Postów:
119
Dołączył:
2009-07-12
Temat:
Puste drogi
|
Napisano dnia:
2009-08-22 14:09:37
Jaka jest maksymalna wartość mnożnika(i jakie jest wtedy natężenie[może dałbyś także jakieś foty z maksymalnym i minimalnym natężeniem])?
___________________
Postów:
119
Dołączył:
2009-07-12
Temat:
Czy coś nie tak
|
Napisano dnia:
2009-08-22 00:11:21
Mi się zdaje że nie będzie działać:
1.dałeś znać kompilatorowi,że to cleo,więc zobacz 2
2.W cleo chyba nie stosuje się main...
___________________
Postów:
119
Dołączył:
2009-07-12
Temat:
Tekst cleo?
|
Napisano dnia:
2009-08-22 00:06:22
Ściągnij gxthook(aby było widać tekst) i fxt editor(pisanie wtekstów w wierszu)[może pomoże]...
___________________
Postów:
119
Dołączył:
2009-07-12
Temat:
Puste drogi
|
Napisano dnia:
2009-08-21 23:57:02
Te 1.0 odpowiada za natężemie,czy co?
___________________
Postów:
119
Dołączył:
2009-07-12
Temat:
GXT [napisy podczas filmiku]
|
Napisano dnia:
2009-08-21 23:52:36
To ściągnij może gxthook i fxt editor
___________________
Postów:
119
Dołączył:
2009-07-12
Temat:
Gta 2 players mod
|
Napisano dnia:
2009-08-21 23:37:36
Może byłoby możliwe(gdyby gra dzieliła ekran np. na pół(i udawała sa-mp'a hehe))
___________________
Postów:
119
Dołączył:
2009-07-12
Temat:
Super Punch and Speed
|
Napisano dnia:
2009-08-21 23:28:02
06AC: 11@ = actor $PLAYER_ACTOR movement_speed-może to jest od szybkości...
___________________
Postów:
119
Dołączył:
2009-07-12
Temat:
Nowe samochody
|
Napisano dnia:
2009-08-21 22:45:01
Olopl100 to polecasz zaczynać od budynków(bo ja się brałem za auta(mam nawet tutek),ale coś mi nie wychodzi ustawianie bodajże vertexów{żle ustawiam kształt :( })?
___________________
Postów:
119
Dołączył:
2009-07-12
Temat:
Nowa Misja
|
Napisano dnia:
2009-08-21 21:57:55
Proszę bardzo :).
Dzięki za wyróżnienie.
___________________
Postów:
119
Dołączył:
2009-07-12
Temat:
Tut do zmodeler 2
|
Napisano dnia:
2009-08-21 21:51:12
Sory że ci się wcinam ale dołączam się do prośby(tylko dla mnie potrzebne do gta sa)
___________________
Postów:
119
Dołączył:
2009-07-12
Albo tak jak ja...w pliku u mnie: main.scm -tu się znajdują kody odpowiedzialne za większość rzeczy w grze(typu kupowanie,wsiadanie itp.,itd.).Jest to jednak czasami trudne(trzeba wiedzieć czego szukać)
___________________
Postów:
119
Dołączył:
2009-07-12
Temat:
VC Akina hill
|
Napisano dnia:
2009-08-13 20:08:18
Najlepiej spytać autora...
___________________
Postów:
119
Dołączył:
2009-07-12
Temat:
Start misji
|
Napisano dnia:
2009-08-13 16:15:59
Zacznijmy od tego co wstawisz za aktywator(co masz zamiar użyć aby uruchomić misje)?
_________________________________________________________________________________
Sprawdź czy działa teraz niestety,wyciąłem część kodu aby coś się działo(mi nie przylatują te huntery[prawdopodobnie dlatego że tam gdzie wy moda postawiliście,u mnie jest woda[bo jak się nie mylę misja rozgrywa się w waszym mieście,zresztą sprawdź to]])
Tu jest kod(już naprawiony):
{$CLEO .cs}
0000: NOP
thread 'ATACK'
Model.Load(#HUNTER)
Model.Load(#ARMY)
Model.Load(#HUNTER)
038B: load_requested_models
$HELI = Car.Create(#HUNTER, 160.5955, 2458.754, 16.47656)
Car.Angle($HELI) = 1.8056
0129: $PILOT = create_actor_pedtype 24 model #ARMY in_car $HELI driverseat
$HELI1 = Car.Create(#HUNTER, 111.5527, 2464.885, 16.52999)
Car.Angle($HELI1) = 1.8056
0129: $PILOT1 = create_actor_pedtype 24 model #ARMY in_car $HELI1 driverseat
$HELI2 = Car.Create(#HUNTER, 83.94141, 2535.963, 16.52178)
Car.Angle($HELI2) = 1.8056
0129: $PILOT2 = create_actor_pedtype 24 model #ARMY in_car $HELI2 driverseat
054C: use_GXT_table 'MISJA'
:petla1
wait 10
if
Player.Defined($PLAYER_CHAR)
jf @petla1
:petla2
wait 10
if
00E1: player 0 pressed_key 11
jf @petla1
0724: heli $HELI follow_and_attack_player $PLAYER_CHAR radius 50.0
0724: heli $HELI1 follow_and_attack_player $PLAYER_CHAR radius 50.0
0724: heli $HELI2 follow_and_attack_player $PLAYER_CHAR radius 50.0
:CHECK_DEAD
wait 10
if
0118: actor $PLAYER_ACTOR dead
jf @SMIERC_PILOTOW
jump @MISJA_FAIL
:SMIERC_PILOTOW
wait 10
if and
0118: actor $PILOT dead
0118: actor $PILOT1 dead
0118: actor $PILOT2 dead
jf @CHECK_DEAD
jump @MISJA_PASS
:MISJA_FAIL
00BC: show_text_highpriority GXT 'M_FAIL' time 5000 flag 1
009B: destroy_actor $PILOT
009B: destroy_actor $PILOT1
009B: destroy_actor $PILOT2
00A6: destroy_car $HUNTER
jump @MISJA_KONIEC
:MISJA_PASS
009B: destroy_actor $PILOT
009B: destroy_actor $PILOT1
009B: destroy_actor $PILOT2
00A6: destroy_car $HUNTER
00BC: show_text_highpriority GXT 'M_PASS' time 5000 flag 1
0109: player $PLAYER_CHAR money += 25000
:MISJA_KONIEC
end_thread-Aktywacja klawiszem "y" podejdź do hydr i sprawdź.
Byłem w SF i nagle przyleciały(jak wylądowałem hydrą na lotnisku).Nie mogę sprawdzić czy da się wygrać.Ja przegrałem z nimi :).Musisz dorobić napisy do pliku MISJA.fxt.Ja zrobiłem na swoje potrzeby.
___________________
Postów:
119
Dołączył:
2009-07-12
Temat:
Wsiadanie do samochodu jako pasażer-problem
|
Napisano dnia:
2009-08-13 15:36:36
Sorki,chciałem połączyć ale chyba się nie da :(
___________________