Czy wiesz, że... rejestracja trwa tylko 20 sekund?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
sorki,nie zobaczyłem,że masz VC,myślałem że chodziło o Sa.Zobacze,może coś znajdę.
O ile do sa jest taki program,to do vc ni w ząb nie idzie znaleźć.

___________________
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
pobrać program do edycji środowiska gry:
GTASA Center-chyba tu jest możliwość zmiany tej wartości
http://gta.net.pl/005008,downloadcat.html

___________________
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
A daj swojego skrypt,to kto zechce może coś z tym wykombinuje(z tym na ciuchy).Jak będę miał czas to i ja pomyśle co może być źle.I jak masz to daj opcoda,na zmianę ubrania gracza,to zaczniemy myśleć o tym wogóle.

___________________
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
Właśnie sprawdzam różne skrypty,zobacze,co da się zrobić
_____________________________________________________________________________
Można to uruchomić np. tak Drazes15(niestety jakoś długo się uruchamia[może to wina długiego pliku mp3]):
{$CLEO .cs}
0000:NOP

:petla1
wait 10
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @petla1
:petla2
wait 10
if
00ED: actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 2432.2192 -1642.4783 13.4871 radius 20.0 20.0 20.0 on_foot
jf @petla1
:petla3
wait 10
if
0AAC: $hMP3 = load_mp3 "CLEOplaylist1.mp3"
jf @petla1
0AAD: set_mp3 $hMP3 perform_action 1
:END
end_thread

_______________________________________________________________________
A sposobu na twój problem Terminator3 jeszcze nie znalazłem...może ktoś zrobi to przede mną.

___________________
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
1 może by się dało wykorzystać,gdyby znać numer dźwięku radia Radio X(numer w archiwum)

___________________
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
018C: play_sound 1052 at X Y Z
Odtważanie muzyki w danym miejscu
1052 -ID utworu
X Y Z - współrzędne odtwarzania utworu
-to chyba to
i bodajże to:
041E: set_radio_station 3-tylko musisz ustawić numer stacji na odpowiedni i jakoś to połączyć
ewentualnie użyj opcodu na odtwarzanie mp3 bodajże(jest w moim temacie,lecz nie wiem jak go używać).Mam nadzieje,że pomogłem.

___________________
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
Oryginalny opis modów na stronie:
http://cleo.sannybuilder.com/?id=2

0ABF: set_vehicle 0@ engine_state_to 0
engine_state_to 0 -silnik jest wyłączony
0ABF: opcod odpowiedzialny za włączanie lub wyłączanie silnik pojazdu.
Parametry:
1 - handle pojazdu
2 - nowy stan silnika:
0 - wyłącz
1 - włącz



0ABE: vehicle 0@ engine_on
engine_on-silnik jest włączony
0ABE: sprawdza czy silnik pojazdu 0@ jest włączony.Jeśli tak,warunek jest prawdziwy.


0ABD: vehicle 0@ siren_on
siren_on-sygnał jest włączony
0ABD: sprawdza czy sygnał w pojeździe 0@ jest włączony.Jeśli tak,warunek jest prawdziwy.


0AB9: get_mp3 $hMP3 state_to 7@
state_to-nadanie danego stanu
Ten opcod zachowuje zmienną stanu pliku mp3.
Parametry:
1 ? handle of a loaded mp3-file (opcod 0AAC)
2 ? zmienne stanu pliku mp3:
1 ? plik jest odtwarzany
2 ? plik jest zapauzowany
-1 ? plik jest zatrzymany


0AB7: get_vehicle $CAR number_of_gears_to 10@
number_of_gears-liczba biegów(chyba)
Opcod 0AB7 zapisuje totalną zmienną biegów dla danego pojazdu(chyba chodzi o liczbę biegów).Ta liczba equals(?) do parametru TransmissionData.Liczba biegów z pliku handling.cfg.

Parametry:
1 ? a vehicle handle
2 ? zmienna do zapisania liczby biegów(chyba)


0AB8: get_vehicle $CAR current_gear_to 11@
Ten opcod zapisuje do zmiennej numer aktualnego biegu dla danego pojazdu.

