Postów:
119
Dołączył:
2009-07-12
Temat:
Nie chce jechać
|
Napisano dnia:
2010-12-22 09:29:50
Jak odległość od celu jest za duża to spróbuj dać aktualne kordy auta do zmiennych,a potem spróbuj dodać jakąś wartość do tych kordów.Może pomoże.
___________________
Postów:
119
Dołączył:
2009-07-12
Temat:
Tutorial Modyfikowanie samochodów.
|
Napisano dnia:
2010-11-24 12:01:02
A może mu chodzi o tuning..np. taki jak tu...
http://www.gta-mods.pl/articles/view/id/4
___________________
Postów:
119
Dołączył:
2009-07-12
Temat:
Problem z zachowaniem Aktorów wobec Gracza
|
Napisano dnia:
2009-11-29 11:42:14
:HOMIES_12
07AF: $PLAYER_GROUP = player $PLAYER_CHAR group
0631: put_actor $HOMIE1 in_group $PLAYER_GROUP
0631: put_actor $HOMIE2 in_group $PLAYER_GROUP
0631: put_actor $HOMIE3 in_group $PLAYER_GROUP
to też powinno pomóc.Różni się jedną linijką.Pochodzi z moda:Call Homies,z naszych artykułów o cleo.
...jeśli $PLAYER_ACTOR to ten sterowany przez ciebie,to chyba nie trzeba go umieszczać w żadnej grupie,bo jest zdefiniowany na początku w 1 linijce po :homies 12.
Mam nadzieje że pomogłem.
___________________
Postów:
119
Dołączył:
2009-07-12
Temat:
Drift mod pack
|
Napisano dnia:
2009-11-29 11:28:18
Ale co ma być w cleo,jakieś checkpoint'y?
___________________
Postów:
119
Dołączył:
2009-07-12
Temat:
Wielki problem !!!
|
Napisano dnia:
2009-11-09 22:53:54
Daj screena i jaka to gra ma być:gta IV?
___________________
Postów:
119
Dołączył:
2009-07-12
Temat:
Jak zrobić garaż
|
Napisano dnia:
2009-10-10 13:10:05
IPL Helper powinien też pomóc przy stworzeniu garażu po wklepaniu odpowiednich danych,miałem go chyba na 2-gim kompie,ale się tym zbytnio nie bawiłem,bo nie tworze nowego 'otoczenia' w med'zie.
___________________
Postów:
119
Dołączył:
2009-07-12
Temat:
Lua w GTA Sa.
|
Napisano dnia:
2009-10-02 14:24:21
Przecież lua jest robione pod bodajże IVma SA ma własne skrypty rozszerzające(scm i cleo) i jakieś programy do robienia misji(np. DYOM jak się nie mylę)
___________________
Postów:
119
Dołączył:
2009-07-12
Temat:
Policja
|
Napisano dnia:
2009-10-02 14:21:10
A.Co do policjantów:
1.Można szukać w plikach typu ped...
2.Podmienić model i nazwę w american.gxt za pomocą gxteditor bodajże
3.Próbować modyfikować main.scm
B.Co do aut:
1.Bodajże plik cargp(gdzieś w tych plikach jest przypisanie auto/motor itp. do danej grupy(np. gangu Families))
___________________
Postów:
119
Dołączył:
2009-07-12
Ja mam tutka o tworzeniu aut,ale słabo mi idzie modelowanie aut(dlatego jeszcze żadnego nie dokończyłem)
___________________
Postów:
119
Dołączył:
2009-07-12
Temat:
shamal
|
Napisano dnia:
2009-09-09 17:09:34
Podmieniając na 2-drzwiowe uzyskasz taki efekt.Oni będą chcieli wejść,a gdy wejdą 2 osoby,to oni będą sobie chodić obok samochodu(nie będą już próbowali wejść),a gdy odjedziesz będą za tobą biec :).
Myślę że to kwestia plików typu te handling itp.,oraz modelu .dff,każde auto 4-drzwiowe ma wpisane wszystkie drzwi oddzielnie np. bl-drzwi lewe tylne(jak dobrze pamiętam),także br,fl i fr.Mają także miejsca pasażera wpisane(zobaczcie sobie model auta 4-drzwiwego i autobusu).:)
___________________
Postów:
119
Dołączył:
2009-07-12
On chyba nie łapie o co chodzi w cleo...
___________________
Postów:
119
Dołączył:
2009-07-12
Temat:
problem ze savem do gta iv
|
Napisano dnia:
2009-09-09 16:51:35
Proste zmień nazwe na xlive.dll i wrzuć zamiast starego pliku :)
___________________
Postów:
119
Dołączył:
2009-07-12
Temat:
Konwertowanie z vc do sa,
|
Napisano dnia:
2009-09-04 19:21:08
Nie zapomnij też o alpha(przezroczystości) w plikach które tego potrzebują...
___________________
Postów:
119
Dołączył:
2009-07-12
Temat:
plik do save
|
Napisano dnia:
2009-09-02 15:07:11
Może one ruszają po włożeniu płyty...
___________________