Kod:
Player.Defined($PLAYER_ACTOR)
Zamień $PLAYER_ACTOR na $PLAYER_CHAR. Dziwne, że Twój skrypt przez to przeszedł.
Kod:
$1 = Car.Create(#ELEGY, 2378.961, -1729.756, 13.3828)
$PLAYER_CHAR = Car.Create(#NRG500, 2400.817, -1729.675, 13.3828)
3@ = Actor.Create(Mission2, #HMYST, 2416.829, -1666.706, 13.5355)
4@ = Actor.Create(Mission2, #BMORI, 2416.829, -1666.706, 13.5355)
5@ = Actor.Create(Mission2, #BMORI, 2416.829, -1666.706, 13.5355)
072A: put_actor $PLAYER_ACTOR into_car 1@ driverseat
Twój ELEGY jest przypisany do zmiennej $1
Umieszczasz aktora w pojeździe o zmiennej 1@
Pojazd 1@ nie istnieje.
Zamień:
Kod:
$1 = Car.Create(#ELEGY, 2378.961, -1729.756, 13.3828)
na
Kod:
1@ = Car.Create(#ELEGY, 2378.961, -1729.756, 13.3828)
Kod:
01B2: give_actor 3@ weapon 28 ammo 9999 // Load the weapon model before using this
Nie załadowałeś modelu broni 28.
Dopisz:
Kod:
Model.Load(#MICRO_UZI)
Nie załadowałeś modeli.
Znajdź w wyszukiwarce opcodów:
load_requested_models
i wklej ten opcode pod ostatnim "Model.Load(...)"
Kod:
00AE: set_car 1@ traffic_behaviour_to 3
Tutaj wartość 3 oznacza, że pojazd jedzie na czerwonym i "nie widzi" ruchu ulicznego. Radzę Ci zmienić to na 2. Ale to nie powoduje crashu.
P.S: Osobiście uważam, że SB jest zbyt uproszczony. Wydaje się, że można łatwo wszystko napisać. Przez te uproszczenia często pojawia się jakiś crash. Nie mam zamiaru tu reklamować ciekawszych gier i edytorów, ktoś jest zainteresowany, niech pisze na PW.