Postów:
119
Dołączył:
2009-07-12
Temat:
Korki
|
Napisano dnia:
2009-08-10 19:50:50
sorki,nie zobaczyłem,że masz VC,myślałem że chodziło o Sa.Zobacze,może coś znajdę.
O ile do sa jest taki program,to do vc ni w ząb nie idzie znaleźć.
___________________
Postów:
119
Dołączył:
2009-07-12
A daj swojego skrypt,to kto zechce może coś z tym wykombinuje(z tym na ciuchy).Jak będę miał czas to i ja pomyśle co może być źle.I jak masz to daj opcoda,na zmianę ubrania gracza,to zaczniemy myśleć o tym wogóle.
___________________
Postów:
119
Dołączył:
2009-07-12
Temat:
Dzwięk
|
Napisano dnia:
2009-08-10 12:12:43
Właśnie sprawdzam różne skrypty,zobacze,co da się zrobić
_____________________________________________________________________________
Można to uruchomić np. tak Drazes15(niestety jakoś długo się uruchamia[może to wina długiego pliku mp3]):
{$CLEO .cs}
0000:NOP
:petla1
wait 10
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @petla1
:petla2
wait 10
if
00ED: actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 2432.2192 -1642.4783 13.4871 radius 20.0 20.0 20.0 on_foot
jf @petla1
:petla3
wait 10
if
0AAC: $hMP3 = load_mp3 "CLEOplaylist 1.mp3"
jf @petla1
0AAD: set_mp3 $hMP3 perform_action 1
:END
end_thread
_______________________________________________________________________
A sposobu na twój problem Terminator3 jeszcze nie znalazłem...może ktoś zrobi to przede mną.
___________________
Postów:
119
Dołączył:
2009-07-12
Temat:
Dzwięk
|
Napisano dnia:
2009-08-10 11:34:41
1 może by się dało wykorzystać,gdyby znać numer dźwięku radia Radio X(numer w archiwum)
___________________
Postów:
119
Dołączył:
2009-07-12
Temat:
Dzwięk
|
Napisano dnia:
2009-08-10 10:35:59
018C: play_sound 1052 at X Y Z
Odtważanie muzyki w danym miejscu
1052 -ID utworu
X Y Z - współrzędne odtwarzania utworu
-to chyba to
i bodajże to:
041E: set_radio_station 3-tylko musisz ustawić numer stacji na odpowiedni i jakoś to połączyć
ewentualnie użyj opcodu na odtwarzanie mp3 bodajże(jest w moim temacie,lecz nie wiem jak go używać).Mam nadzieje,że pomogłem.
___________________
Postów:
119
Dołączył:
2009-07-12
Temat:
Pościg
|
Napisano dnia:
2009-08-09 20:28:26
Coś mi się zdaje,że blokady na drogach zostaną...
___________________
Postów:
119
Dołączył:
2009-07-12
Temat:
?[FILM]Pogromcy bugów[FILM]?
|
Napisano dnia:
2009-08-09 19:47:12
Może nie podmieniłeś niektórych plików?
___________________
Postów:
119
Dołączył:
2009-07-12
Temat:
Pasek Życia
|
Napisano dnia:
2009-08-09 19:27:35
to $8000 to właśnie coś związanego z życiem smoke'a
Actor.Health($ACTOR_SMOKE) = 10000
08AF: set_actor $ACTOR_SMOKE max_health_to 2000
0446: set_actor $ACTOR_SMOKE immune_to_headshots 0
02A9: set_actor $ACTOR_SMOKE immune_to_nonplayer 1
131@ = Marker.CreateAboveActor($ACTOR_SMOKE)-tu kolejny opcod z tym związany
___________________
Postów:
119
Dołączył:
2009-07-12
Temat:
Pasek Życia
|
Napisano dnia:
2009-08-09 19:07:22
1.
Mam trop,ale musisz znależć odpowiednie opcody w pliku:main.scm:
[LIST=1]
$8000-odpowiada za życie Smoke'a w ostatniej misji
[/LIST]
2.Podaj tyuł misji(to zacznę szukać odpowiednich fragmentów)
___________________
Postów:
119
Dołączył:
2009-07-12
Temat:
?[FILM]Pogromcy bugów[FILM]?
|
Napisano dnia:
2009-08-09 18:28:52
Ale ja błedu nie widze(może podpowiesz)
O światła ci chodzi,czy o co?
___________________
Postów:
119
Dołączył:
2009-07-12
Temat:
?[FILM]Pogromcy bugów[FILM]?
|
Napisano dnia:
2009-08-09 18:00:18
1.Nie mam(jestem leń)
2.Nie chce mi się ściągać programów do robienia filmów
3.Nie chce mi się ściągać hacka kamery
4.Nie chce mi się zaczynać gry od nowa
5.Nie chce mi się obrabiać filmu
6.Nie chce mi się zakładać konta na youtube
7.Ja jestem od modów cleo(mój temat jest na forum w dziale gta sa-jeszcze nie skończony,bo nie mam odpowiednich opcodów)
Tyle argumentów starczy?
___________________