Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
Jeszcze po misjach można szukać:ta w której kogoś wywozimy z miasta ls np.,tam powinno być coś,może po tym czyś,uda się znaleźć odpowiedniego opcoda.

___________________
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
Jak się nie zmienia,to przynajmniej można do jakiegoś skrypta użyć :)

___________________
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
Jak będzie,to dajcie linka.

___________________
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
Fajny modzik(szkoda,że modyfikuje mape :([czyli trzeba mieć kopie gta w innym folderze]).Kiedy będzie dostępny do ściągnięcia?

___________________
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
Proszę bardzo

___________________
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
Co do auta,to szybkość ma to samą,czy szybkość się zmienia?Dzieki extermin,jak mówiłem masz 10/10 :)

___________________
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
Jasne,może dlatego nie działa że folder Cleo_text jest napisany tak: cleo_text,bo mój plik .fxt też nie wyświetla się w grze,a w programie mogę go odczytać i napisać.Może użyłeś GxtHook,czy jakoś tak,bo ja używam fxt editor(tekstów wogóle mi w grze nie wyświetla),a niektóre mody używają opcoda,do programu gxthook,czy jakoś tak.Powiedz jakiego programu użyłeś do napisania,ew. daj link do niego,to zobaczę,czy chodzić będzie.A co do dynamitu,to on występuje w grze(jaki to obiekt)?(nigdy w grze nie widziałem)

___________________
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
Musi być,może znajdę,ale nie wiem czy dzisiaj.Jak by nie było,to drogi by były otwarte,a policja by nas nie ganiała.
___________________________________________________________________________________
Może to jest ślad:
0842: $CURRENT_TOWN_NUMBER = player $PLAYER_CHAR town_number-numer miasta z którego startujemy
$STAT_UNLOCKED_CITIES_NUMBER == 0-albo to(status odblokowania miast[chyba](gdyby zadziałało,to trzeba jeszcze odblokować posiadłośi,tuning itp.))
$STAT_UNLOCKED_CITIES_NUMBER == 1
$STAT_UNLOCKED_CITIES_NUMBER > 1
__________________________________________________________________________________
A to zupełnie inna bajka :):
0517: $BUY_ASSET_PICKUPS[0] = create_unavailable_asset_pickup 'PROP_4' at $X_PROPERTY_TO_BUY[0] $Y_PROPERTY_TO_BUY[0] $Z_PROPERTY_TO_BUY[0] // You cannot buy this property yet.
0517: $BUY_ASSET_PICKUPS[1] = create_unavailable_asset_pickup 'PROP_4' at $X_PROPERTY_TO_BUY[1] $Y_PROPERTY_TO_BUY[1] $Z_PROPERTY_TO_BUY[1] // You cannot buy this property yet.
0517: $BUY_ASSET_PICKUPS[2] = create_unavailable_asset_pickup 'PROP_4' at $X_PROPERTY_TO_BUY[2] $Y_PROPERTY_TO_BUY[2] $Z_PROPERTY_TO_BUY[2] // You cannot buy this property yet.
-zablokowane posiadłości(chyba i nie wiem czy wszystkie[chyba nie])
____________________________________________________________________________________
Tyle znalazłem narazie w pliku main.scm
____________________________________________________________________________________
Może i sekcji nie ma ale pliki są...(opcody oczywiście)

___________________
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
W cleo nie ma sekcji MAIN,zobaczę,może niedługo zrobię skrypta.
Oto skrypt:
{$CLEO .cs}
0000: NOP
:petla1
wait 10
if
$POLICE_1 = Marker.CreateIconWithoutSphere(30, 664.824, -2785.25, 14.9)
jf @petla1
0A93: end_custom_thread
-Zrobiłeś jakąś wyspę na mapie,czy co?Chyba się domyślam co(Więzienie Alcatraz)?

___________________
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
Spox ja auto chciałem zrobić w kilka godzin(Fiat 126p[wersja szczegółowa(wiem,że jest w downloadach,ale chciałem zrobić samemu)])niestety niewypał(brak umiejętności).A co do podstaw to mam(ja czytam dany temat,gdy go potrzebuje), i znalazłem w main.scm to
Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "VEST", "VEST", Torso)
Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "JEANSDENIM", "JEANS", Legs)
Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "SNEAKERBINCBLK", "SNEAKER", Shoes)
Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "PLAYER_FACE", "HEAD", Head)
$2549 = 1
Player.Build($PLAYER_CHAR)
0793: save_player_clothes
-zastosowany znaleziony przez ciebie
skrypt

_______________________________________________________________________________
Zagrałem i naprawde bardzo fajny mod(tak jak mówiłem 10/10[najlepsszy jest dynamit])

___________________
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
Zrobiłem dokładnie tak jak mówisz,inaczej bym nie stwierdzał różnic w działaniu tych kodów.

___________________
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
Mam zedytuj plik main.scm,aby były wycięte te części,co odpowiadają za zamknięcie dróg i pogoń.

___________________
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
zrobiłem tak,ale nie chce działać:
{$CLEO .cs}
0000:NOP

0AAC: $hMP3 = load_mp3 "CLEOplaylist1.mp3"

:petla1
wait 10
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @petla1
:petla2
wait 10
if
00ED: actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 2432.2192 -1642.4783 13.4871 radius 20.0 20.0 20.0 on_foot
jf @petla3
0AAD: set_mp3 $hMP3 perform_action 1
:petla3
wait 10
if
00ED: actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 2432.2192 -1642.4783 13.4871 radius 50.0 50.0 50.0 on_foot
jf @petla2
0AAD: set_mp3 $hMP3 perform_action 0
:END
end_thread

___________________
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
właśnie widze,że czasem coś przytnie,nie odtworzy,też się zastanawiałem gdzie go umieścić(zapomniałem,że takie pliki się wczytuje na początku,zaraz zmienie).A radio ma przypisane id utworu(gta definiuje je jako jeden utwór)?

___________________
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
nie sprawdzałem,bo normalną muzę wwaliłem.problem jest w tym,że nie zawsze się chciała załączyć,muzę da się wyłączyć opcodem "extermina" po zastosowaniu odpowiedniej akcji,np po odejściu od danego punktu,tylko najpierw trzeba napisać skrypt.Oczywiście musisz mieć plik .mp3 w katalogu...cleoplaylist... .mp3.Jak wwalisz do katalogu plik .mp3(krótki),to będzie wiadomo(choć raczej akcja powinna się w tym kodzie kończyć po odtworzeniu pliku[tak myśle,nie sprawdzałem])

___________________
Created & Powered by MakG