Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Sprawdzałeś może tą funkcję? Bo u mnie to nie działa :D
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Dzięki, przyda mi się. A wiesz może w jaki sposób sprawdzić, czy pojazd ma włączone światła? W sumie to trochę dziwne, że jeszcze nie ma opcodu sprawdzającego takie coś...
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
W tym kodzie coś jest nie tak, bo gra się wyłącza pod koniec ładowania. Ale przyszedł mi do głowy jeszcze jeden pomysł, czy dało by się do tego pierwszego kodu usuwającego marker dodać sprawdzanie nazwy markera z ipl. Dzięki temu mój marker (rozpoznany po nazwie z ipl) nie zostałby usunięty, a inny który byłby nawet w tym samym miejscu zostałby usunięty, bo miałby inną nazwę niż podana w warunku.
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Jak zwykle wszystko działa jak trzeba :D

Silent napisał(a):
Lepiej używać tego ostrożnie, bo jeśli to enex stworzony przez IPL to zniknie z save'a na dobre!


Mam zamiar usunąć kilka markerów z nieużywanych interiorów, które nie mają swoich odpowiedników wejściowych przez co ich nie widać, ale jak się na takiego wejdzie to gra przenosi gracza w to samo miejsce w którym taki marker stoi.

A mam jeszcze pytanie, czy podobnym sposobem dało by się przesunąć marker?

I czy dało by się zrobić tak żeby z jednego miejsca usunąć oryginalny marker z gry, ale żeby w tym samym miejscu został marker postawiony przeze mnie w pliku ipl?
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Chciałbym odświeżyć ten temat, i przy okazji zapytać czy może istnieje możliwość, aby marker z sekcji enex w ipl był aktywowany/dezaktywowany np. za pomocą jakiegoś klawisza?
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
To może nie jest mi jakoś koniecznie potrzebne, ale jak byś mógł przedstawić ten "trik" to byłbym wdzięczny :D
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Muszę przyznać że te funkcje scm są przydatne. Wszystko działa jak należy, ale jest jeden problem. Kiedy zostawię pojazd w garażu i przesiądę się do innego pojazdu, odjadę na znaczną odległość i po kilku minutach wrócę i wsiądę do tego pojazdu w garażu to nie pokazuje on takiego stanu paliwa jak kiedy z niego wysiadłem, tylko zupełnie inny. W innych sytuacjach póki co nie spotkałem się z takim błędem.
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Powrócę jeszcze do tego tematu. W jaki sposób "zapisywać" stan paliwa w pojeździe? Chodzi mi o to że jak wyjdę z jednego pojazdu (który ma określony stan paliwa), wejdę do innego pojazdu i później z powrotem wejdę do tego pierwszego to żeby stan paliwa był taki sam jak wcześniej, a nie wybrany losowo. W każdym wskaźniku z jakim się spotkałem było zastosowane rozwiązanie przedstawione przeze mnie w pierwszym poście. Lecz przez to rozwiązanie żaden wskaźnik nie współpracuje z modem ImVehFt. Czy istnieje jakiś inny sposób na zapisanie takiego stanu, jakiś inny adres pamięci, albo w ogóle coś innego?
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Dzięki, o coś takiego mi chodziło.
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
A mam jeszcze takie pytanie, czy jest w 3DS Maxie taka funkcja, żeby dwie proste nie przecinające się połączyć w spólny wierzchołek, tzn. żeby z czegoś takiego PRZED zrobić coś takiego PO za pomocą jednego kliknięcia? Wiem, że w AutoCadzie na pewno jest taka funkcja, a czy jest też w 3DS Maxie?
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
I takie rozwiązanie mi wystarcza. Przesunę każdą ścianę do środka, a oryginalne usunę i powinno być ok. Wiem, że dla Ciebie to może i jest proste, ale ja nie miałem zbyt dużo styczności z modelami i nie znam za bardzo 3ds maxa. Dzięki za to rozwiązanie. W razie czego jeszcze będę pytał. A co chodzi o model to jest to oryginalny model wyciągnięty z plików gry :D
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Widok od góry
Widok z boku

EDIT

W sumie lepszym rozwiązaniem zamiast tego pogrubiania było by niewielkie przesunięcie każdej ze ścian do środka. Wiesz może jak coś takiego zrobić?
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Jest tylko jeden mały problem, otóż mój model jest cienki jak kartka i jak próbuje go pogrubić w taki sposób to powstaje drugi taki sam model odsunięty o pewną wartość, a nie ma krawędzi wokół łączącej oba obiekty.
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
A gdzie znajduje się ten modyfikator? Dodam jeszcze że mój model składa się z czterech ścian i chciałbym pogrubić każdą z tych ścian "do środka", tzn. tylko w jednym kierunku.
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Mam pytanie, w jaki sposób można pogrubić model w 3DS MAXie? Dokładnie to chciałbym nieco pogrubić ściany pewnego budynku w GTA SA w taki sposób, żeby nie zwiększyła się wysokość, ani długość tylko szerokość. Najlepiej gdyby można to było zrobić tak żeby zaznaczyć cały model i jednym ustawieniem zwiększyć grubość.
Created & Powered by MakG