Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
Usunięcie szyb w pojeździe
|
Napisano dnia:
2014-06-28 19:28:31
Sprawdzałeś może tą funkcję? Bo u mnie to nie działa :D
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
Usunięcie szyb w pojeździe
|
Napisano dnia:
2014-06-28 16:22:36
Dzięki, przyda mi się. A wiesz może w jaki sposób sprawdzić, czy pojazd ma włączone światła? W sumie to trochę dziwne, że jeszcze nie ma opcodu sprawdzającego takie coś...
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
W tym kodzie coś jest nie tak, bo gra się wyłącza pod koniec ładowania. Ale przyszedł mi do głowy jeszcze jeden pomysł, czy dało by się do tego pierwszego kodu usuwającego marker dodać sprawdzanie nazwy markera z ipl. Dzięki temu mój marker (rozpoznany po nazwie z ipl) nie zostałby usunięty, a inny który byłby nawet w tym samym miejscu zostałby usunięty, bo miałby inną nazwę niż podana w warunku.
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Chciałbym odświeżyć ten temat, i przy okazji zapytać czy może istnieje możliwość, aby marker z sekcji enex w ipl był aktywowany/dezaktywowany np. za pomocą jakiegoś klawisza?
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
Problem ze wskaźnikiem struktury pojazdu
|
Napisano dnia:
2014-04-28 18:18:54
To może nie jest mi jakoś koniecznie potrzebne, ale jak byś mógł przedstawić ten "trik" to byłbym wdzięczny :D
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
Problem ze wskaźnikiem struktury pojazdu
|
Napisano dnia:
2014-04-28 17:16:55
Muszę przyznać że te funkcje scm są przydatne. Wszystko działa jak należy, ale jest jeden problem. Kiedy zostawię pojazd w garażu i przesiądę się do innego pojazdu, odjadę na znaczną odległość i po kilku minutach wrócę i wsiądę do tego pojazdu w garażu to nie pokazuje on takiego stanu paliwa jak kiedy z niego wysiadłem, tylko zupełnie inny. W innych sytuacjach póki co nie spotkałem się z takim błędem.
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
Problem ze wskaźnikiem struktury pojazdu
|
Napisano dnia:
2014-04-26 20:59:02
Powrócę jeszcze do tego tematu. W jaki sposób "zapisywać" stan paliwa w pojeździe? Chodzi mi o to że jak wyjdę z jednego pojazdu (który ma określony stan paliwa), wejdę do innego pojazdu i później z powrotem wejdę do tego pierwszego to żeby stan paliwa był taki sam jak wcześniej, a nie wybrany losowo. W każdym wskaźniku z jakim się spotkałem było zastosowane rozwiązanie przedstawione przeze mnie w pierwszym poście. Lecz przez to rozwiązanie żaden wskaźnik nie współpracuje z modem ImVehFt. Czy istnieje jakiś inny sposób na zapisanie takiego stanu, jakiś inny adres pamięci, albo w ogóle coś innego?
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
Jak pogrubić model w 3ds maxie
|
Napisano dnia:
2014-04-18 21:23:48
Dzięki, o coś takiego mi chodziło.
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
Jak pogrubić model w 3ds maxie
|
Napisano dnia:
2014-04-18 11:34:48
I takie rozwiązanie mi wystarcza. Przesunę każdą ścianę do środka, a oryginalne usunę i powinno być ok. Wiem, że dla Ciebie to może i jest proste, ale ja nie miałem zbyt dużo styczności z modelami i nie znam za bardzo 3ds maxa. Dzięki za to rozwiązanie. W razie czego jeszcze będę pytał. A co chodzi o model to jest to oryginalny model wyciągnięty z plików gry :D
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
Jak pogrubić model w 3ds maxie
|
Napisano dnia:
2014-04-16 19:21:29
Jest tylko jeden mały problem, otóż mój model jest cienki jak kartka i jak próbuje go pogrubić w taki sposób to powstaje drugi taki sam model odsunięty o pewną wartość, a nie ma krawędzi wokół łączącej oba obiekty.
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
Jak pogrubić model w 3ds maxie
|
Napisano dnia:
2014-04-15 20:32:21
A gdzie znajduje się ten modyfikator? Dodam jeszcze że mój model składa się z czterech ścian i chciałbym pogrubić każdą z tych ścian "do środka", tzn. tylko w jednym kierunku.
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
Jak pogrubić model w 3ds maxie
|
Napisano dnia:
2014-04-15 17:47:01
Mam pytanie, w jaki sposób można pogrubić model w 3DS MAXie? Dokładnie to chciałbym nieco pogrubić ściany pewnego budynku w GTA SA w taki sposób, żeby nie zwiększyła się wysokość, ani długość tylko szerokość. Najlepiej gdyby można to było zrobić tak żeby zaznaczyć cały model i jednym ustawieniem zwiększyć grubość.