Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
...którzy byli członkami rodziny...

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Postanawiam z nudów odnowić temat :)

Vice City byłoby by 5 razy większe od obecnie nam znanego.
Cbbg gta-mods musiało zacząć utrzymywać się z "wrednych" reklam? (nieee!)

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
..weszła do kubła na..

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
..niego i się przewróciła..
sory, wybacz :)

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Cytat:
Forum

* Nie pisz posta pod postem. Używaj opcji "edytuj".
Regulamin

Odmiana słowa pomysł:
M. Pomysł
D. Pomysłu
C. Pomysłowi
B. Pomysł - kogo? co? Co mam? Mam pomysł
N. Pomysłem
Msc. O pomyśle
W. Pomysł!

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Co to za problem samemu zrobić, wystarczy przekonwetować po 15000 plików z GTA IV i VC do San Andreas i poukładać to w MEd :D

A tak na poważnie, chcesz sobie zrobić takie Stany Zjednoczone? Wiesz jak odległe są od siebie Miami, Nowy Jork i California z Nevadą? Są położone przy 3 odległych od siebie granicach.

A wskali 1:1 nie zrobiłbyś nawet samego Las Vegas. Mapa San Andreas ma 12,5 kilometrów kwadratowych, pewnie IV ma niewiele większy limit.

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Za pomocą tego:
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=399977
udało mi się dodać nowy pojazd.
Problem w tym, że nie mogę zmienić handlingu, a przy usunięciu HandlingAdder.* gra się crashuje.

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
W tym przypadku nie sądzę. Ja tak zrobiłem i mi wszystko działa. Pomijając, że mam problem z handlingiem, ale to nie ten temat.

Btw, fajny notatnik :P

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Ej, ej, ej you ain't OG Loc, homie, OG Loc! :P
Unikaj słów "ej", "jakaś", "byle jakie", bo trudno Ci pomóc przez to. Napisz może co to za "bzdurki" bo mi to wiele nie mówi.

I nie dawaj tyle wykrzykników bo mi RAM zapychasz.
Skasuj jeszcze tego avatara, bo razi w oczy.

Jeszcze jedno. Ty nic nie musisz. W tej instalce była pewnie opcja cancel lub exit. Miałeś wybór, więc nie musiałeś klikać next :|

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Nie chodzi w moim przypadku o oszpecenie samochodu, tylko np. o zamaskowanie za przeproszeniem dupiastego wnętrza Forda Crown Victorii. Zamiast tego mam stylową czarną skórę, a światła zostawiłem oryginalne.

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Żeby wykluczyć uszkodzone pliki lub błędy w nich zawarte, powiem Ci że przed chwilą dodałem sobie Feroci z GTA IV i działa bez zarzutu.

Silent już podał w jakimś temacie ten link:
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=399977
Przyda Ci się.

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Odinstaluj Limit Adjuster, wklej oryginalny vehicle.ide

Jaki masz system zainstalowany, że nie masz tego idiotycznego raportu co w XP?

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
@up - tak jest też w San Andreas, podejrzewam że Rockstar nigdy sobie z tym nie radził :)
Możesz poprzez edycję tekstur zmniejszyć ich rozdzielczość, ja robię tak, gdy dodaję samochód do SA. Pomaga.

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Kod:
0407: store_coords_to 1@ 2@ 3@ from_car 0@ with_offset -10.0 -10.0 -5.0
0407: store_coords_to 4@ 5@ 6@ from_car 0@ with_offset 10.0 10.0 5.0
0327: 7@ = get_random_car_with_model -1 in_rectangle_cornerA 1@ 2@ cornerB 4@ 5@
if
056E:   car 7@ defined
jf @czolga1
if
09CB: vehicle 7@ colliding_with_vehicle 0@
then
0227: 8@ = car 7@ health              // zamiast wybuchu
8@ -= 200 // zamiast wybuchu
0224: set_car 8@ health_to 200 // zamiast wybuchu
end
jump @czolga1

Nie wysadzaj odrazu pojazdu, bo może Ci uszkodzić Twój własny.

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Cóż za życzliwość! Jak mi padł main.scm z SA to miałem więcej współczucia. Tobie też sabaru współczuję takich kolegów z Vice City.

Szczerze mówiąc, łatwiej jest trafić na backup przy SA, czy nawet III. VC to niewypał. Sugeruję się m.in. "rozmaitością" plików w downloadzie na każdej stronie.

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Created & Powered by MakG