak że nic nie widać, przez co np. gdy skaczę na spadochronie z wysokiego budynku to w momencie otwarcia spadochronu mam crash. Natomiast jeżeli dam w ustawieniach dystans rysowania na zero to wtedy prawie w ogóle tekstury nie zanikają, ale po to dałem nowy timecyc żeby mieć jak największą odległość rysowania. I tu moje pytanie czy istnieje jakiś mod, lub coś takiego, co by naprawiało ten błąd?
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
kolizja objektów z interiorów
|
Napisano dnia:
2013-06-16 09:02:39
Jemu nie chodzi o to jak zrobić plik kolizji, tylko pyta dlaczego obiekt który normalnie posiada kolizję w grze (część interioru), to po ustawieniu go na mapie (nie jako interior) tej kolizji już nie ma.
A co do modu EHI to w nim nie ma czegoś takiego, szczególnie w tej wersji, która nie do końca jest dobra :D
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
Półprzeźroczysta tekstura
|
Napisano dnia:
2013-06-11 19:27:02
Szczerze mówiąc nie zauważyłem tego, bo peda postawiłem w miejscu gdzie pojazdów raczej nie ma (koło tego opuszczonego miasteczka na pustyni) także mi to nie przeszkadza :)
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
Półprzeźroczysta tekstura
|
Napisano dnia:
2013-06-11 17:28:13
Udało się w TXD WorkShop'ie, tylko musiałem zmienić format tekstury z png na bmp. Nie wiem dlaczego, ale w png nie dało się tego zrobić, a w bmp nie było żadnych problemów. Jedynie co to ten kolor 808080 był trochę za ciemny przez co skin był całkiem niewidzialny, ale jak dałem trochę jaśniejszy odcień to wszystko już było dobrze.
Wielkie dzięki SabaruPL :D
PS: Ten Twój drugi post mógłby zostać dodany jako poradnik :)
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
Półprzeźroczysta tekstura
|
Napisano dnia:
2013-06-11 09:16:08
Do punktu 3 jest wszystko dobrze, ale gdy włączam G-TXD to wyskakuje mi komunikat, że program przestał działać. Nigdy wcześniej nic nie robiłem w tym programie, posługiwałem się raczej TXD WorkShop'em. I tu pytanie czy nie da się tego zrobić w TXD WorkShopie? I czy ta szara tekstura powinna być w 32 bitach, czy nie?
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
Plik d3d9.dll
|
Napisano dnia:
2013-06-10 12:56:06
Mam pytanie do czego służy plik d3d9.dll? Występuje on w kilku modyfikacjach, gdzieś czytałem że jest on odpowiedzialny jest za Direct3D 9 Runtime komponentów w systemach Windows, ale za wiele mi to nie mówi. Czy to znaczy, że zawartość tego pliku jest w każdym przypadku taka sama?
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
Półprzeźroczysta tekstura
|
Napisano dnia:
2013-06-10 09:09:57
Znaczy się ja właśnie robiłem to w Gimp'ie, tylko że nie tworzyłem nowej tekstury tylko ustawiłem przeźroczystość na gotowej teksturze skina z gry.
A mógłbyś dokładniej opisać jak mam to zrobić, tzn. jak mam nałożyć jedną teksturę na drugą, i czy mam to zrobić w Gimp'ie, czy już w TXD WorkShop'ie?