0AB6: store_target_marker_coords_to 0@ 1@ 2@ // IF(jeśli) i SET(ustaw)

Ten opcod zapisuje do zmiennej pozycje miejsca zaznaczonego czerwonym punktem na mapie(prawy-klik na mapie).Jeśli zaznaczony punkt nie istnieje, zmienna nie wybiera tej pozycji(chyba).
Parametry:
1,2,3 ? zmienne zapisujące pozycje(kordy) XYZ



0AB5: store_actor $PLAYER_ACTOR closest_vehicle_to 0@ closest_ped_to 1@
Ten opcod zapisuje zmienną (?)handles of(?) pojazdu i osoby będącej w pobliżu aktora.Jeśli w tym miejscu nie ma żadnego pojazdu lub człowieka,to zmienna zwraca wartość -1(brak).
Parametry:
1 ? actor handle
2 ? zmienna zapisująca pobliski pojazd(0@)
3 ? zmienna zapisująca pobliską osobę(1@)


0A9A: $hFILE = openfile "settings.ini" mode 0x72 // IF(jeśli) and SET(ustaw)
0A9A otwórz plik do odczytania i zapisania.Ten opcod możebyćużyty z warunkiem: jeśli ten plik nie jest otwarty, to powrót jest niemożliwy(chyba), (?)otherwise(?) możliwe.
Parametry:
1 ? zmienna do zapisania pliku handle
2 ? nazwa pliku. Jeśli wersjajest podobna, plik jest otwarty w zgodności z aktualną bibloteką (opcod 0A99).
3 ? tryb otwierania pliku:
0x6272 ? otwórz plik binarny do odczytu
0x72 ? otwórz plik tekstowy do odczytu(coś się nie zgadza)
0x6277 ? otwórz plik binarny do zapisu
0x77 ? otwórz plik tekstowy do odczytu(coś się nie zgadza)


0A9B: closefile $hFILE
0A9B: zamyka plik i wolną pamięć(chyba chodzi o zarezerwowaną dla tego pliku).

0A9C: 0@ = file $hFILE size
0A9C: zapisuje wielkość plików w bajtach(tak myślę).[/u]

0A9D: readfile $hFILE size 2 to $150
0A9DL czyta ile bajtów jest przypisanych do otwartego pliku i zapisuje to do regionu pamięci startującego z adresu mu przypisanego zmiennej.

Parametry:
1 ? nazwa pliku
2 ? liczba bajtów do odczytania z pliku
3 ? zmienna do zapisania wyniku.Jeśli liczba dostarczonych bajtów jest większa niż 4, reszta będzie zapisywana do następnej zmiennej($151 w tym przypadku),i w ten sposób aktywna.


0A9E: writefile $hFILE size 128 from 0@
0A9E: kopiuje informacje startujące z adresu,przypisanego zmiennej (ostatni parametr) is, w pliku.

Parametry:
1 ? nazwa pliku(do którego zapisujemy)
2 ? liczba bajtów do skopiowania
3 ? zmienna indicated pozycja statu zapisywania informacji.Jeśli wielkość informacji jest większa niż 4 bajty,następna wartość zmiennej/ych jest odczytywana i zapisywana do pliku.
W tym przypadku,plik będzie zachowywać zrzut we wszystkich lokalnych zmiennych w wątku(thread) (32 zmienne w 4 bytes długości dla każdego = 128 bajtów do skopiowania).


0AA0: gosub_if_false @CREATE_NEW_ACTOR
0AA0: wykonuje komende=gosub jeśli warunek jest fałszywy the condition. Poza tym nie ma różnicy, tego opcoda z opcodem 004D: jump_if_false i może być użyty zamiast niego.

Parametry: label jeśli wątek(thread) jest przeniesiony


0AA1: return_if_false
0AA1: wykonaj powrót jeśli warunek jest fałszywy. Ten opcod jest podobny do: 004D i może być użyty zamiast niego.

