Postów:
30
Dołączył:
2009-08-11
Napisano dnia: 2009-08-11 11:07:07
Elo Mam problem z moim opcodem jestem moderem i chciałem rozstawić pare Blipsów na mapie ( ESC --> MAP ) dla nie kumatych
Tutaj podaje mój skrypt
Kod:
// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007
{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}
//-------------MAIN---------------
0000: NOP
$POLICE_1 = Marker.CreateIconWithoutSphere(30, 664.824, -2785.25, 14.9)
0A93: end_custom_thread
Gra crashuje ^^
Może ktoś mi go pomóc rozbudować ?
Postów:
119
Dołączył:
2009-07-12
Napisano dnia: 2009-08-11 11:54:08
W cleo nie ma sekcji MAIN,zobaczę,może niedługo zrobię skrypta.
Oto skrypt:
{$CLEO .cs}
0000: NOP
:petla1
wait 10
if
$POLICE_1 = Marker.CreateIconWithoutSphere(30, 664.824, -2785.25, 14.9)
jf @petla1
0A93: end_custom_thread -Zrobiłeś jakąś wyspę na mapie,czy co?Chyba się domyślam co(Więzienie Alcatraz)?
___________________
Postów:
30
Dołączył:
2009-08-11
Napisano dnia: 2009-08-11 15:23:34
Ja tylko skrypter
MatiToreno i Armagedon to robią mapping
http://www.youtube.com/watch?v=Kodyezbvxv0
Później sprawdze tera robie coś innego dzięki
Postów:
119
Dołączył:
2009-07-12
Napisano dnia: 2009-08-11 15:40:49
Proszę bardzo
___________________
Postów:
119
Dołączył:
2009-07-12
Napisano dnia: 2009-08-11 16:00:24
Fajny modzik(szkoda,że modyfikuje mape :([czyli trzeba mieć kopie gta w innym folderze]).Kiedy będzie dostępny do ściągnięcia?
___________________
Postów:
30
Dołączył:
2009-08-11
Napisano dnia: 2009-08-11 16:03:06
http://www.youtube.com/user/MatiToreno
Tutaj masz jego GG ^^ go pomęcz pytaniami
Postów:
119
Dołączył:
2009-07-12
Napisano dnia: 2009-08-11 16:29:33
Jak będzie,to dajcie linka.
___________________
Postów:
30
Dołączył:
2009-08-11
Napisano dnia: 2009-08-11 18:30:10
To jak chce duuzo blipsów to Skrypt ma wyglądac tak
Kod:
{$CLEO .cs}
0000: NOP
:petla1
wait 10
if
$POLICE_1 = Marker.CreateIconWithoutSphere(30, 664.824, -2785.25, 14.9)
jf @petla1
:petla1
wait 10
if
$POLICE_1 = Marker.CreateIconWithoutSphere(30, 664.824, -2785.25, 14.9)
jf @petla1
0A93: end_custom_thread
sry że pytam ale nie rozumiem Pętli ?
Postów:
119
Dołączył:
2009-07-12
Napisano dnia: 2009-08-11 18:48:25
Ja robię z pętlą,więc nie wiem czy można bez,ale jak chcesz zmodyfikować,dałbym raczej:
{$CLEO .cs}
0000: NOP
:petla1
wait 10
if and
$POLICE_1 = Marker.CreateIconWithoutSphere(30, 664.824, -2785.25, 14.9)
$POLICE_2 = Marker.CreateIconWithoutSphere(30, 664.824, -2785.25, 14.9)
jf @petla1
0A93: end_custom_thread-ten skrypt powinien działać poprawnie,tylko musisz dać tak jak ja jako drugi punkt np. ($POLICE_2) i zmienić jego pozycję(na odpowiednią).Jeszcze coś wytłumaczyć?
__________________________________________________________________________________________
A co do tych pętli jak dałbyś 2 razy pętle1,to myślę,że skrypt scrash-uje grę.
___________________
Postów:
30
Dołączył:
2009-08-11
Napisano dnia: 2009-08-11 18:53:53
narazie nie Txn jak bd miał problemy to tutaj napisze
Postów:
119
Dołączył:
2009-07-12
Napisano dnia: 2009-08-11 18:55:48
spoko
___________________
Postów:
159
Dołączył:
2009-02-05
Napisano dnia: 2009-08-11 20:05:34
Można robić bez pętli wręcz pętla tutaj jest zbędna ponieważ to tworzy marker a nie sprawdza czy marker został utworzony :P
___________________
Postów:
119
Dołączył:
2009-07-12
Napisano dnia: 2009-08-11 20:27:34
Ja zrobiłem tak jak umiem,tyle się nauczyłem z tych tutoriali,co tutaj są ;).Jak masz jeszcze inne ciekawe to daj,albo załóż nowy temat,będziemy wstawiać jakieś mody,a później je analizować(żeby zrozumieć ich działanie,nauczyć się przekształcać).
___________________
Postów:
30
Dołączył:
2009-08-11
Napisano dnia: 2009-08-11 20:42:03
Dzieki Działa temat is own3d :D
napisz na gg 1251666
Postów:
119
Dołączył:
2009-07-12
Napisano dnia: 2009-08-11 20:43:57
Po co?
___________________