Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
8/10 - ten co śpiewa nie jest zbyt energiczny w porównaniu do tego co gra

@down myślałem MakG że to jakiś metal (z całym szacunkiem) a to taka klasyka :D
tak btw. trochę końcówka jest zryta w tym klipie, ale za studyjne nagranie 10/10

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Jak dla mnie to przy 2.0 nie ma żadnej różnicy :P
I nie radzę przekraczać 1000.0, bo i tak już przy tym robi się korek w miastach xD

Pisząc "przesuwanie obiektu" miałem na myśli tylko put_object. Ten opcode od MakG może być sprawny.

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
1.Możesz przyczepić obiekt do niewidzialnego (materialnego) auta o modelu #RCCAM i nadać mu prędkość, np. Car.SetSpeedInstantly(0@, 10.0)
Przesuwanie samego obiektu będzie 'dematerializować' auta i przechodniów.

2. Umieść w pętli:
Kod:
01EB: set_traffic_density_multiplier_to 1000.0 

To działa, kiedyś sprawdzałem :D

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Mam taki pomysł na temat, żeby tutaj zgłaszać swoje problemy związane z innymi grami niż GTA, bo zauważyłem, że nie wszędzie modding jest tak powszechny :) A możliwości są wszędzie.

Więc od razu mam taką prośbę: poda ktoś link do dobrego tutorialu do skryptów do CS 1.6?

PS Może zmienimy nazwę z gta-mods na games-mods i podzielimy stronę na gry? Byłoby na pewno więcej "klientów" :)

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Ha! A ja wiem już co to za konkurs! Ale nie powiem, chyba że na pm ;)
Btw. strasznie wolno otwierają się niektóre strony, szczególnie forum. Nie mam tak na innych stronach.

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Wystarczyło przypomnieć sobie misję z The Truth, gdzie buja się kamera, bo CJ nawdychał się spalonej Marysi :)

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Następnie poszła na lokalny..

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
niewidomej*
..małolaty trzymającej wibrator napędzany..

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
polityk

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Gdzie zazwyczaj mogą być klucze do gier? Chyba na odwrocie instrukcji w pudełku. Była tam instrukcja przy pierwszym otwarciu? Jeśli tak, to po prostu przy następnym mogła pójść się odświeżyć. Na przykład pod stół.

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Co to ma wspólnego z "Dziadami"?

Benzyna

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
podnieciły się na widok

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Prawie na 100% zrobiłeś błąd przy wklejaniu własności w vehicle.dat lub handling.cfg. Sprawdź ilość pól w linijce nowego auta z ilością pól jakiegokolwiek oryginalnego.

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Przy rejestracji powinien być pokazany regulamin. Każdy pkt. znajduje się na osobnej stronie i każdy trzeba zaakceptować po 3 sek.

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Created & Powered by MakG