Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Te "przyssawki" można kupić w jakimś specjalistycznym sklepie? Czy tylko da się zamówić przez internet? Rozumiem, że do tego programu trzeba jeszcze mieć to co ty miałeś na tym filmie.

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Przydałoby się jakoś ulepszyć system pokazywania nieczytanych postów. Raz u mnie pisało 64, kliknąłem na dwa tematy (do otworzenia zostało chyba co najmniej 5) i serwer stwierdził, że już wszystkie posty przeczytałem. Też tak macie?
2x@down to spoko

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
30 klatek to mało. Ale ja mam jeszcze mniej na najwyższych ustawieniach w San Andreas :P

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Ja bym się nie śmiał. Założę się, że przy jego RAM-ie to jemu szybciej chodzi GTA ode mnie. Od Ciebie chyba też, jeśli ciągle masz tylko 1 GB (jak ja).

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Windows XP obsłuży Ci tylko 3 z 4 GB RAM-u :D
Jeśli napisałeś coś z "chyba" to nie wiadomo jeszcze czy królujesz

pośrÓd sprzętu

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
A bez tutoriali
Kod:
560, sultan, sultan, car,  SULTAN,  SULTAN,  null, richfamily,  7,  0, 0, -1, 0.7, 0.7, 1

Pole nr 5/trzeci sultan deklaruje swoją nazwą gdzie dane mają być przypisane w handling.cfg
Jeśli zmienisz tego 'trzeciego' sultana na DELUXO, w pliku Handling musisz mieć coś takiego:
Kod:
DELUXO       1400.0    3400.0   2.4    0.0 0.1 -0.1  75  0.80 0.8  0.5   5 200.0 28.0 5.0  4 P  10.0  0.65  0 30.0   1.2  0.15  0.0   0.28 -0.20 0.5  0.3 0.25 0.60 35000  2800 4000002 1  1 0

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Za Cytrusa się nie obrażę, wiem że już się wszyscy przyzwyczaili :-)

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Kod:
06B0: AS_actor $ACTOR_SWEET sit_down -1 ms

Tutaj -1 oznacza, że aktor będzie siedział do upstrzonej śmierci. Czyli w nieskończoność.

Btw:
Kod:
0710: plane 1@ follow_actor $PLAYER_ACTOR follow_car $SWEET_CAR radius 70.0

W tym przypadku wcale nie musi dojść do crashu.
Samolot wykona komendę jeśli gracz będzie siedział w aucie Sweeta.

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Zacznę od wzorów..
Wzór zmiennej lokalnej INTEGER + @ czyli dowolna liczba naturalna i "@"
Wzór zmiennej globalnej $ + STRING czyli "$" i dowolny wyraz (również może być liczba)

Pewnie już słyszałeś tak jak ja, że lepiej używać do CLEO zmiennych lokalnych. Przy globalnych robi się bałagan, bo prawie na 100% takie same znajdują się w main.scm
Resztę wytłumaczą Ci bardziej doświadczeni

-1 jest wartością "losową" lub "wszystkim". W tym wypadku samolot będzie latać za KAŻDYM autem w którym siedzi gracz.

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Wielkie dzięki! Właśnie zmieniam nick.. na LOTnick

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Nie wiem czy to by się przyjęło, ale obniżenie ceny np. na zmianę nicku ja bym chętnie wprowadził :)

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Cytat:
TAMPA razem z kierowcą i pasażerem nie jedzie tam gdzie powinien, tylko znajduje się w pobliskim rowie


Możliwe, że złe współrzędne. Nie mam możliwości teraz tego sprawdzić. Wykasuj DriveTo i sprawdź gdzie stoi.

Marker.CreateAboveCar(OBJECT)

Kod:
01B2: give_actor 3@ weapon #M4 ammo 9999 // Load the weapon model before using this


Zmień #M4 na 31.
Tutaj nie wpisujesz ID modelu tylko ID broni.

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Kod:
01B2: give_actor 3@ weapon 356 ammo 9999 // Load the weapon model before using this 

Nie ma broni 356 :D To jest ID aktora. W pomocy (F12) powinieneś znaleść ID. Broń palna 22-34.

---
@up - komuś się przydało :)
---
Oto zmienne globalne, które zupełnie wystarczą Ci w CLEO. Resztę pisz w lokalnych..
$PLAYER_ACTOR
$PLAYER_CHAR
$ONMISSION
$CLEO (to tylko na początku)

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Chodzi Ci o to, żeby zamiast 038B rozpisywać się na dłużej Model.Available()? Skoro jest to zbędne w SA, to po co istnieje?

Kod:
Car.Angle($PLAYER_CHAR) = 24.1

Nie czepiaj się go, jest dokładny :-D
--
Dobra nie jest :-P

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Właśnie od tego jest forum :-) Po za tym to nie jest zawracanie głowy, ludzie odpisują innym tylko wtedy, kiedy coś wiedzą/chcą.

@down - czyli niepotrzebnie dałeś mi tutaj pomógł, a powinieneś to zrobić w paru innych postach moich i MakG.

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Created & Powered by MakG