Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Witam, mam dwa pytania. Pierwsze - czy wszystkie drzewa znajdują się w jednym pliku? Drugie - w jakim dokładnie pliku/ach znajdują się wszystkie drzewa w grze? Czy są w plikach mapy w models, czy w gta3.img?
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Mam jeszcze pytanie, za pomocą opcodu 0674 można ustawić treść tablic rejestracyjnych, ale po jego użyciu zmienia się tylko tylna tablica, a czy da się zmienić też treść przedniej tablicy?
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Dzięki, już wszystko działa :)
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
A mam jeszcze pytanie czy dałoby się zmieniać napis na tablicy rejestracyjnej za pomocą pliku .ini? Bo próbowałem w opcode 0AF0 ustawić zmienną przypisaną za tablicę, ale to nie idzie.
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Chodzi mi o ustawienie tekstu ze zmiennej, a najlepiej gdyby dało się przypisać każdą literkę pod osobną zmienną. Chociaż wątpię że się tak da, ale tak z ciekawości pytam :)
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Witam, mam pytanie do opcodu 0674, czy istnieje możliwość ustawienia tekstu tablicy rejestracyjnej jako zmiennej?
Kod:
0674: set_car_model $IMPORT_CARS_MODEL($IMPORT_PANEL_ROW,6i) numberplate "N13_LLF_"
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Silent napisał(a):
376 bez markerów domów? Jeśli tak, to dziwne.


Bez markerów domów z misji złodzieja, pozostałe są np. kryjówki, sklepy, ammunation, posterunki policji, itd. są w ipl. Jest tam też dużo markerów niedostępnych normalnie, np. wewnątrz kilku interiorów widocznych w misjach, ale markery te nie mają swojego odpowiednika wejściowego, i jeśli staniemy na taki marker w danym interiorze to on z powrotem przeniesie nas do tego interioru. Ale tych z misji złodzieja nie ma w ipl. 376 wydaje się dużo, ale tak rzeczywiście jest, co ciekawe wnętrze ma przypisany jeden marker, a wejście do niego może bez problemu odbywać się z kilku markerów.
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
SabaruPL, to że nie ma markerów z misji złodzieja w plikach ipl wiedziałem na pewno, bo prześledziłem każdy plik i rozszyfrowałem każdy marker jest ich w sumie 376 w grze, a ograniczenie jest do 400.
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Zdjęcie postawionego przeze mnie domu: SCREEN
ID: 3605
Nazwa modelu: bevman3_LAW2

Ale podejrzewam że z wieloma modelami domów jest podobnie.
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Cytat:
Co do mieszkań w misji złodzieja, powiem szczerze że nie wiem. Koordynaty mogą być wbite w EXE, ale na pewno nie są przypisane do modeli domów (chyba że do ID, ale o TAKI idiotyzm R* nie podejrzewam).

Podejrzewałem że markery z misji złodzieja są przypisane do modeli domów bo kiedy postawiłem pewien dom w nowym miejscu to podczas misji złodzieja marker pojawił się również przed tym domem. I jak to wyjaśnisz? I wg. mnie byłoby to całkiem logiczne, bo przecież wiele domów się powtarza. I wtedy jest mniej roboty bo marker do danego domu ustawiony jest raz, i potem tylko ustawia się dany dom na mapie, a tak to dodatkowo każdy marker trzeba by było przypisywać do nowych współrzędnych.

A co do reszty powyższego postu to muszę to na spokojnie kilka razy przeczytać zanim całkiem zrozumie :)
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Ale mi chodzi o to żeby powiększyć marker postawiony w CLEO do normalnych rozmiarów (bo jest on mniejszy od takiego zwykłego), tzn. takich jak wszystkie markery wejściowe. Nie wiem czy obydwa markery są osobnymi modelami, bo jeżeli nie to jeśli powiększę jeden to i drugi się powiększy i nic mi to nie da. A wiesz może jaki ID ma ten standardowy marker?

I jeszcze mam takie pytanie czy wie ktoś w jaki sposób powstają markery wejściowe do domów z misji złodzieja, bo w plikach .IPL ich nie ma. Podejrzewam że są przypisane do modeli domów, tylko nie wiem w jaki sposób jest to zrobione.
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Witam, mam pytanie czy istnieje możliwość powiększenia markera wejściowego (za pomocą jakiegoś opcodu) postawionego w CLEO do takich rozmiarów jakie mają takie markery w plikach .IPL ? Poniżej daję screena na którym widać różnicę:
SCREEN - pierwszy jest postawiony w CLEO, a drugi to oryginalny marker z pliku .IPL
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
Dobra, dzięki za wszystko, będę próbował może coś z tego wyjdzie. W razie czego będę pytał dalej :P
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
W sumie myślałem że będzie to trochę łatwiejsze :P Ale spróbuję może się uda. I jeszcze takie pytanie tą nową postać po przerobieniu muszę później podmienić za jakiegoś peda? Nie mogę jej tak po prostu dodać?
Postów: 294 Dołączył: 2011-07-27
#
A na czym polega to riggowanie i w jaki sposób można to zrobić?
Created & Powered by MakG