Temat:
Jak zdefiniować naczepę
|
Napisano dnia: 2014-03-30 11:35:24
A wiesz może jak to "wkomponować" w poniższy kod, żeby działało zarówno jak gracz prowadzi pojazd z naczepą, jak również kiedy gra steruje takimi pojazdami z naczepami. Chodzi o coś takiego, że gdy np. robi się ciemno to gra włączając światła w ciągniku włączała by również w jego naczepie, dołączonej za pomocą tego kodu.
{$CLEO}
0000: TRAILER
while true
0001: wait 0 ms
4@ = #ARTICT1
068D: get_camera_position_to 1@ 2@ 3@
if 0AE2: 0@ = random_vehicle_near_point 1@ 2@ 3@ in_radius 300.0 find_next 0 pass_wrecked 1 //IF and SET
then
repeat
0001: wait 0 ms // Dajmy mu chwilę czasu, niech nie przycina gry
if 8119: not car 0@ wrecked // To załatwia wszystkie sprawdzenia czy pojazd istnieje itp.
then
if or
0137: car 0@ model == #LINERUN
0137: car 0@ model == #RDTRAIN
0137: car 0@ model == #PETRO
then
0A97: 7@ = car 0@ struct
0A8E: 8@ = 7@ + 0x4A4
0A8E: 9@ = 7@ + 0x42F
0A8D: 10@ = read_memory 8@ size 1 virtual_protect 0
0A8D: 11@ = read_memory 9@ size 1 virtual_protect 0
if and
8039: not 10@ == 2 // Dzięki temu przyczepy NIE pojawią się na ciężarówkach stworzonych przez SCM...
88B7: not test 11@ bit 4 // a dzięki temu sprawdzimy, czy do tego pojazdu kiedyś doczepiono już naczepę (moja własna flaga)
09D0: car 0@ on_wheels
87AB: not trailer -1 attached_to_cab 0@
then
0247: load_model 4@
while 8248: not model 4@ available
0001: wait 0 ms
end
00A5: 6@ = create_car 4@ at 0 0 0
0893: put_trailer 6@ on_cab 0@
01C3: remove_references_to_car 6@
0249: release_model 4@
08BD: set 11@ bit 4 // Oznaczmy, że do tego pojazdu doczepiliśmy już kiedyś naczepę
0A8C: write_memory 9@ size 1 value 11@ virtual_protect 0
end
end
end
until 8AE2: not 0@ = random_vehicle_near_point 1@ 2@ 3@ in_radius 300.0 find_next 1 pass_wrecked 1 //IF and SET
end
end
Kod:
{$CLEO}
0000: TRAILER
while true
0001: wait 0 ms
4@ = #ARTICT1
068D: get_camera_position_to 1@ 2@ 3@
if 0AE2: 0@ = random_vehicle_near_point 1@ 2@ 3@ in_radius 300.0 find_next 0 pass_wrecked 1 //IF and SET
then
repeat
0001: wait 0 ms // Dajmy mu chwilę czasu, niech nie przycina gry
if 8119: not car 0@ wrecked // To załatwia wszystkie sprawdzenia czy pojazd istnieje itp.
then
if or
0137: car 0@ model == #LINERUN
0137: car 0@ model == #RDTRAIN
0137: car 0@ model == #PETRO
then
0A97: 7@ = car 0@ struct
0A8E: 8@ = 7@ + 0x4A4
0A8E: 9@ = 7@ + 0x42F
0A8D: 10@ = read_memory 8@ size 1 virtual_protect 0
0A8D: 11@ = read_memory 9@ size 1 virtual_protect 0
if and
8039: not 10@ == 2 // Dzięki temu przyczepy NIE pojawią się na ciężarówkach stworzonych przez SCM...
88B7: not test 11@ bit 4 // a dzięki temu sprawdzimy, czy do tego pojazdu kiedyś doczepiono już naczepę (moja własna flaga)
09D0: car 0@ on_wheels
87AB: not trailer -1 attached_to_cab 0@
then
0247: load_model 4@
while 8248: not model 4@ available
0001: wait 0 ms
end
00A5: 6@ = create_car 4@ at 0 0 0
0893: put_trailer 6@ on_cab 0@
01C3: remove_references_to_car 6@
0249: release_model 4@
08BD: set 11@ bit 4 // Oznaczmy, że do tego pojazdu doczepiliśmy już kiedyś naczepę
0A8C: write_memory 9@ size 1 value 11@ virtual_protect 0
end
end
end
until 8AE2: not 0@ = random_vehicle_near_point 1@ 2@ 3@ in_radius 300.0 find_next 1 pass_wrecked 1 //IF and SET
end
end