Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
Drzewa
|
Napisano dnia:
2013-02-13 19:24:01
Witam, mam dwa pytania. Pierwsze - czy wszystkie drzewa znajdują się w jednym pliku? Drugie - w jakim dokładnie pliku/ach znajdują się wszystkie drzewa w grze? Czy są w plikach mapy w models, czy w gta3.img?
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
Zmienna rejestracja
|
Napisano dnia:
2013-02-10 21:42:08
Mam jeszcze pytanie, za pomocą opcodu 0674 można ustawić treść tablic rejestracyjnych, ale po jego użyciu zmienia się tylko tylna tablica, a czy da się zmienić też treść przedniej tablicy?
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
Zmienna rejestracja
|
Napisano dnia:
2013-02-10 17:00:41
Dzięki, już wszystko działa :)
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
Zmienna rejestracja
|
Napisano dnia:
2013-02-10 15:39:23
A mam jeszcze pytanie czy dałoby się zmieniać napis na tablicy rejestracyjnej za pomocą pliku .ini? Bo próbowałem w opcode 0AF0 ustawić zmienną przypisaną za tablicę, ale to nie idzie.
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
Zmienna rejestracja
|
Napisano dnia:
2013-02-09 21:35:53
Chodzi mi o ustawienie tekstu ze zmiennej, a najlepiej gdyby dało się przypisać każdą literkę pod osobną zmienną. Chociaż wątpię że się tak da, ale tak z ciekawości pytam :)
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
Powiększenie markera wejściowego
|
Napisano dnia:
2013-02-06 09:04:23
SabaruPL, to że nie ma markerów z misji złodzieja w plikach ipl wiedziałem na pewno, bo prześledziłem każdy plik i rozszyfrowałem każdy marker jest ich w sumie 376 w grze, a ograniczenie jest do 400.
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
Powiększenie markera wejściowego
|
Napisano dnia:
2013-02-03 15:29:56
Ale mi chodzi o to żeby powiększyć marker postawiony w CLEO do normalnych rozmiarów (bo jest on mniejszy od takiego zwykłego), tzn. takich jak wszystkie markery wejściowe. Nie wiem czy obydwa markery są osobnymi modelami, bo jeżeli nie to jeśli powiększę jeden to i drugi się powiększy i nic mi to nie da. A wiesz może jaki ID ma ten standardowy marker?
I jeszcze mam takie pytanie czy wie ktoś w jaki sposób powstają markery wejściowe do domów z misji złodzieja, bo w plikach .IPL ich nie ma. Podejrzewam że są przypisane do modeli domów, tylko nie wiem w jaki sposób jest to zrobione.
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
Special actor - niestandardowe postacie
|
Napisano dnia:
2013-01-11 11:59:40
Dobra, dzięki za wszystko, będę próbował może coś z tego wyjdzie. W razie czego będę pytał dalej :P
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
Special actor - niestandardowe postacie
|
Napisano dnia:
2013-01-10 19:04:00
W sumie myślałem że będzie to trochę łatwiejsze :P Ale spróbuję może się uda. I jeszcze takie pytanie tą nową postać po przerobieniu muszę później podmienić za jakiegoś peda? Nie mogę jej tak po prostu dodać?
Postów:
294
Dołączył:
2011-07-27
Temat:
Special actor - niestandardowe postacie
|
Napisano dnia:
2013-01-10 17:54:42
A na czym polega to riggowanie i w jaki sposób można to zrobić?