Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
1.Na początek musisz pobawić się w programie do obróbki zdjęć, aby przystosować swoją teksturę licznika do GTA;
2.Do tworzenia tekstur (również 2D) potrzebny Ci będzie TXD Workshop.
3.Musisz stworzyć teksturę za pomocą draw_texture, będziesz potrzebować przynajmniej jednego zegara i wskazówki(W przypadku analogowego licznika).
4.Musisz dobrać odpowiedni współczynnik przez który będziesz konwertować/mnożyć, np. prędkość
Zaraz zedytuję posta, muszę coś sprawdzić :P

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Cytat:
ludzie mający już prawo jazdy, ew. modelarze

W sumie nie trzeba mieć prawa jazdy, aby zobaczyć koła zawracającego pojazdu i nawet jako pasażer można wyczuć, że kąt jest większy niż 45 stopni.

NIE SUGERUJ SIĘ WŁASNOŚCIAMI AUT Z GTA I INNYCH GIER

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Czy ktoś wie jaki jest maksymalny promień skrętu kół w przeciętnej osobówce? Na pewno jest to więcej niż 35.0 (tyle jest w San Andreas), myślę że wyjdzie gdzieś między 50.0 a 75 stopni. Liczę na to, że tu raczej wykażą się ludzie mający już prawo jazdy, ew. modelarze.

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Dlaczego od razu ma być to wykorzystane jako oszustwo? Mnie na przykład strasznie wkurza, że m4 ma 50 naboi. Chciałbym mieć 30 mimo, że to jest dla mnie małe utrudnienie w grze. Oczywiście rozumiem, że jesteś taki ostrożny, jeśli jako pierwszy zadał to pytanie ktoś, kto tylko po to się zarejestrował.

Zauważyłem, że prawdziwi oszuści nigdy nie odpowiadają na stawiane im zarzuty np. na forach lub serwerach. Dotyczy to też np.Counter-Strike'a, myślę że także innych gier również.
Zdarzają się wyjątki w liczbie 1 na 150

---

Ten sam problem jest również z plikiem handling.dat. Co komu szkodzi, że zmienię przedni napęd taksówki, która w oryginale jako Caprice ma napęd na tył na właśnie ten realistyczny? Albo zwiększę prędkość krytyczną samolotu co jest dla mnie dosyć sporym utrudnieniem?

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Może to zbędne, ale uderzyło mnie to:
Cytat:
wklejam tego opcode

Więc na wszelki wypadek przypomnę, że crash może być też spowodowany wprowadzoną zmienną, która nie została zadeklarowana.
Na przykład, w VB6 deklaracja liczby całkowitej (tzw. Integer):
Kod:
Dim liczba as Integer

A jeden ze sposobów deklaracji obiektu jako aktora w SB3 wygląda tak:
Kod:
0376: 1@ = create_random_actor_at 0.0 0.0 0.0

W zapomnianej grze COLOBOT deklaracja obiektu wygląda tak:
Kod:
object item;

VB6 - nazwa zmiennej to 'liczba'
SB3 - nazwa zmiennej to '1@'
COLOBOT - nazwa zmiennej to 'item'
W SB3 można sprawdzić czy zmienna jest zadeklarowana za pomocą tej pętli:
Kod:
:petla1
wait 0
if
056D:   actor 1@ defined    // sprawdzanie czy zmienna jest zadeklarowana jako obiekt - aktor
jf @petla1
0430: put_actor 1@ into_car $WOZ passenger_seat 0 // operacja na zmiennej
//wymagany ciag dalszy


To jest dość grubsze wytłumaczenie, myślę że to może pomóc nawet już i jeszcze tym średnio zaawansowanym. Jak ja.

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Wpisz do pętli
Kod:
0506: set_vehicle_model #FLATBED next_variation 0@ 0@

wartość 0@ powinna wynosić między 0 i 2.
To powinno działać przynajmniej do tworzonych przez Ciebie pojazdów. Możliwe, że do tych "losowych" również.

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
..porzygał się tylnym otworem.

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Kod:
0ADD: spawn_car_with_model #BUFFALO like_a_cheat

Ja wiedziałem tylko bałem się sprawdzać opcodu który działa "jak oszustwo" :)

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Nie bądź taki pochmurny. Problem tkwi chyba tylko w tym launcherze.

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Nie. Musisz kupić nową grafikę. To wtedy Ci pójdzie. Ja bym przede wszystkim stawiał na RAM. Na XP obsługuje chyba do 3GB, na Viście 4GB, nie wiem jak z 7-ką, ani jak z 2000 i starszymi Windowsami.

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Wiele osób w shoutboxie oraz komentarzach tego dosyć dużego modu żaliło się, że nie potrafią zainstalować lub im nie działa ta modyfikacja. Dołączam się, raczej do próśb wyjaśnienia poprawnej instalacji i uruchomienia programu.
Cytat:
Silent z chęcią pomoże

Niech moc będzie z Tobą i da Ci wolę pomocy! :)

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
wieprzem. Następnie zjadła rolkę..

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
..więc następnego ranka do..

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Ale co innego jeśli rzecz działa się w temacie typu: pierwszy post - problem, drugi post - rozwiązanie, jeśli ktoś podał jeden opcode, a w innym przypadku ktoś poświęcił tej osobie więcej czasu na poprawienie skryptu, napisanie poprawnego i jeszcze dodanie własnych sugestii i usprawnień.

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
..niewypałem moździerza w ręku.. (jak temat wygaśnie, trzeba to skleić w całość i opublikować :D)

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Created & Powered by MakG