Czy wiesz, że... możesz podsyłać newsy, artykuły, pliki i zdjęcia?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
Jaka jest maksymalna wartość mnożnika(i jakie jest wtedy natężenie[może dałbyś także jakieś foty z maksymalnym i minimalnym natężeniem])?

___________________
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
Mi się zdaje że nie będzie działać:
1.dałeś znać kompilatorowi,że to cleo,więc zobacz 2
2.W cleo chyba nie stosuje się main...

___________________
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
Ściągnij gxthook(aby było widać tekst) i fxt editor(pisanie wtekstów w wierszu)[może pomoże]...

___________________
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
Spróbuj może w pawno...

___________________
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
Te 1.0 odpowiada za natężemie,czy co?

___________________
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
To ściągnij może gxthook i fxt editor

___________________
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
Może byłoby możliwe(gdyby gra dzieliła ekran np. na pół(i udawała sa-mp'a hehe))

___________________
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
06AC: 11@ = actor $PLAYER_ACTOR movement_speed-może to jest od szybkości...

___________________
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
Olopl100 to polecasz zaczynać od budynków(bo ja się brałem za auta(mam nawet tutek),ale coś mi nie wychodzi ustawianie bodajże vertexów{żle ustawiam kształt :( })?

___________________
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
Proszę bardzo :).
Dzięki za wyróżnienie.

___________________
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
Sory że ci się wcinam ale dołączam się do prośby(tylko dla mnie potrzebne do gta sa)

___________________
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
Albo tak jak ja...w pliku u mnie: main.scm -tu się znajdują kody odpowiedzialne za większość rzeczy w grze(typu kupowanie,wsiadanie itp.,itd.).Jest to jednak czasami trudne(trzeba wiedzieć czego szukać)

___________________
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
Najlepiej spytać autora...

___________________
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
Zacznijmy od tego co wstawisz za aktywator(co masz zamiar użyć aby uruchomić misje)?
_________________________________________________________________________________
Sprawdź czy działa teraz niestety,wyciąłem część kodu aby coś się działo(mi nie przylatują te huntery[prawdopodobnie dlatego że tam gdzie wy moda postawiliście,u mnie jest woda[bo jak się nie mylę misja rozgrywa się w waszym mieście,zresztą sprawdź to]])
Tu jest kod(już naprawiony):
{$CLEO .cs}
0000: NOP
thread 'ATACK'
Model.Load(#HUNTER)
Model.Load(#ARMY)
Model.Load(#HUNTER)
038B: load_requested_models

$HELI = Car.Create(#HUNTER, 160.5955, 2458.754, 16.47656)
Car.Angle($HELI) = 1.8056
0129: $PILOT = create_actor_pedtype 24 model #ARMY in_car $HELI driverseat
$HELI1 = Car.Create(#HUNTER, 111.5527, 2464.885, 16.52999)
Car.Angle($HELI1) = 1.8056
0129: $PILOT1 = create_actor_pedtype 24 model #ARMY in_car $HELI1 driverseat
$HELI2 = Car.Create(#HUNTER, 83.94141, 2535.963, 16.52178)
Car.Angle($HELI2) = 1.8056
0129: $PILOT2 = create_actor_pedtype 24 model #ARMY in_car $HELI2 driverseat
054C: use_GXT_table 'MISJA'

:petla1
wait 10
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @petla1
:petla2
wait 10
if
00E1: player 0 pressed_key 11
jf @petla1
0724: heli $HELI follow_and_attack_player $PLAYER_CHAR radius 50.0
0724: heli $HELI1 follow_and_attack_player $PLAYER_CHAR radius 50.0
0724: heli $HELI2 follow_and_attack_player $PLAYER_CHAR radius 50.0
:CHECK_DEAD
wait 10
if
0118: actor $PLAYER_ACTOR dead
jf @SMIERC_PILOTOW
jump @MISJA_FAIL
:SMIERC_PILOTOW
wait 10
if and
0118: actor $PILOT dead
0118: actor $PILOT1 dead
0118: actor $PILOT2 dead
jf @CHECK_DEAD
jump @MISJA_PASS
:MISJA_FAIL
00BC: show_text_highpriority GXT 'M_FAIL' time 5000 flag 1
009B: destroy_actor $PILOT
009B: destroy_actor $PILOT1
009B: destroy_actor $PILOT2
00A6: destroy_car $HUNTER
jump @MISJA_KONIEC
:MISJA_PASS
009B: destroy_actor $PILOT
009B: destroy_actor $PILOT1
009B: destroy_actor $PILOT2
00A6: destroy_car $HUNTER
00BC: show_text_highpriority GXT 'M_PASS' time 5000 flag 1
0109: player $PLAYER_CHAR money += 25000
:MISJA_KONIEC
end_thread
-Aktywacja klawiszem "y" podejdź do hydr i sprawdź.
Byłem w SF i nagle przyleciały(jak wylądowałem hydrą na lotnisku).Nie mogę sprawdzić czy da się wygrać.Ja przegrałem z nimi :).Musisz dorobić napisy do pliku MISJA.fxt.Ja zrobiłem na swoje potrzeby.

___________________
Postów: 119 Dołączył: 2009-07-12
#
Sorki,chciałem połączyć ale chyba się nie da :(

___________________
Created & Powered by MakG