Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
To może jeszcze zapytam czy za pomocą CLEO można usunąć taki normalny marker z sekcji ENEX w IPL ? Po prostu chciałbym usunąć kilka markerów bez edycji oryginalnych plików gry.
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Wolałbym go usunąć w inny sposób, bo ten budynek występuje w kilku miejscach na mapie, a marker przeszkadza mi tylko w jednym miejscu. Najlepiej jakby dało się zrobić coś takiego w CLEO.
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
OK, wielkie dzięki, bardzo mi pomogłeś. Myślę, że temat można zamknąć.
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Czyli tylko pierwszy wątek rozpoczyna się automatycznie, a każdy następny musi być rozpoczęty odpowiednim opcodem, i nie można sobie tak po prostu przeskoczyć do nowego wątku, bez takiego opcodu rozpoczynającego?
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Wychodzi na to, że wszystko działa jak powinno, choć jeszcze dokładnie tego nie sprawdziłem. Ale teraz mam jeszcze kilka pytań takich czysto teoretycznych :)
1. Co się dzieje kiedy skrypt dojdzie do TERMINATE_THIS_CUSTOM_SCRIPT ? Czy dany skrypt przestaje być aktywny jeżeli wcześniej nie było odesłania do kolejnego wątku, czy automatycznie rozpoczyna się nowy wątek znajdujący się dalej w kolejności (jeżeli taki istnieje)?
2. Czy wartości przypisane do zmiennych lokalnych w jednym wątku odpowiadają tym samym zmiennym w innym wątku, jeżeli znajdują się w jednym skrypcie?
3. Pytanie najbardziej mnie zastanawiające, na podstawie schematu przedstawionego przez Ciebie kilka postów wyżej: Jak to się dzieje, że najpierw sprawdzane jest gdzie ma przeskoczyć skrypt w zależności od wartości zmiennej 0@, a dopiero później określana jest ta wartość, a sam skrypt nie powraca już do tych wcześniejszych warunków?
Na dwa pierwsze sam mniej więcej znam odpowiedzi, ale chciałbym się upewnić. A co chodzi o trzecie to jakoś nie mogę tego zrozumieć...
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Jak rozumiem w START_NEW_CUSTOM_SCRIPT należy podać nazwę pliku zawierającego nowy wątek. W takim razie jaką mam podać nazwę, skoro wszystkie wątki zawarte są w jednym pliku?
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Mam pytanie czy w jednym skrypcie cleo może jednocześnie być aktywne kilka wątków thread? Załóżmy np. że mam trzy wątki zdefiniowane opcodami 03A4 i w pierwszym wątku za pomocą opcodu 004F stworzyłbym dwa nowe wątki, które startowałyby jednocześnie. Czy jest możliwe coś takiego?
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
Zwiększenie limitu markerów
|
Napisano dnia:
2013-10-08 18:04:26
Wielki dzięki za ten plik :D Po wstępnych testach wygląda na to że wszystko działa jak należy :D Wspieranie wersji 1.0 US/EU w zupełności mi wystarczy, ale muszę jeszcze dokładniej wszystko przetestować. W razie wystąpienia ewentualnych błędów będę wszystko pisał w tym temacie. I jeszcze jedno, mógłbyś podesłać mi na PW plik źródłowy do tego asi?
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
Zwiększenie limitu markerów
|
Napisano dnia:
2013-10-07 16:11:42
I jak, da się z tych kodów stworzyć coś sensownego? Chodzi mi tylko o to żeby zwiększyć limit enexów z wartości 400 do wartości 450 za pomocą .asi. Sacky ten limit nazwał Entry Exits. Wszystko co było związane z tą nazwą w plikach źródłowych przedstawiłem we wcześniejszych postach. Problem polega na tym że nigdy nie robiłem modyfikacji .asi i nie za bardzo wiem jak się to wszystko łączy :/