Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Niestety nie jest to wysoki poziom, ale uczyłem się na innych skryptach i jakoś tak mi zostało :)
Kod wygląda tak:

Kod:
//-------------MAIN---------------

0A95: enable_thread_saving 
thread 
'NONAME' 
9@ = 0 

:NONAME_20
wait 

4@ = 435 
068D: get_camera_position_to 3@ 1@ 2@ 
if 
0AE2: 0@ = random_vehicle_near_point 3@ 1@ 2@ in_radius 300.0 find_next 0 pass_wrecked 0 //IF and SET 

else_jump 
@NONAME_267 

:NONAME_77
if 
or
   Car.Model(0@) == #LINERUN
   Car.Model(0@) == #RDTRAIN
   Car.Model(0@) == #PETRO
else_jump 
@NONAME_237 
if 
and
   Car.Defined(0@)
   not 
Car.Wrecked(0@)
09D0:   car 0@ on_wheels 
else_jump 
@NONAME_237 
if 
and
   not 
9@ == 1 
87AB:   not trailer -1 attached_to_cab 0@ 
else_jump 
@NONAME_237 
Model.Load(4@)
if 
   
Model.Available(4@)
else_jump 
@NONAME_237 
6@ = Car.Create(4@, 0.0, 0.0, 0.0)
0893: put_trailer 6@ on_cab 0@ 
Model.Destroy(4@)
Car.RemoveReferences(0@)
Car.RemoveReferences(6@)
9@ = 1 

:NONAME_237
8AE2:   not 0@ = random_vehicle_near_point 3@ 1@ 2@ in_radius 300.0 find_next 1 pass_wrecked 0 //IF and SET 

else_jump 
@NONAME_77 

:NONAME_267
jump 
@NONAME_20 
0A93: end_custom_thread 


Skrypt działa prawidłowo gdy nie ma wstawek ze zmienną 9@
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Mam problem, w moim skrypcie stosuję opcode 0AE2 którym wyszukuje pojazdy Tanker (oznaczam je zmienną 0@), a następnie do każdego znalezionego dołączam naczepę. I mam problem, bo jeżeli taka naczepa zostanie odpięta od pojazdu to na jej miejscu tworzy się nowa, a nie chcę żeby tak było. Gdy przypisuję do pojazdu do którego doczepiona została naczepa jakąś wartość w celu potwierdzenia że pojazd ten ma, lub miał już naczepę, to wtedy nie tworzy się naczepa w kolejnych znalezionych pojazdach, gdyż ta wartość odnosi się też do nich (każdy przypadkowy Tanker jest oznaczony tą samą zmienną). I tu moje pytanie jak odnieść się do jednego przypadkowego pojazdu nie odnosząc się do reszty?
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
No wszystko działa, tylko efekt jest trochę słaby, bo prędkość samolotu rzeczywiście spada, ale gdy wcisnę gaz to samolot wciąż przyspiesza. Dobrze by było gdyby można było chwilowo wyłączyć działanie klawisza odpowiedzialnego za dodawanie gazu. Jest mi to wszystko potrzebne bo robię mod na paliwo i gdy skończy się paliwo w samolocie to po użyciu opcodu typu 02D4 samolot spada jak kowadło, co jest trochę nienaturalnym efektem.
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Silent, a tak w ogóle to czego dotyczą te poniższe wartości pod zmienną 7@ w Twoim skrypcie?
Kod:
7@ = 0x53FB70
7@ = 0x540010
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Silent, a jaką wartość powinienem wstawić pod zmienną 7@ ?
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Silent, ale mógłbyś powiedzieć gdzie jest dokładnie to wciśnięcie hamulca w tym Twoim skrypcie? Chodzi może o to:
Kod:
CALL_FUNCTION_RETURN 7@ 1 1 PAD1 10@     // CPad::GetPad(int nPlayerNum)

Bo te Twoje skrypty to nie są dla mnie zbyt jasne :)
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
nie, chcę żeby po wykonaniu danego warunku samolot nie reagował na dodawanie gazu i żeby zaczynał w miarę szybko zwalniać, ale nie chodzi mi o zupełne wyłączenie silnika, bo wtedy samolot spada jak kamień
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Mam pytanie jak można uzyskać efekt hamowania, tzn. chodzi mi o coś takiego że jak np. lecę samolotem i wcisnę jakiś klawisz to żeby efekt był taki sam jak bym trzymał cały czas hamulec, i żeby nie dało się zwiększyć prędkości. Bo z tego co sprawdzałem to nie ma takiego opcodu.
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Ok, działa :)
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Mam jeszcze takie pytanie do tego opcodu 070A czy istnieje możliwość żeby trzymać dwa takie same obiekty jeden w jednej ręce, a drugi w drugiej?
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
No, no dwie odpowiedzi w niecałe cztery minuty :) I już wszystko jasne :)
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Mam pytanie czy w SA jest taka animacja jak na tym obrazku: SCREEN
Chodzi mi o takie uniesione do góry ręce, ale nie aż tak jak gdy celujemy do kogoś.

I jeszcze pytanie do opcodu 070A dlaczego parametr bone, który definiuje część ciała, ma dwie wartości?
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Niestety, spodziewałem się takiej odpowiedzi :(
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Witam, mam krótkie pytanie czy przy pomocy skryptu CLEO można zwiększyć odległość z jakiej widoczne są obiekty na mapie, tzn. zwiększyć ponad to co jest ustawione w .ide?
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Jeżeli w vegepart.ide jest sama roślinność to znaczy że w grze jest 177 różnych modeli roślinności. Trochę tego dużo, a chciałem zrobić pliki LOD do każdego, żeby było je widać z daleka, bo trochę wkurzające jest jak leci się Hydrą i nagle rozbija się o powietrze :)
Created & Powered by MakG