Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Ta Astra to fajna do przerobienia.. by była. Gdyby była sedanem bo hatchbacki po Polsce nie jeżdżą.

--

Vectra to w sumie taka Astra..

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
masz rację ale ze znaków które mam, mogę zrobić tylko główną drogę i koniec głównej drogi :-P. A po za tym naprawdę mało jest obiektów płaskich, czyli dróg, i 'ziem' bez wzniesień i innych takich za przeproszeniem gównianych dodatków.

--

no w sumie żeby mieć nowe mundury policyjne, rzeczywiście wystarczy pogrzebać w txd. A co z resztą?..

--
widziałeś żeby policyjna corsa jeździła w Polsce? Drogi w SF są głupie, bo mają oświetlenie w nocy (nawet jak nie ma lamp w pobliżu. No ale w sumie mogą być, bo płaskie są niektóre.

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Mam prośbę. Czy ktoś mógłby zrobić pare polskich znaków i płaskich modeli dróg, ogrodów, itp.? Przydałoby mi się, bo robię mapę w Map editorze, a jestem noobem, jeśli chodzi o modele. Z góry dzięki za pomoc. Myślę, że jest jeszcze kilka osób które są w podobnej sytuacji, niech to będzie dla takiego "modelarza" zachętą.

--

Aha, no i dużo osób chciało by pewnie zobaczyć w SA policyjnego poloneza, albo Kia Ceed w najnowszych barwach. I nowych policjantów.

--

No i jeszcze jedno: z powyższych moich pomysłów oraz skryptów i modeli wszystkich forumowiczów można by zrobić..

GTA: POLAND


póki co to ja robię

GTA: 1947

trochę na podstawie Operacji Dunaj

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Cytat:
0350: set_actor 53@ maintain_position_when_attacked 1
Kazanie aktorowi utrzymywać pozycję,kiedy atakuje


Utrzymuje pozycję aktora ZAWSZE. Chyba, że strzeli się do niego z bazooki, albo będzie biło, albo podejmie się próbę zrobienia mielonych przy pomocy samochodu.

Cytat:
Camera.SetPosition(829.9543, 8.6043, 1004.892, 0.0, 0.0, 0.0)
Ustawienie pozycji kamery(tylko nie wiem czemu jest aż 6 zmiennych)


Kod:
Camera.SetPosition(X1, Y1, Z1, X2, Y2, Z2)


X1 - ustawia kamerę bliżej/dalej wschodniego końca mapy
Y1 - ustawia kamerę bliżej/dalej północnego końca mapy
Z1 - ustawia wysokość kamery
X2 - ustawia przechylenie na boki kamery
Y2 - ustawia przechylenie góra/dół kamery
Z2 - obraca kamerę o kąt Z2 od północy. Uwaga! kąt -90.0 to WSCHÓD, a nie zachód. Kąt 90.0 to zachód.
Uwaga! (kolejna) Mogłem pomylić przechylenia X2 z Y2. Jeśli tak to poprawcie mnie.

---

Kod:
05DA: AS_actor 7@ run_away_in_panic_from X Y Z away_radius 100.0 timelimit 15000


ten kod opisywał extermin, ale moim zdaniem niedokładnie. Tak jak on napisał, ten aktor ucieka od punktu XYZ. aktor PRZESTANIE UCIEKAĆ jeśli jeden z warunków będzie prawdziwy:
Aktor będzie oddalony od punktu co najmniej 100 metrów
lub będzie od niego uciekał więcej niż 15000 ms (15 sekund).

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Prosisz masz :-P.

Ocena..

-1 pkt za kiepski styl MISSION PASSED na końcu.
1 pkt za wykorzystanie innego stylu niż standardowy (do MISSION PASSED)
Stanie się coś jeśli zostaniesz zabity? Nie ściągałem skryptu, ale zakładam, że nie. -1 pkt
Atakujący/e helikopter/y. Stara fabuła. -1 pkt
Fabuła STRRRASZNIE krótka. Żadnego wsparcia, innych aktorów, dźwięków. -1pkt

5 pkt
- 3 pkt
= ocena 2/5

Jeśli uważasz, że niesłusznie Cię oceniłem to napisz. Oceniałem na podstawie filmiku, więc mogłem Ci niepotrzebnie zaniżyć ocenę.

Porady..

