Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 2 3 4 5 6 7 8 Następny
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
Jak odległość od celu jest za duża to spróbuj dać aktualne kordy auta do zmiennych,a potem spróbuj dodać jakąś wartość do tych kordów.Może pomoże.

___________________
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
A może mu chodzi o tuning..np. taki jak tu...
http://www.gta-mods.pl/articles/view/id/4

___________________
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
:HOMIES_12
07AF: $PLAYER_GROUP = player $PLAYER_CHAR group
0631: put_actor $HOMIE1 in_group $PLAYER_GROUP
0631: put_actor $HOMIE2 in_group $PLAYER_GROUP
0631: put_actor $HOMIE3 in_group $PLAYER_GROUP

to też powinno pomóc.Różni się jedną linijką.Pochodzi z moda:Call Homies,z naszych artykułów o cleo.
...jeśli $PLAYER_ACTOR to ten sterowany przez ciebie,to chyba nie trzeba go umieszczać w żadnej grupie,bo jest zdefiniowany na początku w 1 linijce po :homies 12.
Mam nadzieje że pomogłem.

___________________
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
Ale co ma być w cleo,jakieś checkpoint'y?

___________________
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
Daj screena i jaka to gra ma być:gta IV?

___________________
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
Wiem że nie powinienem przerabiać modó czyjegoś autorstwa,ale to jest jakieś wyjście z sytuacjii...
A napisałem przecież żę zrobić samemu jest bardzo trudno(bo próbowałem).Co do zgody to zdobyć też trudno,ze względów na to,że wzystkie te mody są z gtainside.com

___________________
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
IPL Helper powinien też pomóc przy stworzeniu garażu po wklepaniu odpowiednich danych,miałem go chyba na 2-gim kompie,ale się tym zbytnio nie bawiłem,bo nie tworze nowego 'otoczenia' w med'zie.

___________________
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
Przecież lua jest robione pod bodajże IVma SA ma własne skrypty rozszerzające(scm i cleo) i jakieś programy do robienia misji(np. DYOM jak się nie mylę)

___________________
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
A.Co do policjantów:
1.Można szukać w plikach typu ped...
2.Podmienić model i nazwę w american.gxt za pomocą gxteditor bodajże
3.Próbować modyfikować main.scm
B.Co do aut:
1.Bodajże plik cargp(gdzieś w tych plikach jest przypisanie auto/motor itp. do danej grupy(np. gangu Families))

___________________
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
Ja mam tutka o tworzeniu aut,ale słabo mi idzie modelowanie aut(dlatego jeszcze żadnego nie dokończyłem)

___________________
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
Podmieniając na 2-drzwiowe uzyskasz taki efekt.Oni będą chcieli wejść,a gdy wejdą 2 osoby,to oni będą sobie chodić obok samochodu(nie będą już próbowali wejść),a gdy odjedziesz będą za tobą biec :).
Myślę że to kwestia plików typu te handling itp.,oraz modelu .dff,każde auto 4-drzwiowe ma wpisane wszystkie drzwi oddzielnie np. bl-drzwi lewe tylne(jak dobrze pamiętam),także br,fl i fr.Mają także miejsca pasażera wpisane(zobaczcie sobie model auta 4-drzwiwego i autobusu).:)

___________________
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
On chyba nie łapie o co chodzi w cleo...

___________________
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
Proste zmień nazwe na xlive.dll i wrzuć zamiast starego pliku :)

___________________
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
Nie zapomnij też o alpha(przezroczystości) w plikach które tego potrzebują...

___________________
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
Może one ruszają po włożeniu płyty...

___________________
Poprzedni 1 2 3 4 5 6 7 8 Następny
Created & Powered by MakG