Czy wiesz, że... na forum możesz uzyskać pomoc nt. modowania GTA?
Strona główna forum Szukaj Rejestracja
Witaj, nieznajomy!
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
, a informatyk też baba..

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Sam temat mówi chyba wszystko. Chciałem zrobić nowe światła policyjne, a jak wiadomo polskie wozy nie mają czerwonych światełek, a wozy strażackie nie mają żółtych. Jeśli taka syrena nie może zastępować starej to nie musi. Z góry dzięki za pomoc.

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
zależy o których Ci chodzi.
Dealerzy: #HMYDRUG #WMYDRUG
Policja: #LAPD1 (z Los Santos) #SFPD1 #LVPD1 #LAPDM1 (motocyklista)
lekarzy nie pamiętam
Strażacy: (chyba ->) #LAFD1 #SFFD1 #LVFD1

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Co by było gdyby we wszystkich szkołach były 'jednoręcy bandyci'? :-D

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
'X3: Reunion' - po skasowaniu paru linijek skryptu w edytorze po przeleceniu przez bramę gra się wyłączyła :-P. W 'Alarm for Cobra 11: Nitro' podmieniłem dźwięk syreny na dźwięk hiszpańskiej syreny z 'Police Madness'. I przeszedłem pasjansa na kodach (na youtubie był tutorial).

Alarm for Cobra wciąż przerabiam, a gram tylko w X3 i Alarm for Cobra (w GTA już nie)

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Znacie chyba deadcar moda, który wyłącza silnik w aucie z którego wydobywa sie czarny dym. Otóż ja zrobiłem lepszy mod, który powoduje że kierowany przez nas samochód jest kuloodporny, ale jednocześnie bardziej podatny na zniszczenia pochodzące od wgnieceń, stłuczek. W dodatku im bardziej wóz jest uszkodzony, tym częściej gaśnie silnik.

Mod jest dostępny na tej stronie w Download/San Andreas/Modyfikacje jako Deadcar v0.9.

W wersji v1.0 będzie filmik oraz jeśli od zapalenia się auta dzieli tylko 1 hp, silnik wybucha i odpadają niektóre części. Gracz jednak przeżywa wybuch, ale nie może już jechać tym pojazdem.

Niedługo wcisne tu screeny z gry

Oceniajcie i pobierajcie!

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
No to ja mógłbym pomóc, tylko że nie grałem nigdy w GTA IV i do pisania programów używam
Visual Basic 6, ale to bardzo podobne języki programowania. Mam też w domu parę podręczników do C++.
Jak nie znajdziesz nikogo lepszego to napisz mi na maila szczegóły :-P.

ks.semir@gmail.com

---

I jeszcze kiedyś bawiłem się CBOT'em czy jakos tak, to tez jest podobne :-D

---

Jak mi nie wierzysz ze programuje w VB 6, to Ci wysle najpozniej za miesiac taką nakładkę z boku pulpitu, taką jak w Viście. Tylko mniej zajmuje i nie jest przezroczysta

--- :-)

I razem z nakładką opublikuje w końcu jakiś skrypt. Aktualnie mam w użyciu ogranicznik amunicji. Tylko jest minus bo w misjach, w których CJ strzela z auta z uzi, ma tylko 256 naboi (z 32 nabojowym magazynkiem)

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Rozpisałeś się, ale już wszystko rozumiem, dzięki. TERAZ można zamknąć temat :-)

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Nie byłoby 2013 roku
Co by było gdyby wczoraj byłby koniec świata?

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
czyli wait daje wtedy gdy sie cos powtarza?



---

czyli temat mozna chyba zamknac. dzieki za pomoc

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
No niby masz racje ale czasem jak testuje swoje misje ktore wygladaja mniej wiecej tak:

Kod:

{$CLEO .cs}
0000: NOP
thread 'twojastara1'

:petla
wait 0
jump @petla1300

...

????: end_custom_thread


to mam crashe gry w CHOLERNIE LOSOWYCH miejscach, a kompilator SB nie pokazuje żadnych błędów. Najlepszym kompilatorem jest życie :-)

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Cytat:
wait 3000 - odczekujemy 3000 milisekund (ms), czyli 3 sekundy. Przy pętli jest to NIEZBĘDNE, jeśli nie odczekamy jakiegoś czasu to gra zawiesi się w momencie startu wykonywania pętli.

Chyba to wszyscy czytali kiedyś. Nieprawda że jest to niezbędne, bo w main.scm niektóre pętle nie posiadają komendy wait x po nazwie pętli. Od czego to zależy?

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Chyba temat mozna zamknac. A GTA: Poland nie wypuszcze bo nie chce mi sie robic tylu pojazdow i budynkow. Nawet nie moge poprawnie wyczyscic main.scm z misji, bo jak mnie zabija i dam New Game to mi sie gra zawiesza :-D. Pozdrowienia dla 'modelarzy' ja zostane przy skryptach.

See you round.. polish officer :-P

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
odbylo by sie w Arabii Saudyjskiej :-P

co by było gdyby nic nie bylo? :-P

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Postów: 248 Dołączył: 2009-06-27
#
Wakacje

GTA 5 czy GTA 6? :-)

___________________
http://www.gta-mods.pl/public/images/userbar
Created & Powered by MakG