Mógłbyś zrobić misję z udziałem swatvana.
Mogą Ci się przydać te komendy:
Kod:
06BC: create_M4_shoot_from 2193.268 -1165.441 1031.124 target $TEMPVAR_X_COORD $TEMPVAR_Y_COORD $TEMPVAR_Z_COORD energy 1 

żeby van strzelał z armatki. Wady: Van nie obraca przy tym armatką i strzela nawet jeśli na 100% spudłuje.
oraz:
Kod:
06A7: put_actor $PLAYER_ACTOR into_turret_on_car 386@ at_car_offset -0.2 0.5 0.0 position 1 shooting_angle 110.0 70.0 with_weapon 43 

gracz będzie strzelał z armatki. kod używany m. in. w misjach: Reunting The Families, Interdiction i Toreno's Last Flight.
powodzenia

koniec.. :-)

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Cytat:
Jedynie to samoloty gdzie niegadzie będzie widać ale to chyba nie przeszkadza.

Przeszkadza tym, którzy robią własne mapy na wysokości np. 1500,0. Żeby pozbyć się ruchu w powietrzu wystarczy wpisać:
Kod:
0923: enable_air_traffic 0 

A żeby przywrócić ruch w powietrzu wystarczy zamienić 0 na 1. Dlaczego ruch lotniczy przeszkadza twórcom map? Bo powyżej pewnej wysokości nie można latać helikopterem, samolotem, ani jetpackiem. Skutek tego jest taki, że każdy wygenerowany samolot spada na ziemię. Gdzie najczęściej latają samoloty? Na wiejskich terenach. Niestety również zdala od ścieżek (paths). Powodzenia w robieniu misji.

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Nie doczekalibyśmy się Gta V.
Co by było gdyby schwarzenegger nie chciał grać terminatora?

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
2@ > 6.0

2@ += 1.0

i

2@ < 0.0

i jeszcze

2@ += -1.0

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Może się przyda ale co znaczy "ładnie wykonany"? To wystarczy tylko w paincie zrobić czarny kwadrat i wkleić go txdworkshopem w odpowiednie miejsce. Ale mod przyda się ludziom z chorobami serca na przykład. :-)

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Twix :-P
X czy Y?

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Było by ich mniej :-P
co by było gdyby Hitler był malarzem :-D?

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
chodzi mu o to jak zrobic zeby aktor ktory jedzie na rowerze podniosl przednie kolo do góry (zrobił wheelie) nie znam opcodu ale mozna go znalesc edytujac main.scm. wpisz w wyszukiwarke 'intro' czy jakos tak (nazwe pierwszej misji) i pod koniec bedzie jakas komenda chyba animacji. wiecej nie wiem bo dostep do internetu mam 150 km od zainstalowanego San Andreas xD

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Kod:

:p1
wait 0
if
0184:   actor 1@ health >= 119 
jf @p1
05DA: AS_actor 1@ run_away_in_panic_from 1646.332 -1053.721 23.385 away_radius -1 timelimit -1 

sory ze tak malo ale nie jestem jakis ekspert ds. skryptow :-P

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
wielkie dzieki! a dla tych co nie lubią szukać:
http://www.gtagaming.com/downloads/gta-san-andreas/cleo-mods/1718

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
da się
Kod:
1@ = 0.0 // pozycja x
2@ = 0.0 // pozycja y
3@ = 0.0 // pozycja z
Object.Create($BRAMA, #MODEL, 1@, 2@, 3@)
:petla
wait 10
if and
00EC:   actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 1@ 2@ radius 10.0 10.0
1@ > 5.0 // 1. to maksymalna pozycja bramy w której jest otwarta
2@ > 6.0 // 2. przeczytaj komentarz 3.
jf @petla2

1@ += 1.0  // 3. jeśli brama ma się przesuwać w kierunku wschód-zachód usun poniższy kod jeśli w kierunku północ-południe usun ten kod
2@ += 1.0  // 4. możesz regulować szybkość otwierania się bramy zmieniajac 1.0 na inna liczbe

01BC: put_object $BRAMA at 1@ 2@ 3@

:petla2
wait 0
if
1@ < 0.0  // usun jedno z dwoch wierszy
2@ < 0.0
jf @petla

1@ += -1.0
2@ += -1.0

01BC: put_object $BRAMA at 1@ 2@ 3@
jump @petla

sory ze troche nieczytelne :-P

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Created & Powered by MakG