0AA2: $hLIB = load_library "CLEOversion.dll" // IF(jeśli) i SET(ustaw)
0AA2: ładuje bibliotekę DLL i zapisuje the handle tego do zmiennej($hLIB).Ten opcod może być użyty w warunku:" if the library does not loaded, it returns False, otherwise it?s True ".

Parametry:
1 ? zmienna do zapisania the handle biblioteki (dowolna zmienna lub element tablicy(array item))
2 ? nazwa biblioteki.Jeśli wersja jest podobna (bez specyficznej (?)nazwy dysku(?)), plik DLL szuka podobnej z aktualnej aktywnej biblioteki (opcod 0A99).
Jeśli rozszerzenie pliku nie jest zaznaczone(nie napisane np. .dll),użyte jest standardowe rozszerzenie(.DLL).


0AA3: free_library $hLIB
0AA3: opróżnianie biblioteki i zarezerwowanej pamięci(chyba).

0AA9: is_game_version_original
Ten opcod jest używany,żeby sprawdzić warunek= Jeśli pracujesz z oryginalnym Gta San Andreas wersją 1.0 warunek jest prawdziwy,jeśli nie fałszywy.
Ten opcod jest używany do pisania skryptu multiwersyjnego(czy jakoś tak-chodzi o to,że dzięki temu nasz skrypt powinien działać na różnych wersjach gry,choć tego pewien nie jestem).


0AAC: $hMP3 = load_mp3 "CLEOplaylist1.mp3"
0AAC: ładuje plik mp3 i zapisuje a handle go do zmiennej.

Parametry:
1 ? zmienna zapisująca(określająca) plik mp3(w skrypcie oczywiście)
2 ? nazwa pliku mp3.Jeśli wersja jest podobna(bez specyficznej (?)nazwy dysku(?)), to szuka podobneje z aktualnej aktywnej biblioteki (opcode 0A99).


Player.ClearWantedLevel($PLAYER_CHAR)
Chyba oczyszczanie WantedLevela1

Actor.WeaponAccuracy(89@) = 40
Ustawienie dokładności strzału postaci(89@)

Actor.Health(53@) = 30
Ustawienie życia dla postaci(53@)

0350: set_actor 53@ maintain_position_when_attacked 1
Kazanie aktorowi utrzymywać pozycję,kiedy atakuje

0229: set_car 40@ primary_color_to 22 secondary_color_to 22
Ustawienie kolorów auta


Car.DoorStatus(40@) = 3
Ustawienie statusu drzwi auta(nie wiem co zwraca 3 i inne liczby)

0446: set_actor 89@ immune_to_headshots 0
Ustawienie u postaci odporności na strzał w głowe

0395: clear_area 1 at 2411.31 -1928.837 12.3906 radius 10.0
oczyszczanie obszaru w promieniu(10.0) od punktów XYZ

053F: set_car 40@ tires_vulnerability 0
Ustawienie kół w aucie(czy mają się niszczyć czy nie)

0245: set_actor $ACTOR_SWEET walk_style_to "GANG2"
Ustawienie stylu chodzenia postaci

07A1: set_walk_speed 4
Ustawianie szybkości poruszania się postaci(przydatne w tworzeniu z CJ supermena :))

Player.MakeSafe($PLAYER_CHAR)
Zrób save(nie wiem jak to można obsłużyć)

0674: set_car_model #GREENWOO numberplate "GROVE4L_"
Gdy chcemy zmienić rejestracje w aucie

02E4: load_cutscene_data 'SWEET2B'
Ładowanie cutscenki

02E7: start_cutscene
fade 1 1000

odtwarzanie cutscenki

041E: set_radio_station 5
Ustawianie słuchanej stacji(5)[zastosowane w gta sa w misjach]

01F7: set_player $PLAYER_CHAR ignored_by_cops 1
Ustawianie czy aktor ma być ignorowany,czy nie przez policję

Actor.PutAt($PLAYER_ACTOR, 344.412, 305.033, 998.1484)
Umieszczanie aktora w danym miejscu(chyba)

