Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Poprzedni 1 Następny
Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Zacząłem robić moda od podstaw jego rozgrywka odbywa się w SF lecz gdy go włączam zaraz na początku jestem ścigany przez policje za prekroczenie nie legalnie granicy tak jak na początku gry !!

Więc pytanie brzmi co zrobić aby mieć całe San Andreas od razu odblokowane ??

___________________

Postów: 103 Dołączył: 2009-03-15
#
Mod pobrać.Jest na GTASite.Tylko że nie wiem w której kategorii.Albo wpisz AEZAKMI
Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Ta w README dam taki tekst : "PRZED ROZPOCZĘCIEM GRY WPISZ AEZAKMI" :/

___________________

Postów: 1004 Dołączył: 2009-01-20
#
W cleo zrób sobie taki prościutki skrypt:
Kod:
{$CLEO .cs}
0000: NOP

01F0: set_max_wanted_level_to 0

0A93: end_custom_thread


Ten obkod powoduje że nigdy nie będzie gonić nas policja co za tym idzie będzie odblokowane całe sa.
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
Coś mi się zdaje,że blokady na drogach zostaną...

___________________
Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Ok widzę że nikt nie wiem przeniosę jakoś fabułę do LS

___________________

Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
Mam zedytuj plik main.scm,aby były wycięte te części,co odpowiadają za zamknięcie dróg i pogoń.

___________________
Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
Tylko że w pliku main.scm nie mam takiej sekcji to właśnie jest najdziwniejsze

___________________

Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
Musi być,może znajdę,ale nie wiem czy dzisiaj.Jak by nie było,to drogi by były otwarte,a policja by nas nie ganiała.
___________________________________________________________________________________
Może to jest ślad:
0842: $CURRENT_TOWN_NUMBER = player $PLAYER_CHAR town_number-numer miasta z którego startujemy
$STAT_UNLOCKED_CITIES_NUMBER == 0-albo to(status odblokowania miast[chyba](gdyby zadziałało,to trzeba jeszcze odblokować posiadłośi,tuning itp.))
$STAT_UNLOCKED_CITIES_NUMBER == 1
$STAT_UNLOCKED_CITIES_NUMBER > 1
__________________________________________________________________________________
A to zupełnie inna bajka :):
0517: $BUY_ASSET_PICKUPS[0] = create_unavailable_asset_pickup 'PROP_4' at $X_PROPERTY_TO_BUY[0] $Y_PROPERTY_TO_BUY[0] $Z_PROPERTY_TO_BUY[0] // You cannot buy this property yet.
0517: $BUY_ASSET_PICKUPS[1] = create_unavailable_asset_pickup 'PROP_4' at $X_PROPERTY_TO_BUY[1] $Y_PROPERTY_TO_BUY[1] $Z_PROPERTY_TO_BUY[1] // You cannot buy this property yet.
0517: $BUY_ASSET_PICKUPS[2] = create_unavailable_asset_pickup 'PROP_4' at $X_PROPERTY_TO_BUY[2] $Y_PROPERTY_TO_BUY[2] $Z_PROPERTY_TO_BUY[2] // You cannot buy this property yet.
-zablokowane posiadłości(chyba i nie wiem czy wszystkie[chyba nie])
____________________________________________________________________________________
Tyle znalazłem narazie w pliku main.scm
____________________________________________________________________________________
Może i sekcji nie ma ale pliki są...(opcody oczywiście)

___________________
Postów: 159 Dołączył: 2009-02-05
#
No masz racje możliwe że to są te opcody dzięki ;)

___________________

Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
Jeszcze po misjach można szukać:ta w której kogoś wywozimy z miasta ls np.,tam powinno być coś,może po tym czyś,uda się znaleźć odpowiedniego opcoda.

___________________
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
no masz racje najlepiej wpisac w 'find': "Are You Going To San Fierro?" i powinien wyskoczyć koniec tej misji. Kod powinien być w jej środku lub na początku.

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Poprzedni 1 Następny
Zaloguj się lub zarejestruj się, żeby pisać na forum.
Created & Powered by MakG