Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Dzięki. Już nawet nie szukam, ale oprócz horizontal pewnie znajdę też vertical, nie?

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Wartość radius daj między 50.0 a 100.0. I przy okazji, który opcode służy za ustawianie tych dysz i jaki kąt jest tym poziomym?

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Z tego wszystkiego co tutaj jest obsługuje mi tylko .BIG, a mam jeszcze 2 rozszerzenia.
P.S: Spoko, że WAD to plik przechowujący tekstury do Counter-Strike 1.6 :-D

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Kod:
070E: hydra 1@(20@,2i) attack_player_car $PLAYER_CHAR radius 10.0 

Nie znam się na tablicach, ale chyba prościej by było gdybyś zrobił tak:
Kod:
070E: hydra 1@ attack_player_car $PLAYER_CHAR radius 10.0
070E: hydra 2@ attack_player_car $PLAYER_CHAR radius 10.0
070E: hydra 3@ attack_player_car $PLAYER_CHAR radius 10.0
070E: hydra 20@ attack_player_car $PLAYER_CHAR radius 10.0 

Jeśli dobrze Cię zrozumiałem.

Tutaj chyba chodzi o to, że rozkazujesz wykonać coś pojazdowi, który nie istnieje.

MakG - byłem pierwszy :D
A więc jeśli obaj napisaliśmy to samo to unieważnij moje "chyba"

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Mam tam 4 możliwości:
1.Suwak całkiem po prawej stronie: nic nie słychać, brak opóźnienia.
2.Suwak lekko po prawej stronie: nic nie słychać, brak opóźnienia.
3.Suwak lekko po lewej stronie: wszystko słychać, brak opóźnienia.
4.Suwak całkiem po lewej stronie: wszystko słychać, 2-sekundowe opóźnienie.

Szczegółowy opis:
1.Był moim standardowym. Wysoka jakość dźwięku, podczas deszczu mogłem tylko usłyszeć radio, czasami dialogi.
2.Tutaj jest tak samo jak w pierwszym.
3.Wszystko słychać, ale dźwięk jest odrobinę zmieniony. Myślę, że można się przyzwyczaić.
4.Dźwięk nie jest aż tak bardzo zmieniony, ale jest ogromne opóźnienie w odtwarzaniu dźwięków.

Testowane na:
Win XP SP2
Intel(R) Pentium(R) D CPU 3.00 GHz 2.78 GHz, 1.00 GB RAM
Wyprodukowano przez Vobis
Głośniki Media Tech 2x + subwoofer

Podsumowanie:
Na moim komputerze najlepiej działa opcja 3. U was efekty i najlepsza konfiguracja mogą się różnić.

Skutki uboczne przy opcji 3:
Zmniejszenie FPS-ów (klatek na sekundę). Nie mogę tego naprawić obniżając rozdzielczość, ani wyłączając antyaliasing.

Myślę, że przede wszystkim opcja "pomógł" należy się Sabaru.

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Ja mam prawie tak jak Zontus, czyli nieznaczną poprawę. U mnie różnica polega na tym, że gdy deszcz pada, to nareszcie mogę usłyszeć dźwięk piorunów. I trochę wolniej zanikają mi pozostałe dźwięki.

Dla testowania utworzyłem skrypt CLEO w który wygląda tak:
Kod:
{$CLEO .cs}
0000: NOP
thread 'test'
:p1
wait 0
set_weather 16
jump @p1

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
No, racja. Nie wiem co dodać.. bo późno jest.. :-P To może zamknij temat. I dzięki za pomoc :)

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Teraz odkrywamy karty :-P W dziale Aktualności jest artykuł o projekcie Silenta '95 True Story czy jakoś tak. Na jednym ze screenshotów można zobaczyć latarkę. Początkowo chciałem uzyskać taki efekt, ale miałem mnóstwo błędów i przerobiłem to na światła drogowe do samochodów, czyli tak zwane "długie". Ta nowsza wersja chyba na pewno nie może być już plagiatem, nie?

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
O, ciekawe, bo ja tak również mam, ale tylko jeśli zacznie padać deszcz. I również później mogę słyszeć najwyżej stacje radiowe. Czasem podczas strzelaniny mogę usłyszeć jakieś buczenia, ale to wszystko. Moim zdaniem może to być problem z kartą dźwiękową, bo raz byłem u kolegi i on nie miał tego błędu.

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
1.Czy złamię prawo jeśli upublicznię własny skrypt, a ktoś już umieści go na stronie taki sam? Jak zrobię ten skrypt jako drugi oczywiście.

2.I czy złamię prawo jeśli widziałem na YouTube.com filmik reklamujący pewnie skrypt, ale bez downloadu i zrobię taki sam, ale go upublicznię?

Na pewno mogę stosować swój skrypt "tylko do użytku własnego".

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Sytuacja ma miejsce w Polsce, miasto liczące ok. 250 tys. mieszkańców, tylko jeden odcinek drogi jest klasy "zachodniej". Miastem rządzi SLD :-/

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Na wszelki wypadek wolę jednak porównać zmyślone z rzeczywistymi :-D Dzięki za głos

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Mógłby ktoś mnie uratować przed pałą z WOS-u? Jeśli tak, wybierzcie po prostu odpowiedni numer..

Co Twoim zdaniem powinien w pierwszej kolejności zrobić urząd miesjki/zarząd/wojewoda/sołtys?

1.Naprawić drogi
2.Postarać się o dotacje z UE
3.Zrobić więcej chodników i dróg
4.Usunąć graffiti z klatek schodowych i murów

Termin na skończenie mam do wtorku :-D

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Jeśli chcesz dać dowolny przedział zrób tak:
Kod:
00AA: store_car 0@ position_to 1@ 2@ 3@
3@ -= 50.0
00AA: store_car 0@ position_to 1@ 2@ 4@
4@ += 50.0
0743: heli 0@ fly_to -2244.48 129.14 34.56 altitude 3@ 4@

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
1 -> co za problem odrobinę przerobić? Wystarczy tylko trochę skrócić ten skrypt i dodać w odpowiednich miejscach fade 0 1000 i fade 1 1000
Co do 3 są nawet takie opcody :-D
Kod:
08DD: lose_stuff_after_wasted 0
08DE: lose_stuff_after_busted 0

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Created & Powered by MakG