07FB: set_interior 'GENOTB' access 0
ustawianie dostępu do interioru o nazwie "GENOTB"(chyba)

020C: create_explosion_with_radius 0 at 820.5 9.7 1003.216
tworzenie eksplozji o danym promieniu w danym miejscu

0667: AS_actor $ACTOR_CATALINA aim_at 64@ 65@ 66@ 900000 ms
każe aktorowi celować w dane miejsce(64@,65@,66@)przez czas...ms

05E2: AS_actor $ACTOR_CATALINA kill_actor 46@(52@,6i)
każemy aktorowi zabić innego aktora

03CA: object 39@ exists
sprawdzamy czy obiekt istnieje

Camera.SetBehindPlayer
Ustawienie kamery za graczem

Camera.SetPosition(829.9543, 8.6043, 1004.892, 0.0, 0.0, 0.0)
Ustawienie pozycji kamery(tylko nie wiem czemu jest aż 6 zmiennych)

Camera.PointAt(829.2075, 7.9448, 1004.806, 2)
Ustawienie kamery w punkach(XYZ)jako kamery 2(chyba)

0967: actor $ACTOR_CATALINA move_mouth 10000 ms
bodajże odpowiada za ruch ust przez jakiś czas

0968: actor $ACTOR_CATALINA stop_mouth
nie jestem pewien ale chyba zatrzymanie gadania

Jak będę miał czas dodam więcej tłumaczeń i opcodów(takich jak np. ustawianie rejestracji auta).Najlepiej,żeby inni też dodawali opcody.Jeśli widzisz błąd powiedz,a postaram się poprawić.

___________________
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
Coś mi się zdaje,że blokady na drogach zostaną...

___________________
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
http://rs389.rapidshare.com/files/135373782/mod.rar-to jest mod na kończące się paliwo,może da się go przerobić,ja nie mogę tego sprawdzić,bo nie mam swojego kompa chwilowo pod ręką(brak dostępu do Sanny Buildera)
____________________________________________________________________________
Już mam,ale teraz nie wiem co,gdzie i jak :(

___________________
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
Może nie podmieniłeś niektórych plików?

___________________
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
A może by tak wziąć załadować plik txd na ekran (http://www.gta-mods.pl/articles/view/id/10-stąd) i zsynchronizować to z jakimś licznikiem odejmującym życie z tego paska(zastosowane np. w liczniku do gta sa[prawdopodobnie działa na podobnej zasadzie])

___________________
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
to $8000 to właśnie coś związanego z życiem smoke'a
Actor.Health($ACTOR_SMOKE) = 10000
08AF: set_actor $ACTOR_SMOKE max_health_to 2000
0446: set_actor $ACTOR_SMOKE immune_to_headshots 0
02A9: set_actor $ACTOR_SMOKE immune_to_nonplayer 1
131@ = Marker.CreateAboveActor($ACTOR_SMOKE)
-tu kolejny opcod z tym związany

___________________
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
1.
Mam trop,ale musisz znależć odpowiednie opcody w pliku:main.scm:
[LIST=1]
  • $8000-odpowiada za życie Smoke'a w ostatniej misji
  • [/LIST]
    2.Podaj tyuł misji(to zacznę szukać odpowiednich fragmentów)

    ___________________
    Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
    #
    Ale ja błedu nie widze(może podpowiesz)
    O światła ci chodzi,czy o co?

    ___________________
    Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
    #
    1.Nie mam(jestem leń)
    2.Nie chce mi się ściągać programów do robienia filmów
    3.Nie chce mi się ściągać hacka kamery
    4.Nie chce mi się zaczynać gry od nowa
    5.Nie chce mi się obrabiać filmu
    6.Nie chce mi się zakładać konta na youtube
    7.Ja jestem od modów cleo(mój temat jest na forum w dziale gta sa-jeszcze nie skończony,bo nie mam odpowiednich opcodów)
    Tyle argumentów starczy?

    ___________________
    Created & Powered by MakG